Для органів Антимонопольного комітету України встановлено спеціальний порядок розгляду заяв про порушення законодавства про захист економічної конкуренції.
Заяви фізичних та юридичних осіб розглядаються згідно положень «Правил розгляду заяв і справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції», затверджених розпорядженням АМКУ від 19.04.1994 № 5 (в редакції розпорядження Антимонопольного комітету України від 29.06.1998 № 169-р).
Слід зазначити, що статтею 12 Закону України «Про звернення громадян» встановлено, що дія цього Закону не поширюється на порядок розгляду заяв, встановлений законодавством про захист економічної конкуренції.
Заява про порушення законодавства про захист економічної конкуренції подається у письмовій формі і повинна містити:
- найменування територіального відділення АМКУ, до якого подається заява;
- найменування заявника, його адреса і інша контактна інформація;
- найменування відповідача, його адреса і інша контактна інформація;
- зміст вимог, зокрема очікувані заявником від територіального відділення АМКУ рішення;
- викладення обставин, якими заявник обґрунтовує свої вимоги;
- інформацію щодо звернення до будь-якого іншого органу державної влади, зокрема до суду;
- перелік документів і інших матеріалів, які додаються до заяви;
Заява підписується повноважною посадовою особою заявника - юридичної особи або його представником, заявником - фізичною особою або його представником. У разі підписання заяви представником обов’язково додається довіреність.
До заяви додаються наявні у заявника документи та інші матеріали, що підтверджують викладені у заяві обставини.
Повідомити про порушення законодавства про захист економічної конкуренції можна також на особистому прийомі у Голови Одеського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України Юрія Кравця.
Одеське обласне територіальне відділення
Антимонопольного комітету України