№71/17-р/к від 29.05.2020

Опубліковано 01 червня 2020 року о 15:58

 

АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ

ХЕРСОНСЬКЕ ОБЛАСНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ ВІДДІЛЕННЯ

 

РІШЕННЯ

АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ

 

Херсон

29 травня 2020 року № 71/17-р/к

 

Справа № 71/13-20

Про порушення законодавства

про захист економічної конкуренції

 

Білозерська селищна рада Херсонської області (75000, Херсонська область,
смт Білозерка, вул. Свободи, 83, ідентифікаційний код юридичної особи 04401368) (далі – Білозерська с/р)
є органом місцевого самоврядування.

Відсутність з боку органу місцевого самоврядування дій, що сприяли б створенню та розвитку конкурентного середовища на ринку послуг з організації відпочинку та розваг на території селища під час проведення ярмарок, державних та місцевих святкових, урочистих масових заходів, тощо, може призвести до обмеження конкуренції.

За результатами розгляду справи № 71/13-20 дії Білозерської с/р кваліфіковано як порушення, передбачене пунком 3 статті 50 та частиною першою статті 15 Закону України «Про захист економічної конкуренції» (антиконкурентні дії органу місцевого самоврядування).

Зобов’язано Білозерську с/р припинити порушення, викладене у пункті 1 резолютивної частини рішення.

 

Адміністративна колегія Херсонського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України, розглянувши матеріали справи № 71/9-20 про порушення Білозерською с/р законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченого пунктом 3 статті 50 та частиною першою статті 15 Закону України «Про захист економічної конкуренції», та подання Відділу досліджень і розслідувань від 07.05.2020
№ 71-03/33п з попередніми висновками у зазначеній справі,

ВСТАНОВИЛА:

 

1. ПРЕДМЕТ СПРАВИ

1.      Вчинення Білозерською селищною радою Херсонської області порушення законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченого частиною першою статті 15, пунктом 3 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді антиконкурентних дій органу місцевого самоврядування в частині його бездіяльності, що може призвести до обмеження конкуренції.

2. ВІДПОВІДАЧ

2.      Відповідачем у Справі (далі - Відповідач) є Білозерська с/р (ідентифікаційний код юридичної особи 04401368, місцезнаходження юридичної особи: вул. Свободи, 83, смт Білозерка, Херсонська область, 75000).

3.      Білозерська с/р згідно з відомостями з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань є органом місцевого самоврядування. Державна реєстрація здійснена 21.05.1997 року за номером 1 482 120 0000 000537. Основний вид діяльності за КВЕД 84.11 Державне управління загального характеру.

3. ПРОЦЕСУАЛЬНІ ДІЇ

4.      Розпорядженням адміністративної колегії Херсонського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України (надалі – Відділення) від 04.05.2020 № 71/13-рп/к було розпочато розгляд справи № 71/13-20 у зв’язку із бездіяльністю Білозерської селищної ради Херсонської області, що полягає у невизначенні протягом тривалого часу порядку розміщення тимчасових споруд під час проведення ярмарків, державних та місцевих святкових, урочистих масових заходів, в тому числі для розміщення під час святкових заходів атракціонів та об’єктів святкової торгівлі, ознак порушення законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченого частиною першою статті 15, пунктом 3 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді антиконкурентних дій органу місцевого самоврядування в частині його бездіяльності, що може призвести до обмеження конкуренції.

5.      Листом від 04.05.2020 № 71-02/735 Відповідачу повідомлено про початок розгляду Справи та направлено копію розпорядження адміністративної колегії Відділення від 04.05.2020 № 71/13-рп/к.

6.      Листом від 19.05.2020 №71-02/818 копію подання з попередніми висновками від 19.05.2020 №71-03/35п було направлено на адресу Білозерської с/р (вул. Свободи, 83, смт Білозерка, Херсонська область, 75000).

 

4. ВСТАНОВЛЕННЯ ПОРУШЕННЯ

 

7.         Відділенням розглянуто заяву фізичної особи-підприємця Ампілова С.М. (далі – ФОП Ампілов С.М.) (від 09.07.2019 № б/н) щодо порушення Білозерською с/р законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді ненадання ФОП Ампілову С.М. дозволу на розміщення об’єктів святкової торгівлі, а саме, торгівлю карнавальною атрибутикою, попкорном, солодкою ватою, встановлення атракціону «Дартс» та батуту під час святкування «Івана Купала» 06.07.2019 у смт. Білозерка.

8.      За результатами аналізу зібраних в ході розгляду заяви матеріалів Відділенням встановлено наступне.

9.       Статтею 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

10.   Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» (далі – Закон) визначається система та гарантії місцевого самоврядування в Україні, засади організації та діяльності, правового статусу і відповідальності органів та посадових осіб місцевого самоврядування, а також повноваження виконавчого комітету сільської, селищної, міської, районної у місті ради.

11.   Відповідно до частини першої статті 10 Закону, селищні ради є органами місцевого самоврядування, що представляють відповідні територіальні громади та здійснюють від їх імені та в їх інтересах функції і повноваження місцевого самоврядування, визначені Конституцією України, цим та іншими законами.

12.   Згідно з абзацом одинадцятим статті 1 цього Закону виконавчі органи рад - органи, які відповідно до Конституції України та цього Закону створюються сільськими, селищними, міськими, районними в містах (у разі їх створення) радами для здійснення виконавчих функцій і повноважень місцевого самоврядування у межах, визначених цим та іншими законами.

13.   Статтями 30, 32 Закону, до повноважень виконавчих органів міських, селищних, сільських рад віднесено, в тому числі, організацію місцевих ринків, ярмарків, сприяння розвитку всіх форм торгівлі, прийняття рішень з питань благоустрою населених пунктів, зокрема, організацію забезпечення на території населеного пункту чистоти і порядку, дотримання тиші в громадських місцях, організації місць відпочинку для населення.

14.   Згідно з частиною першою статті 59 Закону, рада в межах своїх повноважень приймає нормативні та інші акти у формі рішень.

15.   Відповідно до частини шостої статті 59 Закону, виконавчий комітет сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її створення) ради в межах своїх повноважень приймає рішення. Рішення виконавчого комітету приймаються на його засіданні більшістю голосів від загального складу виконавчого комітету і підписуються сільським, селищним, міським головою, головою районної у місті ради.

16.   Закон України «Про благоустрій населених пунктів» визначає правові, економічні, екологічні, соціальні та організаційні засади благоустрою населених пунктів і спрямований на створення умов, сприятливих для життєдіяльності людини.

17.   Згідно зі статтею 10 цього Закону до повноважень сільських, селищних і міських рад у сфері благоустрою населених пунктів належить, зокрема, організація місць відпочинку для населення та визначення обсягів пайової участі власників тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення.

18.   Відповідно до Закону України «Про благоустрій населених пунктів» з метою формування сприятливого для життєдіяльності людини середовища, в умовах якого забезпечуються захист довкілля, санітарне та епідемічне благополуччя населення, розробляється комплекс взаємопов'язаних нормативних документів, якими визначаються взаємопогоджені вимоги до об'єктів благоустрою, зокрема, Правила благоустрою території населеного пункту (далі - Правила), які розробляються для всіх сіл, селищ, міст і затверджуються відповідними органами місцевого самоврядування.

19.   Такі Правила включають низку вимог, в тому числі, щодо утримання об’єктів та елементів благоустрою, зокрема розміщення малих архітектурних форм та тимчасових споруд торговельного, побутового, соціально-культурного чи іншого призначення.

20.   Порядок розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності затверджений наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 № 244 та зареєстрований в Міністерстві юстиції України 22.11.2011 за № 1330/20068 (далі - Порядок), пунктом 1.11 якого передбачено встановлення органами місцевого самоврядування окремого порядку для розміщення тимчасових споруд під час проведення ярмарок, державних та місцевих святкових, урочистих масових заходів.

21.   В ході дослідження Відділенням встановлено, що Білозерська с/р не приймала нормативно-правових актів, якими врегульовано механізм отримання суб’єктами господарювання дозволу (погодження) для надання послуг з організації відпочинку та розваг, зокрема, розміщення об’єктів святкової торгівлі.

22.   Питання щодо розробки та затвердження документів, якими визначено порядок надання Білозерською с/р дозволів та встановлено вимоги до суб’єктів господарювання, що бажають надавати послуги з організації відпочинку та розваг на пленарних засіданнях Білозерської с/р та її виконавчого комітету не розглядалося.

23.   Протягом січня-липня 2019 року до Білозерської с/р надійшло чотири звернення від суб’єктів господарювання про отримання дозволу (погодження) на розміщення атракціонів та об’єктів святкової торгівлі тощо, а саме:

Найменування суб’єкта господарювання, який звернувся за дозволом (погодженням)
Реквізити листа-звернення
Спосіб, у який повідомлено про результати розгляду звернення та дата надання відповіді
ФОП Ампілов С.М.
Заява від 03.06.2019
Лист від 12.06.2019
ФОП Гузов М.А.
Заява від 29.01.2019
Лист від 04.02.2019
ФОП Компанієць Є.В.
Заява від 08.02.2019
Лист від 23.07.2019
ФОП Лозовенко Є.О.
Заява від 25.02.2019
Лист від 23.07.2019

24.  Згідно з інформацією наданою Відділенню Білозерською с/р листом від 24.07.2019
№ 02-23/1812, за результатами розгляду вказаних вище звернень дозволи на надання послуг з організації відпочинку та розваг відповідні відмови не надавалися, так як такі дозволи не передбачені чинним законодавством України.

25.  Дійсно, спеціальних дозволів від органів місцевого самоврядування для надання послуг з організації відпочинку та розваг законодавством не встановлено. Разом з тим, пункт 1.11 Порядку передбачає можливість органами місцевого самоврядування встановлювати окремий порядок розміщення ТС під час проведення ярмарок,  державних та місцевих святкових,  урочистих масових заходів на строк проведення таких  заходів, у якому можна передбачити прийняття рішень, за заявами осіб, про погодження чи відмову у наданні дозволів (рішень) на розміщення атракціонів та об’єктів святкової торгівлі.

26.  Відділенням встановлено, що заявникам про результати розгляду відповідних звернень Білозерська с/р повідомляла листами у строки, які в окремих випадках становили близько 5 місяців.

27.  Протягом січня-липня 2019 року Білозерською с/р проведено 14 святкових заходів (у т.ч. державні свята, тощо), при цьому жодному з суб’єктів господарювання, які виявили намір розмістити атракціони та об’єкти святкової торгівлі тощо, органом місцевого самоврядування відповідного дозволу надано не було.

28.  Оскільки на території смт Білозерска розміщені стаціонарні торговельні точки (магазини, кіоски тощо) та заклади відпочинку і дозвілля (кафе, тощо), Білозерська с/р ненадаючи іншим суб’єктам господарювання дозволів на розміщення під час святкових заходів атракціонів та об’єктів святкової торгівлі за певних умов може впливати на конкуренцію на відповідному ринку, чим створювати нерівні умови у конкуренції.

29.  Ефективність конкурентної політики, зокрема, залежить від регулювання сфер господарської діяльності органами місцевого самоврядування, які, на підставі наданих законами України повноважень, приймають владно – управлінські рішення і, таким чином, можуть:

- впливати на формування структури ринків;

- впливати на умови ведення господарської діяльності;

- впливати на процедуру отримання дозвільних документів.

30.  Визначення Білозерською с/р умов та порядку для розміщення тимчасових споруд, в тому числі для надання послуг у сфері відпочинку та розваг, під час проведення ярмарків, державних та місцевих святкових, урочистих масових заходів, тощо, встановлення вичерпного переліку документів, що буде подаватися суб’єктом господарювання, для отримання погодження, підстави відмови в отриманні такого погодження, сприятиме розвитку конкуренції на ринку, встановить єдині умови та порядок погодження місць для надання послуг на території селища, а також вимоги до утримання таких місць.

31.  Статтею 15 Закону України «Про захист економічної конкуренції» визначено, що антиконкурентними діями органів місцевого самоврядування є в тому числі дії чи бездіяльність органів місцевого самоврядування, які призвели або можуть призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції.

32.  Відсутність з боку органу місцевого самоврядування дій, що сприяли б створенню та розвитку конкурентного середовища на ринку послуг з організації відпочинку та розваг на території селища під час проведення ярмарок, державних та місцевих святкових, урочистих масових заходів, тощо, може призвести до обмеження конкуренції на цьому ринку.

33.  Таким чином, бездіяльність Білозерської с/р, щодо невизначення порядку розміщення тимчасових споруд під час проведення ярмарків, державних та місцевих святкових, урочистих масових заходів, в тому числі для розміщення під час святкових заходів атракціонів та об’єктів святкової торгівлі, містить ознаки порушення законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченого частиною першою статті 15 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді антиконкурентних дій органу місцевого самоврядування в частині його бездіяльності, що може призвести до обмеження конкуренції.

34.  З метою усунення причин та умов, що сприяють вчиненню порушень законодавства про захист економічної конкуренції, керуючись статтею 46 Закону України «Про захист економічної конкуренції», адміністративна колегія Відділення рекомендувала (рекомендації № 71/16-рк/к від 15.08.2019) Білозерській с/р вжити заходів щодо припинення бездіяльності, яка містить ознаки порушення законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченого частиною першою статті 15 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді антиконкурентних дій органу місцевого самоврядування в частині його бездіяльності, що може призвести до обмеження конкуренції, а саме, визначити порядок розміщення тимчасових споруд під час проведення ярмарків, державних та місцевих святкових, урочистих масових заходів тощо, в тому числі для розміщення під час святкових заходів атракціонів та об’єктів святкової торгівлі тощо.

35.  Крім того, Білозерській с/р було роз’яснено, що згідно з частиною третьою статті 46 Закону України «Про захист економічної конкуренції», за умов виконання положень рекомендацій у разі, якщо порушення не призвело до суттєвого обмеження чи спотворення конкуренції, не завдало значних збитків окремим особам чи суспільству та вжито необхідних заходів для усунення наслідків порушення, провадження у справі про порушення законодавства про захист економічної конкуренції не розпочинається, а розпочате провадження закривається.

36.  На виконання рекомендацій адмінколегії Відділення від 15.08.2019 № 71/16-рк/к листом від 28.08.2019 № 02-23/2083 Білозерська с/р повідомила наступне.

«Одним з основоположних принципів державної регуляторної політики є принцип передбачуваності, згідно з яким селищна рада як регуляторний орган не пізніше 15 грудня поточного року має затверджувати план діяльності з підготовки проектів регуляторних актів на наступний календарний рік (далі — План). Зазначений План має містити конкретну інформацію про види і назйи проектів рішень, цілі їх прийняття, строки підготовки та структурні підрозділи, відповідальні за їх розробку.

Оскільки, запропонований проект регуляторного акта відсутній в річному Плані, необхідно спочатку внести зміни до Плану шляхом прийняття відповідного проекту рішення, і лише після цього переходити до наступних етапів регуляторної процедури.

Тому, на чергове засідання сесії селищної ради буде винесено проект рішення про внесення змін до рішення 20 сесії селищної ради від 18 грудня 2018 року № 261/487 «Про план діяльності з підготовки проектів регуляторних актів на 2019 рік».

37.  У зв’язку з тим, що станом на 22.01.2020 від Білозерської с/р до Відділення не надійшла інформація, яка б свідчила про виконання рекомендацій адмінколегії Відділення від 15.08.2019 № 71/16-рк/к, Відділення листом від 22.01.2020 № 71-02/177 повторно звернулося до Білозерської с/р з метою отримання інформації про заходи, вжиті з метою виконання зазначених вище рекомендацій.

38.  Листом від 31.01.2020 № 02-23/323 Білозерська с/р, серед іншого, повідомила наступне.

«Згідно з частиною дванадцятою статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» акти органів та посадових осіб місцевого самоврядування, які відповідно до закону є регуляторними актами, розробляються, розглядаються, приймаються та оприлюднюються у порядку, встановленому Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

Відповідно до статті 34 Закон України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» кожен проект регуляторного акта, що внесений на розгляд до сільської, селищної, міської, районної у місті, районної, обласної ради, подається до відповідальної постійної комісії для вивчення та надання висновків про відповідність проекту регуляторного акта вимогам статей 4 та 8 цього Закону.

В свою чергу відповідальна постійна комісія забезпечує підготовку експертного висновку щодо регуляторного впливу внесеного проекту регуляторного акта, який разом з цим проектом та підписаним аналізом регуляторного впливу подається до уповноваженого органу для підготовки пропозицій щодо удосконалення проекту відповідно до принципів державної регуляторної політики…

…Постійною комісією селищної ради з соціально економічного розвитку, обліку та управління комунальною власністю було підготовлено експертний висновок щодо відповідності проекту регуляторного акту статті 34 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

Направлено лист до Державної регуляторної служби України від 05 грудня 2019 року № 02-24/3074 з метою отримання пропозицій щодо відповідності проекту регуляторного акту принципам державної регуляторної політики. На сьогоднішній день відповіді про погодження або коригування проекту рішення не надходило.

Про подальше прийняття рішення сесією селищної ради «Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд під час проведення ярмарків, державних та місцевих святкових, урочистих масових заходів тощо, в тому числі для розміщення під час святкових заходів атракціонів та об’єктів святкової торгівлі» Вас буде повідомлено додатково.»

39.  У зв’язку з тим, що станом на 02.03.2020 від Білозерської с/р до Відділення не надійшла інформація, яка б свідчила про виконання рекомендацій адмінколегії Відділення від 15.08.2019 № 71/16-рк/к, Відділення листом від 02.03.2020 № 71-02/380 звернулося до Державної регуляторної служби України з метою отримання інформації про результати розгляду листа Білозерської с/р від 05 грудня 2019 року № 02-24/3074.

40.  Листом від 03.04.2020 № 2143/0/20-20 Державна регуляторна служба України повідомила Відділенню, що Білозерська с/р листом від 09.01.2020 № 02-24/91 відкликала проект рішення «Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності під час проведення ярмарок, державних та місцевих святкових, урочистих масових заходів на території Білозерської селищної ради» для його подальшого опрацювання.

41.  Тобто, на момент надання Відділенню інформації про направлення листа до Державної регуляторної служби України від 05 грудня 2019 року № 02-24/3074 з метою отримання пропозицій щодо відповідності проекту регуляторного акту принципам державної регуляторної політики (лист Білозерської с/р від 31.01.2020 № 02-23/323), проект рішення «Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності під час проведення ярмарок, державних та місцевих святкових, урочистих масових заходів на території Білозерської селищної ради» було відкликано.

42.  Листом від 13.04.2020 № 71-02/614 Відділення вкотре звернулося до Білозерської с/р з метою отримання інформації про результати заходів, вжитих з метою виконання рекомендацій адмінколегії Відділення від 15.08.2019 № 71/16-рк/к.

43.  Білозерська с/р, листом від 21.04.2020 № 02-24/1133 повідомила Відділенню, що листом від 17.04.2020 (тільки після отримання чергового листа від Відділення) до Державної регуляторної служби України повторно направлено проект рішення «Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності під час проведення ярмарок, державних та місцевих святкових, урочистих масових заходів на території Білозерської селищної ради» з метою отримання пропозицій щодо відповідності проекту регуляторного акту принципам державної регуляторної політики.

44.  Таким чином, наразі рекомендації адмінколегії Відділення від 15.08.2019 № 71/16-рк/к не виконані. Органом місцевого самоврядування протягом тривалого часу (понад 7 місяців) не вжито дієвих заходів, що сприяли б створенню та розвитку конкурентного середовища на ринку послуг з організації відпочинку та розваг на території селища під час проведення ярмарок, державних та місцевих святкових, урочистих масових заходів, тощо, може в черговий раз призвести до обмеження конкуренції на цьому ринку.

45.  При цьому, заходи, які вживаються органом місцевого самоврядування не свідчать про зацікавленість Білозерської с/р у якнайшвидшому припиненні дій, які містять ознаки порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

 

5. КВАЛІФІКАЦІЯ ДІЙ ВІДПОВІДАЧА

 

46.  Статтею 15 Закону України «Про захист економічної конкуренції» визначено, що антиконкурентними діями органів місцевого самоврядування є в тому числі дії чи бездіяльність органів місцевого самоврядування, які призвели або можуть призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції.

47.  Згідно з пунктом 3 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції» порушенням законодавства про захист економічної конкуренції є антиконкурентні дії органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю.

48.  Отже, бездіяльність Білозерської селищної ради Херсонської області (ідентифікаційний код юридичної особи 04401368), що полягає у невизначенні протягом тривалого часу порядку розміщення тимчасових споруд під час проведення ярмарків, державних та місцевих святкових, урочистих масових заходів, в тому числі для розміщення під час святкових заходів атракціонів та об’єктів святкової торгівлі, є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченим частиною першою статті 15, пунктом 3 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді антиконкурентних дій органу місцевого самоврядування в частині його бездіяльності, що може призвести до обмеження конкуренції.

49.  Доказами, які підтверджують вчинення Білозерською с/р порушення законодавства про захист економічної конкуренції, є документи, що містяться у матеріалах Справи.

 

6. ЗАПЕРЕЧЕННЯ ВІДПОВІДАЧА

 

50.  На подання з попередніми висновками від 19.05.2020 № 71-03/35п у Справі від Білозерської с/р заперечень не надходило.

 

7. ОСТАТОЧНІ ВИСНОВКИ У СПРАВІ

 

51.  Таким чином, доказами, зібраними у Справі, доводиться висновок адміністративної колегії Відділення про те, що бездіяльність Білозерської селищної ради Херсонської області (ідентифікаційний код юридичної особи 04401368), що полягає у невизначенні протягом тривалого часу порядку розміщення тимчасових споруд під час проведення ярмарків, державних та місцевих святкових, урочистих масових заходів, в тому числі для розміщення під час святкових заходів атракціонів та об’єктів святкової торгівлі, є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченим частиною першою статті 15, пунктом 3 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді антиконкурентних дій органу місцевого самоврядування в частині його бездіяльності, що може призвести до обмеження конкуренції.

Враховуючи викладене, керуючись статтями 7, 121 і 14 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», статтею 48 Закону України «Про захист економічної конкуренції», пунктами 3 і 11 Положення про територіальне відділення Антимонопольного комітету України, затвердженого розпорядженням Антимонопольного комітету України від 23 лютого 2001 року №32-р, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30 березня 2001 року за № 291/5482 та пунктом 32 Правил розгляду заяв і справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції, затверджених розпорядженням Антимонопольного комітету України від 19 квітня 1994 року №5, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 6 травня 1994 року за №90/299 (у редакції розпорядження Антимонопольного комітету України від 29 червня 1998 року №169-р) (із змінами), адміністративна колегія Херсонського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України

ПОСТАНОВИЛА:

1.      Визнати, що бездіяльність Білозерської селищної ради Херсонської області (ідентифікаційний код юридичної особи 04401368), що полягає у невизначенні протягом тривалого часу порядку розміщення тимчасових споруд під час проведення ярмарків, державних та місцевих святкових, урочистих масових заходів, в тому числі для розміщення під час святкових заходів атракціонів та об’єктів святкової торгівлі, є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченим частиною першою статті 15, пунктом 3 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді антиконкурентних дій органу місцевого самоврядування в частині його бездіяльності, що може призвести до обмеження конкуренції.

2.      Зобов’язати Білозерську селищну раду Херсонської області (ідентифікаційний код юридичної особи 04401368) припинити порушення, викладене у пункті 1 резолютивної частини цього подання.

Рішення може бути оскаржене до господарського суду у двомісячний строк з дня його одержання. Цей строк не може бути поновлено

 

Голова адміністративної колегії -

В.о. голови територіального відділення В.В. Андрюк

 

Більше за темою

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux