АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ
ХЕРСОНСЬКЕ ОБЛАСНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ ВІДДІЛЕННЯ
РІШЕННЯ
АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ
Херсон
10 березня 2020 року № 71/7-р/к
Справа № 71/1-20
Про порушення законодавства
про захист економічної конкуренції
та накладення штрафу
Херсонським обласним територіальним відділенням Антимонопольного комітету України (далі – Відділення) на виконання доручення Антимонопольного комітету України від 04.12.2019 № 13-02/1242 здійснюється державний контроль за дотриманням вимог законодавства про захист економічної конкуренції, що пов’язано, зокрема, з процедурою закупівлі послуг «Будівництво тимчасових контрольних пунктів в'їзду на тимчасово окуповану територію України/виїзд з неї для автомобільного сполучення "Каланчак", "Чонгар" на адміністративній межі Херсонської області з тимчасово окупованою територією Автономної республіки Крим та зон сервісного обслуговування перед ними (КПВВ «Каланчак») за адресою: Херсонська область, Каланчацький район, с/рада Мирненська» (ДК 021:2015 – 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) (UA-2019-08-15-001353-a) (далі – Процедура закупівлі).
У зв’язку з цим, на підставі статей 3, 17, 22, 221 Закону України «Про Антимонопольний комітет України»
(далі – Закон), статті 4 Закону України «Про захист економічної конкуренції», пунктів 3, 8 та 9 Положення про територіальне відділення Антимонопольного комітету України, затвердженого розпорядженням Антимонопольного комітету України 23.02.2001 № 32-р, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30.03.2001 за № 291/5482, на адресу учасника Процедури закупівлі ТОВ «ВАЛДЕРЕЙН» (ідентифікаційний код юридичної особи 40720355) 65101, Одеська обл., м. Одеса,вул. Космонавта Комарова, буд. 10, офіс 515 Відділенням було направлено вимогу від 09.01.2020
№ 71-02/11 (далі – Вимога) про надання інформації та запропоновано у п’ятнадцятиденний строк з дня її отримання надати інформацію та копії документів.
Проте, у встановлений головою Відділення строк інформацію на Вимогу ТОВ «ВАЛДЕРЕЙН» до Відділення подано в неповному обсязі.
За результатами розгляду справи № 71/1-20 такі дії ТОВ «ВАЛДЕРЕЙН» кваліфіковано як порушення, передбачене пунктом 14 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції» (подання інформації в неповному обсязі територіальному відділенню Антимонопольного комітету України у встановлені головою територіального відділення строки).
На порушника накладено штраф у розмірі 7800,00 (сім тисяч вісімсот) гривень.
Адміністративна колегія Херсонського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України, розглянувши матеріали справи № 71/1-20 про порушення ТОВ «ВАЛДЕРЕЙН» законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченого пунктом 14 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції» (подання інформації в неповному обсязі територіальному відділенню Антимонопольного комітету України у встановлені головою територіального відділення строки) та подання Відділу досліджень і розслідувань від 25.02.2020 № 71-03/8п про попередні висновки у справі № 71/1-20,
ВСТАНОВИЛА:
1. Процесуальні дії
(1) Херсонським обласним територіальним відділенням Антимонопольного комітету України на виконання доручення Антимонопольного комітету України від 04.12.2019 № 13-02/1242 здійснюється державний контроль за дотриманням вимог законодавства про захист економічної конкуренції, що пов’язано, зокрема, з процедурою закупівлі послуг «Будівництво тимчасових контрольних пунктів в'їзду на тимчасово окуповану територію України/виїзд з неї для автомобільного сполучення "Каланчак", "Чонгар" на адміністративній межі Херсонської області з тимчасово окупованою територією Автономної республіки Крим та зон сервісного обслуговування перед ними (КПВВ «Каланчак») за адресою: Херсонська область, Каланчацький район, с/рада Мирненська» (ДК 021:2015 – 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) (UA-2019-08-15-001353-a).
(2) У межах повноважень, та з метою виконання завдань, покладених на Відділення в частині здійснення контролю щодо дотримання вимог законодавства про захист економічної конкуренції, створення конкурентного середовища та захисту конкуренції у сфері державних закупівель, керуючись статями 3, 17, 22 та 221 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», учаснику вказаних процедур закупівель ТОВ «ВАЛДЕРЕЙН» на адресу: 65101, Одеська обл., м. Одеса, вул. Космонавта Комарова, буд. 10, офіс 515, направлено вимогу про надання інформації від 09.01.2020 № 71-02/11.
(3) У Вимозі ТОВ «ВАЛДЕРЕЙН» встановлено п’ятнадцятиденний строк для надання Відділенню визначеної у ній інформації та належним чином завірених копій документів.
(4) Розпорядженням адміністративної колегії Відділення від 24.02.2020 № 71/1-рп/к розпочато розгляд справи
№ 71/1-20 за ознаками вчинення ТОВ «ВАЛДЕРЕЙН» порушення законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченого пунктом 14 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді подання інформації в неповному обсязі територіальному відділенню Антимонопольного комітету України у встановлені головою територіального відділення Антимонопольного комітету України строки.
(5) Листом від 24.02.2020 № 71-02/326 Відповідачу повідомлено про початок розгляду Справи та направлено копію розпорядження адміністративної колегії Відділення від 24.02.2020 № 71/1-рп/к.
(6) Рекомендованим листом № 7300306766995 ТОВ «ВАЛДЕРЕЙН» направлено копію подання про попередні висновки у Справі (супровідний лист Відділення від 25.02.2020 № 71-02/328) та повідомлено про дату, місце і час розгляду Справи.
2. Відповідач
Відповідачем у Справі (далі – Відповідач) є
товариство з обмеженою відповідальністю «ВАЛДЕРЕЙН» (ідентифікаційний код юридичної особи 40720355).
(8) Як вбачається із відомостей щодо ТОВ «ВАЛДЕРЕЙН», які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР), основним видом діяльності підприємства є: код КВЕД 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель.
(9) Звідси, Відповідач є суб’єктом господарювання у розумінні статі 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
3. Обставини справи
(10) Херсонським обласним територіальним відділенням Антимонопольного комітету України на виконання доручення Антимонопольного комітету України від 04.12.2019 № 13-02/1242 здійснюється державний контроль за дотриманням вимог законодавства про захист економічної конкуренції, що пов’язано, зокрема, з процедурою закупівлі послуг «Будівництво тимчасових контрольних пунктів в'їзду на тимчасово окуповану територію України/виїзд з неї для автомобільного сполучення "Каланчак", "Чонгар" на адміністративній межі Херсонської області з тимчасово окупованою територією Автономної республіки Крим та зон сервісного обслуговування перед ними (КПВВ «Каланчак») за адресою: Херсонська область, Каланчацький район, с/рада Мирненська» (ДК 021:2015 – 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) (UA-2019-08-15-001353-a).
(11) Для участі у Процедурі закупівлі тендерну пропозиції, серед інших, подано ТОВ «ВАЛДЕРЕЙН».
(12) В ході дослідження у Відділення виникла необхідність в отриманні інформації від ТОВ «ВАЛДЕРЕЙН», як учасника Процедури закупівлі.
(13) У зв’язку з цим, на підставі статей 3, 17, 22, 221 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» (далі – Закон), статті 4 Закону України «Про захист економічної конкуренції», пунктів 3, 8 та 9 Положення про територіальне відділення Антимонопольного комітету України, затвердженого розпорядженням Антимонопольного комітету України 23.02.2001 № 32-р, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30.03.2001 за № 291/5482, на адресу учасника Процедури закупівлі ТОВ «ВАЛДЕРЕЙН» (ідентифікаційний код юридичної особи 40720355) 65101, Одеська обл., м. Одеса, вул. Космонавта Комарова, буд. 10, офіс 515 Відділенням було направлено вимогу від 09.01.2020 № 71-02/11 (далі – Вимога) про надання інформації та запропоновано у п’ятнадцятиденний строк з дня її отримання надати інформацію та копії документів.
(14) У Вимозі запитувалась інформація та копії документів щодо господарської діяльності ТОВ «ВАЛДЕРЕЙН», пов’язаної з участю у Процедурі закупівлі.
(15) При цьому, у Вимозі було вказано, що відповідно до статті 22 Закону, вимоги голови територіального відділення Антимонопольного комітету України в межах його компетенції є обов’язковими для виконання у визначені ними строки.
(16) Згідно зі статтею 221 цього ж Закону, суб’єкти господарювання, об’єднання, органи влади, органи місцевого самоврядування, органи адміністративно-господарського управління та контролю, інші юридичні особи, їх структурні підрозділи, філії, представництва, їх посадові особи та працівник, фізичні особи зобов’язані на вимогу голови територіального відділення Антимонопольного комітету України подавати документи, предмети чи інші носії інформації, пояснення, іншу інформацію, в тому числі з обмеженим доступом та банківську таємницю, необхідну для виконання територіальним відділенням завдань, передбачених чинним законодавством про захист економічної конкуренції.
(17) Одночасно у Вимозі зазначалось, зокрема про те, що відповідно до пунктів 13, 14, 15 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції» неподання інформації у встановлені строки, подання інформації в неповному обсязі у встановлені строки, подання недостовірної інформації є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції і тягнуть за собою відповідальність, встановлену статтею 52 цього Закону.
(18) Листом від 20.01.2020 № 1-20 ТОВ «ВАЛДЕРЕЙН» Відділенню надано відповідь на Вимогу.
(19) Проаналізувавши отриману відповідь на Вимогу Відділенням встановлено, що вона не містить інформації, запитуваної у п. 1, 2, 4, 6, 8, 9, 10, 11, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 Вимоги, а саме не надано інформацію на наступні питання Вимоги:
1. Реєстраційні документи ТОВ «ВАЛДЕРЕЙН» (ідентифікаційний код юридичної особи 40720355) (надалі – Суб’єкт господарювання, Підприємство) - свідоцтво про державну реєстрацію, довідку/витяг з ЄДРПОУ, Статут.
2. Перелік осіб, які безпосередньо займалися підготовкою та розміщенням документів, що подавались на Процедуру закупівлі 1 у складі тендерної пропозиції (далі – Пропозиція) Суб’єкта господарювання (ПІБ, місце роботи, посада, контактні телефони осіб) та безпосередньо приймали участь від імені Підприємства у електронному аукціоні в межах системи «Prozorro».
3. Чи є Суб’єкт господарювання та його представники і співробітники пов’язаними особами із іншими учасниками Процедури закупівлі 1?
4. Чи підтверджує Суб’єкт господарювання, що пропозиції (в т.ч. додані документи), опубліковані від імені Підприємства у системі «Prozorro» на веб-сторінках Процедури закупівлі 1 дійсно були завантажені з відома та за згодою Підприємства уповноваженими ним особами, зазначеними у пункті 2 цієї вимоги, у форматі, формі та за змістом затвердженим Підприємством?
4.1. Якщо так – прямо зазначити про це.
4.2. Якщо ні, надати в електронному вигляді копії тих пропозицій конкурсних торгів (в т.ч. додані документи) Підприємства, які ним завантажувалися до системи «Prozorro» для участі у Процедурі закупівлі 1.
5.Чи використовувались Суб’єктом господарювання, у тому числі представниками або працівниками Суб’єкта господарювання, для підготовки документів, що подавались на Процедуру закупівлі 1 у складі Пропозиції Суб’єкта господарювання, шаблони документів, таблиці, форми документів, зразки документів тощо, у тому числі й в електронному вигляді, крім тих шаблонів документів, таблиць, форм документів, зразків документів тощо, що містились в Документації?
5.1. Якщо ні, то просимо чітко зазначити про це. Крім того, повідомити чи завдяки індивідуальному, творчому підходу з урахуванням ринкової ситуації на ринку товару (послуги, роботи) готувалась Пропозиція Суб’єкта господарювання на Процедуру закупівлі 1.
5.2. Якщо так, то надати всі підтверджуючі докази, зокрема копії відповідних шаблонів документів, таблиць, форм документів, зразків документів тощо, у тому числі й в електронному вигляді. Крім того, надати пояснення у зв’язку з чим Суб’єкт господарювання не використовував індивідуальний, творчий підхід з урахуванням ринкової ситуації на ринку товару (послуги, роботи) під час підготовки Пропозиції Суб’єкта господарювання на Процедуру закупівлі 1.
6. Чи залучав Суб’єкт господарювання, у тому числі працівники та/або представники Суб’єкта господарювання, до підготовки, збору документів (пропозицій, довідок та інших документів, що були отримані від органів державної влади, інших суб’єктів господарювання тощо), а також для безпосередньої участі від імені Підприємства у електронному аукціоні в межах системи «Prozorro» у Процедурі закупівлі 1, в яких Суб’єкт господарювання брав участь, третіх осіб (суб’єктів господарювання, фізичних осіб, що не є працівниками Суб’єкта господарювання, тощо)?
Якщо так, то надати всі підтверджуючі докази, зокрема відповідні копії договорів, листів, доручень, актів виконаних робіт тощо, а також інформацію про третіх осіб відповідно до таблиці.
Ідентифікаційні дані про процедуру закупівлі (дата та номер оголошення про проведення торгів, Замовник торгів, предмет закупівлі, місяць та рік проведення торгів) | П.І.Б. фіз. особи або назва суб’єкта господарювання | Адреса місцезнаходження | Контактні телефони, факси, Е-mail тощо | Назва, дата та номер документа, зокрема, цивільно-правової угоди, на підставі якого третя особа була залучена до підготовки та/або збору док-тів | Перелік документів, які безпосередньо готувались третьою особою | Перелік документів, які були надані Суб’єктом господарювання третій особі для виконання нею відповідних обов’язків перед Суб’єктом господарювання | Предмет угоди | Ціна угоди |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
| | | | | | | | |
7. Чи використовувались Суб’єктом господарювання, у тому числі представниками та/або працівниками Суб’єкта господарювання, під час підготовки Пропозиції, що подавалась Суб’єктом господарювання для участі у Процедурі закупівлі 1 документи (матеріали тощо), які були взяті з відкритих джерел (ресурсів тощо), доступних для інших суб’єктів господарювання, та/або джерел (ресурсів тощо), які доступні обмеженому колу осіб (суб’єктам господарювання, фізичним особам тощо), зокрема із засобів масової інформації (ЗМІ), мережі Інтернет, відкритих баз даних тощо?
7.1. Якщо ні, то просимо чітко зазначити про це. Крім того, повідомити чи завдяки власним напрацюванням з використанням накопиченого досвіду саме Суб’єкта господарювання, готувалась Пропозиція Суб’єкта господарювання на Процедуру закупівлі 1.
7.2. Якщо так, то надати по Процедурі закупівлі 1 усі підтверджуючі докази, зокрема відповідні документи, в тому числі й в електронному вигляді, і вказати джерела, коли (дата, місяць, рік) документи (матеріали тощо) були взяті з джерела, а також шлях доступу до цих джерел /ресурсів тощо/ (адреса сайту в мережі Інтернет, назву ЗМІ, номер видання, сторінка тощо). У разі, якщо доступ до ресурсу передбачає введення коду (пароль, логін тощо), надати відповідний код (пароль, логін тощо).
8. Інформацію про всіх колишніх та працюючих співробітників Суб’єкта господарювання, які будь-яким чином залучалися до підготовки та/або збору документів, інформації тощо для участі у Процедурі закупівлі 1 (ПІБ, посада, контактний телефон).
9. Чи були звернення (заяви, скарги) Суб’єкта господарювання або інших суб’єктів господарювання до Замовника та/або органів державної влади щодо неправомірної поведінки з боку Замовника під час проведення Процедури закупівлі 1? Якщо так, то надати відповідні звернення (заяви, скарги), а також документи (листи, рішення, постанови, рекомендації тощо) про результати розгляду таких звернень (заяв, скарг).
Крім того, надати наступну інформацію:
10. Перелік всіх процедур закупівель, в яких Суб’єкт господарювання брав участь з 2017 року та по теперішній час. Надати інформацію по кожній процедурі закупівлі окремо у вигляді зазначення ідентифікатора закупівлі у системі «Prozorro» (приклад: UA-2018-03-06-000010-c).
11. Інформацію про усіх осіб, які протягом 2017-2019 років перебували у трудових відносинах із Суб’єктом господарювання. Інформацію надати у вигляді запропонованої табличної форми.
№ п/п | ПІБ співробітника | ІПН співробітника | Посада | Дата прийняття на роботу | Дата звільнення |
| | | | | |
| | | | | |
12. Інформацію про всі номери телефонів, в т.ч. мобільних, стаціонарних, факсів та e-mail, що належали/належать та використовувались/використовуються Суб’єктом господарювання з 2017 року по теперішній час. Інформацію надати з підтверджуючими доказами (договір про надання телекомунікаційних послуг тощо).
13. Копії договорів із суб’єктами господарювання - інтернет-провайдерами, які протягом 2017-2019 років (по теперішній час) надавали Підприємству послуги з доступу до мережі «Internet».
14. Інформацію про всі фактичні та юридичні адреси Суб’єкта господарювання з 2017 та по теперішній час, з наданням підтверджуючих доказів, зокрема відповідних договорів оренди чи свідоцтва про право власності.
15. Щодо всіх без виключення господарських відносин (купівля продаж товарів, надання послуг, орендні відносини тощо) між Суб’єктом господарювання та іншими учасниками Процедури закупівлі 1 за період з 2017 року та по теперішній час, у тому числі тих, за якими договірні відносини відсутні, тобто договір не укладався. Інформацію надати за наступною табличною формою:
№ та дата договору | Предмет договору, або вид відносин у випадку не укладання договору | Сума грошових коштів, сплачених згідно договору, або згідно платіжних документів у випадку не укладання договору | Термін дії договору |
1 | 2 | 3 | 4 |
| | | |
Інформацію підтвердити засвідченими належним чином копіями договорів, зазначеними в табличній формі.
16. Перелік усіх без виключення пристроїв (комп’ютери, ноутбуки, мобільні телефони, тощо), з яких Суб’єкт господарювання здійснював дії, пов’язані з підготовкою власної Пропозиції та участю у Процедурі закупівлі 1 (підготовка, перегляд, завантаження пропозицій, участь в аукціоні тощо). Інформацію надати у вигляді наступної табличної форми.
Назва пристрою (комп’ютер, ноутбук тощо) | Марка, модель тощо | Адреса розташування (для стаціонарних пристроїв) | Інтернет-провайдер, яким забезпечується доступ з даного пристрою до мережі Інтернет |
1 | 2 | 3 | 4 |
| | | |
17. Ґрунтовні пояснення з наданням підтверджуючих документів щодо формування цінових пропозицій (обґрунтування ціни, калькуляції) для участі у зазначених вище торгах.
18. Документально підтверджена сума доходу (виручки) ТОВ «ВАЛДЕРЕЙН» від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за 9 місяців 2019 року.
(20) Таким чином, у встановлені у Вимозі строки, ТОВ «ВАЛДЕРЕЙН» подало Відділенню інформацію в неповному обсязі.
(21) Подання ТОВ «ВАЛДЕРЕЙН» інформації на Вимогу в неповному обсязі у встановлені головою відділення строки перешкоджає Відділенню у здійсненні передбачених законодавством повноважень, зокрема, здійсненню державного контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції, створення конкурентного середовища та захисту конкуренції у сфері державних закупівель (на виконання доручення Антимонопольного комітету україни від 04.12.2019 № 13-02/1242).
4. Кваліфікація дій Відповідача
(22) Повноваження Антимонопольного комітету України та його територіальних відділень визначаються Законом України «Про Антимонопольний комітет України», Положенням про територіальне відділення Антимонопольного комітету України, (затвердженим розпорядженням Антимонопольного комітету України від 23.02.2001 № 32-р, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 30.03.2001 за № 291/5482, із подальшими змінами) та іншими законодавчими актами.
(23) Відповідно до статей 7 і 17 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» у сфері здійснення контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції голова територіального відділення має повноваження при розгляді заяв і справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції, проведенні перевірки та в інших передбачених законом випадках вимагати від суб’єктів господарювання інформацію, об'єднань, органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, їх посадових осіб і працівників, інших фізичних та юридичних осіб інформацію, в тому числі з обмеженим доступом.
(24) При цьому, відповідно до статті 22 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» вимоги голови територіального відділення в межах його компетенції є обов’язковими для виконання у визначені ними строки.
(25) Згідно зі статтею 221 цього ж Закону, суб’єкти господарювання, об’єднання, органи влади, органи місцевого самоврядування, органи адміністративно-господарського управління та контролю, інші юридичні особи, їх структурні підрозділи, філії, представництва, їх посадові особи та працівник, фізичні особи зобов’язані на вимогу голови територіального відділення Антимонопольного комітету України подавати документи, предмети чи інші носії інформації, пояснення, іншу інформацію, в тому числі з обмеженим доступом та банківську таємницю, необхідну для виконання територіальним відділенням завдань, передбачених чинним законодавством про захист економічної конкуренції.
(26) Згідно з пунктом 14 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції» подання інформації в неповному обсязі територіальному відділенню Антимонопольного комітету України у встановлені головою територіального відділення Антимонопольного комітету України строки, є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
(27) Таким чином, дії ТОВ «ВАЛДЕРЕЙН», у вигляді подання Херсонському обласному територіальному відділенню Антимонопольного комітету України інформації на вимогу від 09.01.2020 № 71-02/11 в неповному обсязі у встановлені головою Відділення строки, є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченим пунктом 14 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді подання інформації в неповному обсязі територіальному відділенню Антимонопольного комітету України у встановлені головою територіального відділення Антимонопольного комітету України строки.
5. Заперечення відповідача та їх спростування
(28) Зауважень та/або заперечень до змісту подання з попередніми висновками у Справі ТОВ «ВАЛДЕРЕЙН» Відділенню не надано.
6. Остаточні висновки адміністративної колегії Відділення у справі
(29) Таким чином, доказами, зібраними у Справі доводиться висновок адміністративної колегії Відділення про те, що дії (бездіяльність) ТОВ «ВАЛДЕРЕЙН», у вигляді подання інформації в неповному обсязі територіальному відділенню Антимонопольного комітету України у встановлені головою територіального відділення Антимонопольного комітету України строки, є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченим пунктом 14 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
(30) Відповідно до статті 51 Закону України «Про захист економічної конкуренції», порушення законодавства про захист економічної конкуренції тягне за собою відповідальність, встановлену законом.
7. Визначення розміру штрафу
(31) Відповідно до частини другої статті 52 Закону України «Про захист економічної конкуренції» за порушення законодавства про захист економічної конкуренції, передбачене, зокрема, пунктом 14 статті 50 цього Закону, накладається штраф у розмірі до одного відсотка доходу (виручки) суб’єкта господарювання від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за останній звітний рік, що передував року, в якому накладається штраф.
(32) За наявною у Відділення інформацією, дохід (виручка) ТОВ «ВАЛДЕРЕЙН» від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за 2019 рік становить <<інформація з обмеженим доступом>> грн.
(33) Ураховуючи викладене, керуючись статтями 7 і 14 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», статтями 48 та 52 Закону України «Про захист економічної конкуренції», пунктами 3 і 11 Положення про територіальне відділення Антимонопольного комітету України, затвердженого розпорядженням Антимонопольного комітету України від 23 лютого 2001 року №32-р, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30 березня 2001 року за № 291/5482 та пунктом 32 Правил розгляду заяв і справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції, затверджених розпорядженням Антимонопольного комітету України від 19 квітня 1994 року №5, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 6 травня 1994 року за №90/299 (у редакції розпорядження Антимонопольного комітету України від 29 червня 1998 року №169-р) (із змінами), адміністративна колегія Херсонського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України
ПОСТАНОВИЛА:
1. Визнати дії товариства з обмеженою відповідальністю «ВАЛДЕРЕЙН» (ідентифікаційний код юридичної особи 40720355, адреса: 65101, Одеська обл., м. Одеса, вул. Космонавта Комарова, буд. 10, офіс 515) у вигляді подання Херсонському обласному територіальному відділенню Антимонопольного комітету України інформації на вимогу
від 09.01.2020 № 71-02/11 в неповному обсязі у встановлені головою Відділення строки, порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченим пунктом 14 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
2. За порушення, зазначене у пункті 1 резолютивної частини рішення, накласти на товариство з обмеженою відповідальністю «ВАЛДЕРЕЙН» (ідентифікаційний код юридичної особи 40720355, адреса: 65101, Одеська обл.,
м. Одеса, вул. Космонавта Комарова, буд. 10, офіс 515) штраф у розмірі 7800,00 (сім тисяч вісімсот) грн.
Штраф підлягає сплаті у двомісячний строк з дня одержання рішення.
Відповідно до статті 56 Закону України «Про захист економічної конкуренції» протягом п’яти днів з дня сплати штрафу суб’єкт господарювання зобов’язаний надіслати до Херсонського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України документи, що підтверджують сплату штрафу.
Рішення може бути оскаржене до господарського суду у двомісячний строк з дня його одержання. Цей строк не може бути поновлено.
Голова адміністративної колегії -
В.о. голови територіального відділення В.В. Андрюк