Одеське ОТВ АМК України надало рекомендації ДП АМПУ та ДП " МТП "Усть-Дунайськ"

Опубліковано 12 листопада 2018 року о 11:12

 

 

Одеським обласним територіальним відділенням АМК України, в межах своєї компетенції, було розглянуто заяву, щодо можливого порушення законодавства про захист економічної конкуренції в діях ДП «МТП Усть-Дунайськ», після розгляду якої було встановлено:

 

На прикінці 2017 року, між ДП «АМПУ» та одним із операторів був укладений договір, відповідно до якого ДП «АМПУ» зобов’язується забезпечити доступ портового оператора до причалу №1 портпункту Кілія Усть-Дунайського морського порту, що перебуває у господарчому віданні ДП «АМПУ» для проведення вантажно-розвантажувальних робіт.

 

Аналогічний договір був укладений між ДП «АМПУ» та ДП «МТП «Усть-Дунайськ» який також є портовим оператором та здійснює свою діяльність на причалі № 1 портпункту Кілія Усть-Дунайського морського порту.

 

Таким чином,у вказаному в портпункті здійснюють свою діяльність два портових оператора, що володіють однаковими правами щодо доступу до інфраструктури порту загального користування.

Згідно схеми розподільчого балансу території портпункту Кілія, межею відповідальності ДП «АМПУ» визначено автодорогу на в’їзді до порту та на території порту, територію причалу №1, трансформаторна підстанція, водопровідні мережі, мережі електропередач та ін., а в господарському віданні ДП «МТП «Усть-Дунайськ» знаходиться складська площадка за інв. № 861.

Тобто, оператори можуть потрапити на причал №1 порту через території, що знаходяться у господарчому відданні ДП «АМПУ» та ДП «МТП «Усть-Дунайськ», зокрема шляхом перетину складської площадки за інв. № 861, що знаходиться в господарському віданні ДП «МТП «Усть-Дунайськ».

 

Однак, на території ДП «МТП «Усть-Дунайськ» було заблоковано прохід працівників та проїзд техніки одного з операторів, шляхом встановлення на підходах до причалу, а саме на складському майданчику за інв. № 861, негабаритних металоконстукцій, що спричинило повне перекриття доступу транспортних засобів до причальної лінії, що повністю виключало можливість під’їзду вантажних транспортних засобів цього оператора до причалу № 1 та унеможливлювало виконання вантажно-розвантажувальних робіт.

 

У зв’язку з чим, з метою адвокатування конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції та сприяння розвитку конкуренції при наданні послуг з транспортного оброблення вантажів на території п/п Кілія Усть-Дунайського морського торговельного порту, Одеське обласне територіальне відділення АМК України рекомендувало ДП «Адміністрація морських портів України» припинити бездіяльність а ДП «Морський торговельний порт Усть-Дунайськ» припинити дії, які можуть перешкоджати діяльності портових операторів на території Усть-Дунайського порту.

 

 

 

 

Більше за темою

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux