Як встановило Відділення, Приватний підприємець Кузнецов Павло Леонідович (м. Херсон) стверджував, що ціни на побутову техніку у належному йому закладі торгівлі є мінімальними. Про це було зазначено на віконному склі салону кліматичної техніки «КЛІМАТ КОНТРОЛЬ» на розі вулиці Карбишева та проспекту 200 років Херсона в обласному центрі.
Реклама у вигляді такого словосполучення може сприйматися потенційними покупцями як ствердження про продаж товару за цінами, що є мінімальними (найнижчими, дешевшими) в порівнянні з цінами у інших суб’єктів цього ринку.
За визначенням словника економічних термінів «мінімальна ціна» - це нижній рівень ціни, яка встановилася на певний товар на певному ринку. При цьому підприємець не надав доказів, які б свідчили, що ціна на запропоновані ним товари дійсно є мінімальною.
Ринок побутової техніки є конкурентним, представлений широким асортиментом техніки різних виробників, і однією з умов вибору та придбання споживачем товару є його ціна. Розміщена підприємцем реклама може створити у споживачів враження про певні цінові переваги, спонукати до придбання саме в салоні кліматичної техніки «КЛІМАТ КОНТРОЛЬ».
Коментуючи прийняте Адміністративною колегією рішення, голова територіального відділення Галина Теслюк зазначила: «Внаслідок неправдивої реклами підприємці отримують неправомірні переваги у конкуренції не завдяки власним досягненням, а шляхом поширення неправдивих відомостей щодо цінових та якісних характеристик товару. З точки зору конкуренції така практика суперечить чесним звичаям у підприємницькій діяльності та є недобросовісною».