№71/2-р/к від 24.02.2020

Опубліковано 27 лютого 2020 року о 08:29

АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ

ХЕРСОНСЬКЕ ОБЛАСНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ ВІДДІЛЕННЯ

 

РІШЕННЯ

АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ

 

Херсон

«24» лютого 2020 року № 71/2-р/к

 

Справа № 71/19-19

 

Про порушення законодавства

про захист економічної конкуренції

та накладення штрафу

 

Херсонським обласним територіальним відділенням Антимонопольного комітету України (далі – Відділення) на виконання доручення Голови Антимонопольного комітету України від 26.02.2019 №13-01/170 проводилось дослідження надання послуг із забезпечення схоронності і цілісності комунального майна, особистої безпеки громадян, задоволення суспільних потреб в інших видах робіт та послуг на території міста Нова Каховка.

У межах повноважень, передбачених статями 3, 17, 22 та 221 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», Відділенням направлено на юридичну адресу комунального підприємства «Муніципальна охорона» Новокаховської міської ради (далі - КП «Муніципальна охорона») (ідентифікаційний код юридичної особи 40978173,
вул. М. Букіна, буд. 58, м. Нова Каховка, Херсонська область, 74900)
, Відділенням було направлено вимогу від 04.03.2019 № 71-02/508 (далі – Вимога) про надання інформації та запропоновано у десятиденний строк з дня отримання цієї вимоги надати інформацію та копії документів.

Проте, у встановлений головою Відділення строк інформацію на Вимогу
КП «Муніципальна охорона»до Відділення не подано.

За результатами розгляду справи № 71/19-19 такі дії КП «Муніципальна охорона» кваліфіковано як порушення, передбачене пунктом 13 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції» (неподання інформації територіальному відділенню Антимонопольного комітету України у встановлені головою територіального відділення строки).

На порушника накладено штраф у розмірі 4300,00 (чотири тисячі триста) гривень.

Адміністративна колегія Херсонського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України, розглянувши матеріали справи № 71/19-19 про порушення КП «Муніципальна охорона» законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченого пунктом 13 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції» (неподання інформації територіальному відділенню Антимонопольного комітету України у встановлені головою територіального відділення строки) та подання Відділу досліджень і розслідувань від 05.02.2020 № 71-03/3п про попередні висновки у справі № 71/19-19,

ВСТАНОВИЛА:

1. Процесуальні дії

 

(1)               Херсонським обласним територіальним відділенням на виконання доручення Голови Антимонопольного комітету України від 26.02.2019 №13-01/170 проводилось дослідження надання послуг із забезпечення схоронності і цілісності комунального майна, особистої безпеки громадян, задоволення суспільних потреб в інших видах робіт та послуг на території міста Нова Каховка.

 

(2)               У межах повноважень, та з метою виконання завдань, покладених на Відділення в частині здійснення контролю за дотриманням виконавчими комітетами міських рад та комунальними підприємствами (муніципальними вартами/муніципальними охоронними підприємствами) законодавства про захист економічної конкуренції, керуючись статями 3, 12, 17, 22 та 221 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», КП «Муніципальна охорона» на адресу: вул. Миколи Букіна, буд. 58, м. Нова Каховка, Херсонська область, 74900, направлено листа від 04.03.2019 № 71-02/508 про надання інформації.

 

(3)               У Вимозі КП «Муніципальна охорона» встановлено десятиденний строк для надання Відділенню визначеної у ній інформації та належним чином завірених копій документів.

 

(4)               Розпорядженням адміністративної колегії Відділення від 28.05.2019№ 71/19-рп/к розпочато розгляд справи
№ 71/19-19 (далі - Справа) за ознаками вчинення КП «Муніципальна охорона» порушення законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченого пунктом 13 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді неподання територіальному відділенню Антимонопольного комітету України (АМКУ) інформації на вимогу Голови Херсонського обласного територіального відділення АМКУ від 04.03.2019
№ 71-02/508 у встановлений ним строк.

 

(5)               Листом від 30.05.2019 №71-02/1101 КП «Муніципальна охорона» повідомлено про початок розгляду Справи та направлено копію розпорядження адміністративної колегії Відділення від 28.05.2019 № 71/19-рп/к.

(6)               Рекомендованим листом № 7300306473688 КП «Муніципальна охорона» направлено копію подання про попередні висновки у Справі (супровідний лист Відділення від 06.02.2020 № 71-02/221).

(7)               Рекомендованим листом № 7300306473688 КП «Муніципальна охорона» повідомлено про дату, місце і час розгляду Справи №71/19-19 (лист Відділення від 18.02.2020 №71-02/265).

 

(8)               Міркувань, пропозицій або заперечень щодо висновків, викладених у поданні до Відділення не надходило.

 

2. Відповідач

 

(9)               Відповідачем у Справі (далі - Відповідач) є комунальне підприємство «Муніципальна охорона» Новокаховської міської ради (ідентифікаційний код юридичної особи 40978173, місцезнаходження: вул. Миколи Букіна, буд. 58, м. Нова Каховка, Херсонська область, 74900).

 

(10)           З відомостей, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних та фізичних осіб – підприємців та господарських формувань, основним видом діяльності КП «Муніципальна охорона» є: КОД КВЕД 80.10 Діяльність приватних охоронних служб.

 

(11)           У розумінні статі 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції» Відповідач є суб’єктом господарювання.

 

 

3. Обставини справи

 

(12)           В ході виконання доручення Голови Антимонопольного комітету України від 26.02.2019 №13-01/170 проводилось дослідження надання послуг із забезпечення схоронності і цілісності комунального майна, особистої безпеки громадян, задоволення суспільних потреб в інших видах робіт та послуг на території міста Нова Каховка.

 

(13)           За інформацією Головного управлінням статистики у Херсонській області (лист від 27.05.2019 №03.1-03/1201-19) на території м. Нова Каховка діяльність за кодом КВЕД 80.10 Діяльність приватних охоронних служб здійснює, серед інших, КП «Муніципальна охорона».

 

(14)           В ході проведення дослідження у Відділення виникла необхідність в отриманні інформації від КП «Муніципальна охорона».

 

(15)           На підставі статей 3, 12, 17, 22, 221 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» (далі – Закон), статті 4 Закону України «Про захист економічної конкуренції», пунктів 3, 8 та 9 Положення про територіальне відділення Антимонопольного комітету України, затвердженого розпорядженням Антимонопольного комітету України 23.02.2001 № 32-р, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30.03.2001 за № 291/5482, на адресу КП «Муніципальна охорона», Відділенням було направлено вимогу від 04.03.2019 № 71-02/508 про надання інформації та запропоновано у десятиденний строк з дня отримання цієї вимоги надати інформацію та копії документів.

 

(16)           У Вимогі запитувалась інформація та копії документів щодо господарської діяльності КП «Муніципальна охорона», пов’язаної з наданням послуг із забезпечення схоронності і цілісності комунального майна, особистої безпеки громадян, задоволення суспільних потреб в інших видах робіт та послуг на території міста Нова Каховка.

 

(17)           При цьому, у Вимозі було вказано, що відповідно до статті 22 Закону, вимоги голови територіального відділення Антимонопольного комітету України в межах його компетенції є обов’язковими для виконання у визначені ними строки.

 

(18)           Згідно зі статтею 221 цього ж Закону, суб’єкти господарювання, об’єднання, органи влади, органи місцевого самоврядування, органи адміністративно-господарського управління та контролю, інші юридичні особи, їх структурні підрозділи, філії, представництва, їх посадові особи та працівник, фізичні особи зобов’язані на вимогу голови територіального відділення Антимонопольного комітету України подавати документи, предмети чи інші носії інформації, пояснення, іншу інформацію, в тому числі з обмеженим доступом та банківську таємницю, необхідну для виконання територіальним відділенням завдань, передбачених чинним законодавством про захист економічної конкуренції.

 

(19)           Вимогу КП «Муніципальна охорона» направлено рекомендованим листом № 7300304495986, який вручено адресату (одержувачу) 06.03.2019.

 

(20)           КП «Муніципальна охорона» листом від 18.03.2019 б/н (вх. № 71-01/336 від 25.03.2019) повідомило Відділенню наступне (мовою оригіналу): «на Ваш лист від 04 березня 2019 року №71-02/508 Комунальне підприємство «Муніципальна охорона» Новокаховської міської ради повідомляє, що для підготовки відповіді необхідно обробити та систематизувати інформацію щодо діяльності підприємства за період 2016-2018 років, зробити копії укладених договорів, що складає значний обсяг роботи, тому запитувана інформація буде надана 30.04.2019 року».

 

(21)           Зазначене підтверджує факт належного вручення КП «Муніципальна охорона» вимоги від 04.03.2019 № 71-02/508.

 

(22)           Відділення листом від 01.04.2019 № 71-02/735 погодило КП «Муніципальна охорона» термін надання запитуваної інформації до 30.04.2019.

 

(23)           Проте, Відповідь на Вимогу надійшла до Відділення 15.05.2019 за вх. № 71-05/578.

 

(24)           Несвоєчасне надання КП «Муніципальна охорона» запитуваної інформації, створило Відділенню перешкоди у здійсненні передбачених законодавством повноважень, зокрема, виконанню доручення Голови Антимонопольного комітету України від 26.02.2019 №13-01/170.

 

4. Кваліфікація дій Відповідача

 

(25)           Повноваження Антимонопольного комітету України та його територіальних відділень визначаються Законом України «Про Антимонопольний комітет України», Положенням про територіальне відділення Антимонопольного комітету України, затвердженим розпорядженням Антимонопольного комітету України від 23.02.2001 №32-р, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 30.03.2001 за №291/5482 (із подальшими змінами) та іншими законодавчими актами.

(26)           Відповідно до статей 7 і 17 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» у сфері здійснення контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції голова територіального відділення має повноваження при розгляді заяв і справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції, проведенні перевірки та в інших передбачених законом випадках вимагати від суб’єктів господарювання інформацію, об'єднань, органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, їх посадових осіб і працівників, інших фізичних та юридичних осіб інформацію, в тому числі з обмеженим доступом.

 

(27)           Відповідно до статті 22 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» вимоги голови територіального відділення в межах його компетенції є обов’язковими для виконання у визначені ними строки.

 

(28)           Згідно зі статтею 221 цього ж Закону, суб’єкти господарювання, об’єднання, органи влади, органи місцевого самоврядування, органи адміністративно-господарського управління та контролю, інші юридичні особи, їх структурні підрозділи, філії, представництва, їх посадові особи та працівник, фізичні особи зобов’язані на вимогу голови територіального відділення Антимонопольного комітету України подавати документи, предмети чи інші носії інформації, пояснення, іншу інформацію, в тому числі з обмеженим доступом та банківську таємницю, необхідну для виконання територіальним відділенням завдань, передбачених чинним законодавством про захист економічної конкуренції.

 

(29)           Згідно з пунктом 13 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції» неподання інформації територіальному відділенню Антимонопольного комітету України у встановлені головою територіального відділення строки, є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.

 

(30)           Дії КП «Муніципальна охорона» у вигляді неподання інформації Херсонському обласному територіальному відділенню Антимонопольного комітету України на вимогу голови Херсонського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 04.03.2019 № 71-02/508 у встановлений ним строк, є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченим пунктом 13 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».

 

5. Заперечення Відповідача та їх спростування

(31)           Зауважень та/або заперечень до змісту подання з попередніми висновками у Справі КП «Муніципальна охорона» Відділенню не надано.

6. Остаточні висновки адміністративної колегії Відділення у Справі

(32)           Доказами, зібраними у Справі доводиться висновок адміністративної колегії Відділення про те, що дії (бездіяльність) КП «Муніципальна охорона» у вигляді неподання інформації Херсонському обласному територіальному відділенню Антимонопольного комітету України на вимогу голови Херсонського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 04.03.2019 № 71-02/508 у встановлений ним строк, є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченим пунктом 13 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».

 

(33)           Відповідно до статті 51 Закону України «Про захист економічної конкуренції», порушення законодавства про захист економічної конкуренції тягне за собою відповідальність, встановлену законом.

 

7. Визначення розміру штрафу

 

(34)           Відповідно до частини другої статті 52 Закону України «Про захист економічної конкуренції» за порушення законодавства про захист економічної конкуренції, передбачене, зокрема, пунктом 13 статті 50 цього Закону, накладається штраф у розмірі до одного відсотка доходу (виручки) суб’єкта господарювання від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за останній звітний рік, що передував року, в якому накладається штраф.

 

(35)           Дохід (виручка) КП «Муніципальна охорона» від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за 2019 рік становить <<інформація з обмеженим доступом>> гривень.

 

(36)           Враховуючи викладене, керуючись статтями 7 і 14 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», статтями 48 та 52 Закону України «Про захист економічної конкуренції», пунктами 3 і 11 Положення про територіальне відділення Антимонопольного комітету України, затвердженого розпорядженням Антимонопольного комітету України від 23 лютого 2001 року №32-р, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30 березня 2001 року за № 291/5482 та пунктом 32 Правил розгляду заяв і справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції, затверджених розпорядженням Антимонопольного комітету України від 19 квітня 1994 року №5, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 6 травня 1994 року за №90/299 (у редакції розпорядження Антимонопольного комітету України від 29 червня 1998 року №169-р) (із змінами), адміністративна колегія Херсонського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України

 

ПОСТАНОВИЛА:

 

1. Визнати дії комунального підприємства «Муніципальна охорона» Новокаховської міської ради (ідентифікаційний код юридичної особи 40978173, місцезнаходження: вул. Миколи Букіна, буд. 58, м. Нова Каховка, Херсонська область, 74900) у вигляді неподання інформації Херсонському обласному територіальному відділенню Антимонопольного комітету України на вимогу голови Херсонського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 04.03.2019 № 71-02/508 у встановлений ним строк, порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченим пунктом 13 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».

2. За порушення, зазначене у пункті 1 резолютивної частини цього рішення, накласти на комунальне підприємство «Муніципальна охорона» Новокаховської міської ради (ідентифікаційний код юридичної особи 40978173) штраф у розмірі 4300 (чотири тисячі триста) гривень.

Штраф підлягає сплаті у двомісячний строк з дня одержання рішення.

 

Відповідно до статті 56 Закону України «Про захист економічної конкуренції» протягом п’яти днів з дня сплати штрафу суб’єкт господарювання зобов’язаний надіслати до Херсонського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України документи, що підтверджують сплату штрафу.

 

Рішення може бути оскаржене до господарського суду у двомісячний строк з дня його одержання. Цей строк не може бути поновлено.

 

 

Голова адміністративної колегії -

в. о голови територіального відділення В. В. Андрюк

 

 

Більше за темою

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux