АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ
ХЕРСОНСЬКЕ ОБЛАСНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ ВІДДІЛЕННЯ
РІШЕННЯ
АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ
Херсон
19 травня 2020 року № 71/14-р/к
Справа № 71/6-20
Про порушення законодавства
про захист економічної конкуренції
та накладення штрафу
- проведених Нижньосірогозькою центральною районною лікарнею (далі – Замовник 1) із закупівлі вугілля кам’яного марки ТОМСШ (0-50) (оголошення про проведення процедури закупівлі, опубліковане на сайті prozorro.gov.ua, ідентифікатор закупівлі UA-2017-09-07-001356-a, далі – Процедура закупівлі 1);
- проведених Відділом освіти Каховської міської ради (далі – Замовник 2) із закупівлі вугілля кам’яного марки ТОМСШ (0-50) 35 тонн, вугілля кам’яного марки ДГ (13-100) 10 тонн (оголошення про проведення процедури закупівлі, опубліковане на сайті prozorro.gov.ua, ідентифікатор закупівлі UA-2017-09-01-000236-b, далі –
Процедура закупівлі 2).
За результатами розгляду справи № 71/6-20 дії ПП «ТК Енерготранс» та
ТОВ «Облтопвугілля» визнані антиконкурентними узгодженими діями, що стосуються спотворення результатів торгів під час їх участі у зазначених процедурах закупівель, що є порушеннями пункту 1 статті 50 та пункту 4 частини другої статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
На ПП «ТК Енерготранс» та ТОВ «Облтопвугілля» накладено штраф на загальну суму 249600,00 (двісті сорок дев'ять тисяч шістсот) гривень.
Адміністративна колегія Херсонського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України (далі – Відділення), розглянувши матеріали справи
№ 71/6-20 (далі – Справа) про порушення ПП «ТК Енерготранс» та ТОВ «Облтопвугілля» законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50 та пунктом 4 частини другої статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» та подання Відділу досліджень і розслідувань від 27.04.2020 № 71-03/27п,
ВСТАНОВИЛА:
(1) Антиконкурентні узгоджені дії, які стосуються спотворення результатів наступних торгів:
- проведених Нижньосірогозькою центральною районною лікарнею із закупівлі вугілля кам’яного марки ТОМСШ (0-50) (оголошення про проведення процедури закупівлі, опубліковане на сайті prozorro.gov.ua, ідентифікатор закупівлі UA-2017-09-07-001356-a);
- проведених Відділом освіти Каховської міської ради із закупівлі вугілля кам’яного марки ТОМСШ (0-50) 35 тонн, вугілля кам’яного марки ДГ (13-100) 10 тонн (оголошення про проведення процедури закупівлі, опубліковане на сайті prozorro.gov.ua, ідентифікатор закупівлі UA-2017-09-01-000236-b).
2. ВІДПОВІДАЧІ
(2) Відповідачами у Справі є:
- приватне підприємство «ТК Енерготранс» (ідентифікаційний код юридичної особи 41170804, місцезнаходження: 73032, Херсонська обл., місто Херсон, вул. Дровніка, будинок 126).
(3) Як вбачається із відомостей щодо ПП «ТК Енерготранс», які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР), основним видом діяльності підприємства є код КВЕД 46.12 Діяльність посередників у торгівлі паливом, рудами, металами та промисловими хімічними речовинами.
- товариство з обмеженою відповідальністю «Облтопвугілля» (ідентифікаційний код юридичної особи 39534015, місцезнаходження: 73000, Херсонська обл., місто Херсон, вул. Нафтовиків, будинок 15А, офіс 208).
(4) Як вбачається із відомостей щодо ТОВ «Облтопвугілля», які містяться в ЄДР, основним видом діяльності підприємства є код КВЕД 46.71 Оптова торгівля твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами.
(5) Учасник 1 та Учасник 2 надалі – Відповідачі.
(6) Звідси Відповідачі є суб’єктами господарювання у розумінні статі 1 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
3. ПРОЦЕСУАЛЬНІ ДІЇ
(7) Розпорядженням адміністративної колегії Відділення від 17.03.2020 № 71/6-рп/к розпочато розгляд справи № 71/6-20 за ознаками вчинення товариством з обмеженою відповідальністю «Облтопвугілля» (ідентифікаційний код юридичної особи 39534015, місцезнаходження: 73000, Херсонська обл., місто Херсон, вул. Нафтовиків, будинок 15А, офіс 208) та приватним підприємством «ТК Енерготранс» (ідентифікаційний код юридичної особи 41170804, місцезнаходження: 73032, Херсонська обл., місто Херсон, вул. Дровніка, будинок 126) порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини другої статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів наступних торгів:
- проведених Нижньосірогозькою центральною районною лікарнею із закупівлі вугілля кам’яного марки ТОМСШ (0-50) (оголошення про проведення процедури закупівлі, опубліковане на сайті prozorro.gov.ua, ідентифікатор закупівлі UA-2017-09-07-001356-a);
- проведених Відділом освіти Каховської міської ради із закупівлі вугілля кам’яного марки ТОМСШ (0-50) 35 тонн, вугілля кам’яного марки ДГ (13-100) 10 тонн (оголошення про проведення процедури закупівлі, опубліковане на сайті prozorro.gov.ua, ідентифікатор закупівлі UA-2017-09-01-000236-b).
(8) У межах розгляду справи № 71/6-20 відповідно до пункту 23 Правил розгляду заяв і справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції, затверджених розпорядженням Антимонопольного комітету України від 19.04.1994
№ 15-р, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 06.05.1994 за № 90/299 (у редакції розпорядження Антимонопольного комітету України від 29.06.1998 № 169-р), Відділенням було складено подання від 27.04.2020 № 71-03/27п (далі – Подання) про попередні висновки у справі № 71/6-20.
(9) ПП «ТК Енерготранс» на адресу: 73032, Херсонська обл., місто Херсон, вул. Дровніка, будинок 126, листом від 28.04.2020 № 71-02/704 направлено копію Подання та повідомлення про дату, місце і час розгляду Справи.
(10) ТОВ «Облтопвугілля» на адресу: 73000, Херсонська обл., місто Херсон,
вул. Нафтовиків, будинок 15А, офіс 208, листом від 28.04.2020 № 71-02/705 направлено копію Подання та повідомлення про дату, місце і час розгляду Справи.
(11) ПП «ТК Енерготранс» на адресу: 73032, Херсонська обл., місто Херсон, вул. Дровніка, будинок 126, листом від 13.05.2020 № 71-02/783 направлено повідомлення про перенесення дати розгляду Справи та повідомлено про нову дату, місце і час її розгляду.
(12) ТОВ «Облтопвугілля» на адресу: 73000, Херсонська обл., місто Херсон,
вул. Нафтовиків, будинок 15А, офіс 208, листом від 13.05.2020 № 71-02/782 направлено повідомлення про перенесення дати розгляду Справи та повідомлено про нову дату, місце і час її розгляду.
(13) Крім цього, інформація щодо попередніх висновків у справі № 71/6-20 та про дату, місце і час розгляду Справи розміщена на суб-сайті Відділення, відповідно до вимог абзацу четвертого пункту 26 Правил розгляду заяв і справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції, затверджених розпорядженням Антимонопольного комітету України від 19.04.1994 № 15-р, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 06.05.1994 за № 90/299 (у редакції розпорядження Антимонопольного комітету України від 29.06.1998 № 169-р).
4. ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТОРГИ.
Процедура закупівлі 1
(14) Нижньосірогозькою центральною районною лікарнею проведено процедуру із закупівлі вугілля кам’яного марки ТОМСШ (0-50) (оголошення про проведення процедури закупівлі, опубліковане на сайті prozorro.gov.ua, ідентифікатор закупівлі UA-2017-09-07-001356-a).
(15) Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 7 вересня 2017 року -
31 грудня 2017 року.
(16) Строк подання тендерних пропозицій (дата і час) - 27 вересня 2017 року 15:33.
(17) Початок аукціону (дата і час) - 28 вересня 2018 року 12:28.
(18) На Процедуру закупівлі 1 тендерні пропозиції подали два учасники:
1. ТОВ «Облтопвугілля» з ціновою пропозицією – 336000,00 грн з ПДВ.
2. ПП «ТК Енерготранс» з ціновою пропозицією – 341600,00 грн з ПДВ.
(19) За результатами Процедури закупівлі 1, переможцем визначено
ТОВ «Облтопвугілля». Замовником 1 з ТОВ «Облтопвугілля» укладено договір від
17 жовтня 2017 року № 10/17 про закупівлю товарів, робіт та послуг за державні кошти.
Процедура закупівлі 2
(20) Відділом освіти Каховської міської ради проведено процедуру із закупівлі вугілля кам’яного марки ТОМСШ (0-50) 35 тонн, вугілля кам’яного марки ДГ (13-100) 10 тонн (оголошення про проведення процедури закупівлі, опубліковане на сайті prozorro.gov.ua, ідентифікатор закупівлі UA-2017-09-01-000236-b).
(21) Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 9 жовтня 2017 року -
31 грудня 2017 року.
(22) Строк подання тендерних пропозицій (дата і час) - 22 вересня 2017 року 10:50.
(23) Початок аукціону (дата і час) - 25 вересня 2017 року 14:45.
(24) На Процедуру закупівлі 2 тендерні пропозиції подали два учасники:
1. ТОВ «Облтопвугілля» з ціновою пропозицією – 240000,00 грн з ПДВ.
2. ПП «ТК Енерготранс» з ціновою пропозицією – 243700,00 грн з ПДВ.
(25) За результатами Процедури закупівлі 2, переможцем визначено
ТОВ «Облтопвугілля». Замовником 2 з ТОВ «Облтопвугілля» укладено договір від
11 жовтня 2017 року № 10/15-17 про закупівлю товарів, робіт та послуг за державні кошти.
(26) Аналіз інформації та матеріалів, які стосуються проведення Процедур закупівель 1 та 2 свідчить про узгодженість поведінки ПП «ТК Енерготранс» та
ТОВ «Облтопвугілля» під час підготовки та участі у Процедурах закупівель 1 та 2, що підтверджується наступним.
5.1. Наявність господарських відносин
(27) Згідно з інформацією, наданою ТОВ «Облтопвугілля» листом від 06.11.2018 № 97, у вересні 2017 року (період проведення Процедур закупівель 1 та 2) між ПП «ТК Енерготранс» та ТОВ «Облтопвугілля» було укладено договір від 07.09.2017 № 33, відповідно до умов якого, ПП «ТК Енерготранс» передає у власність
ТОВ «Облтопвугілля» брикет паливний в асортименті у кількості 93 тони за ціною 1550 грн/тону.
(28) Зазначена інформація підтверджена також листом ГУ ДФС у Херсонській області від 05.10.2018 № 9546/9/21-22-08-01-19, відповідно до якого між ПП «ТК «Енерготранс» та ТОВ «Облтопвугілля» у вересні 2017 року встановлено операцію з купівлі-продажу торфобрикетів, сума ПДВ становить <<інформація з обмеженим доступом>> грн.
(29) Таким чином, у період участі у Процедурах закупівель 1 та 2 Учасники 1 та 2 були обізнані щодо господарської діяльності один одного, а наявність договірних відносин свідчить про їх партнерські відносини.
5.2. Спільна ІР-адреса, з якої учасники входили до кабінету учасника
(30) Листом від 18.07.2018 № 363 ТОВ «НВП «Інформаційні технології» повідомило Відділенню, що ТОВ «Облтопвугілля» під час участі у Процедурах закупівель 1 та 2 подавало комерційні пропозиції та здійснювало вкладення документів до пропозиції з використанням ІР-адреси <<інформація з обмеженим доступом>>, а саме:
Процедура закупівлі 1
ІР-адреса | Дата входу | Час входу | Дія |
<<інформація з обмеженим доступом>> | 26.09.2017 | 17:57:34 | Подавання комерційні пропозиції, вкладення документів до пропозиції |
Процедура закупівлі 2
ІР-адреса | Дата входу | Час входу | Дія |
<<інформація з обмеженим доступом>> | 21.09.2017 | 19:22:55 | Подавання комерційні пропозиції, вкладення документів до пропозиції |
(31) Листом від 24.07.2018 № 290 ТОВ «Е-тендер» повідомило Відділенню, що
ПП «ТК Енерготранс» під час участі у Процедурах закупівель 1 та 2 вчиняло дії, пов’язані з участю в торгах також з використанням ІР-адреси <<інформація з обмеженим доступом>>, а саме:
Процедура закупівлі 1
ІР-адреса | Дата входу | Час входу | Дія |
<<інформація з обмеженим доступом>> | 26.09.2017 | 18:09:47 | Додано закупівлю до фаворитів |
Процедура закупівлі 2
ІР-адреса | Дата входу | Час входу | Дія |
<<інформація з обмеженим доступом>> | 26.09.2017 | 18:09:06 | Перегляд інформації по закупівлям |
(32) Крім цього Відділенням встановлено, що ТОВ «Облтопвугілля» з використанням
ІР-адреси <<інформація з обмеженим доступом>>заходило в аукціон під час участі у Процедурі закупівлі 1, а також неодноразово здійснювало дії, повязані з участю в інших процедурах закупівель, зокрема, UA-2017-05-16-000854-b,
UA-2017-04-03-000457-a, в яких ПП «ТК «Енерготранс» участі не приймало взагалі.
(33) Послуги доступу до мережі Інтернет з використанням ІР-адреси <<інформація з обмеженим доступом>> надаються ТОВ «МП «Незалежна телекомпанія
«НОРМА-4».
(34) Листом від 01.02.2019 № 20 ТОВ «МП «Незалежна телекомпанія «НОРМА-4» повідомило Відділенню, що ПП «ТК «Енерготранс» та ТОВ «Облтопвугілля» не є та не були їх абонентами.
(35) В свою чергу, листом від 05.02.2019 № 25 ТОВ «МП «Незалежна телекомпанія «НОРМА-4» повідомило Відділенню, що з 20.01.2015 по 22.02.2017 ІР-адреса <<інформація з обмеженим доступом>>була закріплена за адресою: місто Херсон, <<інформація з обмеженим доступом>>, а з 22.02.2017 по теперішній час - закріплена за адресою: місто Херсон, <<інформація з обмеженим доступом>> (укладено публічний договір).
(36) Тобто, у вересні 2017 року, у період вчинення Учасником 1 та Учасником 2 дій, пов’заних з участю у Процедурах закупівель 1 та 2 - ІР-адреса <<інформація з обмеженим доступом>>була закріплена за адресою: <<інформація з обмеженим доступом>>.
(37) Листом від 25.03.2019 № 8-2302-3/12 виконавчий комітет Херсонської міської ради повідомив Відділенню, що інформація про зареєстрованих осіб за адресою: <<інформація з обмеженим доступом>> відсутня, картотеку не передано.
(38) Зазначені обставини свідчать про те, що і ПП «ТК Енерготранс», і
ТОВ «Облтопвугілля» не мали будь-якої можливості самостійно використовувати мережу Інтернет, яка надається провайдером ТОВ «МП «Незалежна телекомпанія «НОРМА-4» за адресою надання телекомунікаційних послуг: <<інформація з обмеженим доступом>>, тобто, тендерні пропозиції ПП «ТК Енерготранс», так і
ТОВ «Облтопвугілля» були подані однією й тією ж самою особою з адреси, яка є відмінною від фактичного місцезнаходження ПП «ТК Енерготранс», і
ТОВ «Облтопвугілля».
(39) Подання тендерних пропозиції з однєї IP-адреси та синхронність дій у часі
ПП «ТК Енерготранс» і ТОВ «Облтопвугілля», які виступають конкурентами в у Процедурі закупівлі 1 і Процедурі закупівлі 2 свідчить про те, що під час участі у вказаних процедурах закупівель та підготовки тендерних пропозицій Відповідачі діяли спільно, узгоджуючи свої дії та були обізнані щодо цінових пропозицій один одного.
5.3. Спільна ІР-адреса, з якої учасники входили до електронних скриньок
(40) Згідно з інформацією, наданою ТОВ «Облтопвугілля» листом від 06.11.2018
№ 97, підприємством використовується електронна поштова адреса <<інформація з обмеженим доступом>>.
(41) Листом від 24.07.2018 № 290 ТОВ «Е-Тендер» повідомило, що при реєстрації на електронному майданчику, 19.04.2017 ПП «ТК Енерготранс» зазначило, серед іншого, електронну пошту <<інформація з обмеженим доступом>>.
(42) ТОВ «УКРНЕТ» листом від 24.03.2020 № 135/01/01-08 надало Відділенню інформацію щодо ІР-адрес, з яких здійснювалися входи до електронних поштових скриньок <<інформація з обмеженим доступом>> та <<інформація з обмеженим доступом>> у період з 01.09.2017 по 01.12.2017 (період, близький до Процедур закупівель 1 та 2).
(43) Так, до електронних поштових скриньок <<інформація з обмеженим доступом>> та <<інформація з обмеженим доступом>> вхід з дійснювався зі спільної ІР-адреси <<інформація з обмеженим доступом>>. інформацію про дату і час входів наведено нижче.
Електронна скринька | Дата і час входу |
<<інформація з обмеженим доступом>> | 26.09.2017 14:45:37 |
<<інформація з обмеженим доступом>> | Понад 30 входів, зокрема, 26.09.2017 14:52:36 |
(44) Відповідно до інформації, розміщеної в системі «Прозоро», ТОВ «Облтопвугілля» та
ПП «ТК Енерготранс» саме 26.09.2017 о 17:58 та о 18:51, відпровідно, завантажили власті тендерні пропозиції по Процедурі закупівлі 1.
(45) За даними ПАТ «Укртелеком» (лист від 08.04.2020 № 1819-вих-80Д731-80Д922-2020) з 01.09.2017 по 01.11.2017 ІР-адреса виділялася у користування ТОВ «Облтопвугілля» (адреса надання послуг - м. Херсон, <<інформація з обмеженим доступом>> є юридичною адресою ТОВ «Облтопвугілля»).
(46) Спільне використання обома Учасниками 1 та 2 ІР-адреси <<інформація з обмеженим доступом>>, яка належить Учаснику 2, зокрема, в день зазвантаження ними власних ТП для участі у Процедурі закупівлі 1 є доказом їх узгодженої поведінки.
5.4. Наявність спільного працівника
(47) Листом від від 06.11.2018 № 97 ТОВ «Облтопвугілля» надало інформацію про осіб, які перебували у трудових відносинах з підприємством протягом 2016-2018 років. Серед таких осіб наявна інформація про працюючого Литвиненка Ю.А. (ідентифікаційний номер <<інформація з обмеженим доступом>>, посада-начальник тр. Відділу (мовою оригіналу), період роботи – 11.11.2015-28.07.2017).
(48) Листом від 28.09.2018 № 10115/06 ГУ ПФУ у Херсонській області надало Відділенню інформацію з реєстру застрахованих осіб, про яких ПП «ТК «Енерготранс» та
ТОВ «Облтопвугілля» подавали звітність. Проаналізувавши таку інформацію встановлено, що Литвиненко Юрій Анатолійович є директором ПП «ТК Енерготранс».
(49) Про те, що це одна й та ж людина свідчить наказ про призначення Литвиненка Ю.В. ідентифікаційний номер <<інформація з обмеженим доступом>> директором ПП «ТК Енерготранс» (наведено нижче).
<<інформація з обмеженим доступом>>
(50) Отже, Литвиненко Ю.А. (ідентифікаційний номер <<інформація з обмеженим доступом>>) одночасно, у травні-липні 2017 року перед проведенням Процедур закупівель 1 та 2 працював на ПП «ТК «Енерготранс» та ТОВ «Облтопвугілля».
(51) Вказані обставини свідчать про наявність сприятливих умов для обміну інформацією між ПП «ТК Енерготранс» і ТОВ «Облтопвугілля» через Литвиненка Ю.В., зокрема, щодо їх участі у Процедурах закупівель 1 та 2.
5.5. Поведінка під час участі в аукціонах
(52) Учасником 1 та Учасником 2 були запропоновані наступні ціни на предмет закупівлі:
Назва учасника | Процедура закупівлі 1 | Процедура закупівлі 2 |
ТОВ «Облтопвугілля» | 336000 | 240000 |
ПП «ТК Енерготранс» | 341000 | 243700 |
(53) Прослідкувавши поведінку Учасників 1 та 2 під час аукціонів у Процедурах закупівель 1 та 2 Відділенням встановлено, що надавши початкові пропозиції, Учасники 1 та 2 не змінювали їх розмір протягом усіх трьох раундів.
(54) Враховуючи, що у державних закупівлях, зокрема, при проведенні відкритих торгів аукціон проводиться за принципом пониження ціни (редукціон), то сам аукціон проходить в три раунди, протягом кожного з яких учасники мають можливість зменшити свої попередні ставки, враховуючи мінімальний крок зниження ціни пропозиції, яку замовник вказує під час публікації оголошення про закупівлю. Ставку можна знизити до вказаної або меншої суми чи залишити без змін.
(55) Проте, враховуючи, що відповідно до тендерних документацій Замовників 1 та 2 визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції здійснюється на основі єдиного критерію – ціна, то кожен з учасників, який має реальний намір отримати перемогу в торгах має вжити всіх необхідних заходів на забезпечення максимально низької вартості власної пропозиції. Одним із таких інструментів є пониження власних цінових пропозиції безпосередньо під час електронного аукціону.
(56) Факти стосовно того, що Учасники 1 та 2 не змінювали вартості початкових пропозицій протягом усіх трьох раундів під час участі у Процедурах закупівель 1 та 2 свідчати про відсутність реального наміру ПП «ТК Енерготранс» отримати перемогу у торгах та обізнаність ПП «ТК Енерготранс» та ТОВ «Облтопвугілля» щодо цінових пропозицій один одного.
5.6. Щодо завантажених файлів
По Процедурі закупівлі 1
(57) Тендерна документація (далі – ТД) Замовника 1 передбачає низку документів, які мають бути подані учасником торгів у складі тендерних пропозицій.
(58) При дослідженні документів Учасників 1 та 2, наданих у складі тендерних пропозицій для участі у Процедурі закупівлі 1, встановлено, що учасником ПП «ТК Енерготранс» до системи «Прозорро» не завантажено усіх документів, які вимагалися ТД Замовника 1. При цьому ним завантажено лише 3 документи «Пропозиція», «Проект договору» та «Копія наказу». Оскільки, завантаження неповного пакета документів учасником торгів є підставою для його відхилення, зазначене свідчить, що ПП «ТК «Енерготранс» взагалі не мало наміру конкурувати з іншими учасниками Процедури закупівлі 1, зокрема, з ТОВ «Облтопвугілля».
(59) Дослідивши властивості завантажених Учасниками 1 та 2 файлів, зокрема, які містять тендерну пропозицію, проект договору та копію наказу про призначення, Відділенням встановлено, що в їх параметрах однаково не зазначено заголовок, автора, тему, виробника PDF, а значиться лише Версія PDF – 1.3 (Acrobat 4.x).
(60) При цьому відповідні документи Учасниками 1 та 2 до системи «Прозоро» було завантажено 26.09.2017 о 18:51 та 17:58, відповідно, тобто з інтервалом менше 1 години. При цьому, 26 вересня 2017 року не було кінцевою датою для подання тендерних пропозицій.
По Процедурі закупівлі 2
(61) ТД Замовника 2 передбачає низку документів, які мають бути подані учасником торгів у складі тендерних пропозицій. Так, зокрема, Замовником 2 передбачено подання учасниками листів в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності та у разі її використання), в яких зазначається наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання договору та наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору, де зазначається посада, П.І.Б., загальний стаж роботи працівника та досвід роботи на займаній посаді.
(62) При дослідженні документів Учасників 1 та 2, наданих у складі тендерних пропозицій для участі у Процедурі закупівлі 2, встановлено, що учасником ПП «ТК «Енерготранс» до системи «Прозоро» не завантажено усіх документів, які вимагалися ТД Замовника 2. При цьому ним завантажено лише документи «Пропозиція», «паспорт Литвиненко», «Наказ на директора», «Статут», «Виписка та витяг з ЄДР», "СТ17 не засуджена», «СТ17 корупційні», «СТ17 захист конкуренції».
(63) Оскільки, завантаження неповного пакета документів учасником торгів є підставою для його відхилення, зазначене може свідчити, що ПП «ТК «Енерготранс» взагалі не мало наміру конкурувати з іншими учасниками Процедури закупівлі 2, зокрема, з ТОВ «Облтопвугілля».
5.7. Щодо телефонних розмов між учасниками
(64) Згідно з інформацією, наданою Відділенню ТОВ «НВП «Інформаційні технології» листом від 18.07.2018 № 363, ТОВ «Облтопвугілля» при реєстрації на майданчику вказано, що відповідальною особою, яка приймала участь у процедурах закупівель є Нестеренко Наталя, телефон <<інформація з обмеженим доступом>>.
(65) Згідно з відомостями з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, станом на 02.04.2020, контактним номером телефону ТОВ «Облтопвугілля» є номер <<інформація з обмеженим доступом>>, який належить Нестеренко Наталі Анатолівні (лист ПрАТ «ВФ Україна» від 27.03.2020 № 02/ки-б/44).
(66) Листом від 24.07.2018 № 290 ТОВ «Е-Тендер» повідомило Відділенню, що при реєстрації на майданчику ПП «ТК Енерготранс» вказало контактну особу Литвиненка Юрія Анатолійовича, телефон <<інформація з обмеженим доступом>>.
(67) Листом від 27.03.2020 № 02/ки-б/44 ПрАТ «ВФ Україна» надало інформацію щодо телефонних дзвінків між номерами ПП «ТК Енерготранс» (<<інформація з обмеженим доступом>>) та ТОВ «Облтопвугілля» (<<інформація з обмеженим доступом>>) у період їх участі у Процедурах закупівель 1 та 2.
(68) Проаналізувавши таку інформацію встановлено, що у період з 01.09.2017 по 17.10.2017 між Учасниками 1 та 2 зафіксовано понад 50 телефонних дзвінків, а саме:
Дата та час дзвінка | Тривалість, сек | Тел. А | Тел. B |
05.09.2017 09:44 | 63 | <<інформація з обмеженим доступом>> | <<інформація з обмеженим доступом>> |
05.09.2017 15:12 | 10 | <<інформація з обмеженим доступом>> | <<інформація з обмеженим доступом>> |
11.09.2017 09:09 | 160 | <<інформація з обмеженим доступом>> | <<інформація з обмеженим доступом>> |
12.09.2017 11:45 | 74 | <<інформація з обмеженим доступом>> | <<інформація з обмеженим доступом>> |
13.09.2017 10:05 | 16 | <<інформація з обмеженим доступом>> | <<інформація з обмеженим доступом>> |
13.09.2017 13:00 | 39 | <<інформація з обмеженим доступом>> | <<інформація з обмеженим доступом>> |
15.09.2017 14:24 | 55 | <<інформація з обмеженим доступом>> | <<інформація з обмеженим доступом>> |
15.09.2017 18:53 | 35 | <<інформація з обмеженим доступом>> | <<інформація з обмеженим доступом>> |
16.09.2017 09:56 | 15 | <<інформація з обмеженим доступом>> | <<інформація з обмеженим доступом>> |
16.09.2017 11:16 | 48 | <<інформація з обмеженим доступом>> | <<інформація з обмеженим доступом>> |
16.09.2017 11:20 | 47 | <<інформація з обмеженим доступом>> | <<інформація з обмеженим доступом>> |
16.09.2017 13:13 | 15 | <<інформація з обмеженим доступом>> | <<інформація з обмеженим доступом>> |
19.09.2017 09:09 | 80 | <<інформація з обмеженим доступом>> | <<інформація з обмеженим доступом>> |
19.09.2017 10:36 | 25 | <<інформація з обмеженим доступом>> | <<інформація з обмеженим доступом>> |
19.09.2017 16:07 | 8 | <<інформація з обмеженим доступом>> | <<інформація з обмеженим доступом>> |
19.09.2017 16:12 | 126 | <<інформація з обмеженим доступом>> | <<інформація з обмеженим доступом>> |
20.09.2017 08:50 | 34 | <<інформація з обмеженим доступом>> | <<інформація з обмеженим доступом>> |
20.09.2017 09:40 | 38 | <<інформація з обмеженим доступом>> | <<інформація з обмеженим доступом>> |
20.09.2017 09:50 | 10 | <<інформація з обмеженим доступом>> | <<інформація з обмеженим доступом>> |
20.09.2017 10:06 | 157 | <<інформація з обмеженим доступом>> | <<інформація з обмеженим доступом>> |
20.09.2017 10:18 | 97 | <<інформація з обмеженим доступом>> | <<інформація з обмеженим доступом>> |
21.09.2017 08:01 | 196 | <<інформація з обмеженим доступом>> | <<інформація з обмеженим доступом>> |
21.09.2017 08:39 | 154 | <<інформація з обмеженим доступом>> | <<інформація з обмеженим доступом>> |
21.09.2017 08:43 | 10 | <<інформація з обмеженим доступом>> | <<інформація з обмеженим доступом>> |
21.09.2017 09:51 | 25 | <<інформація з обмеженим доступом>> | <<інформація з обмеженим доступом>> |
21.09.2017 11:58 | 93 | <<інформація з обмеженим доступом>> | <<інформація з обмеженим доступом>> |
22.09.2017 10:37 | 68 | <<інформація з обмеженим доступом>> | <<інформація з обмеженим доступом>> |
22.09.2017 10:39 | 26 | <<інформація з обмеженим доступом>> | <<інформація з обмеженим доступом>> |
22.09.2017 14:17 | 118 | <<інформація з обмеженим доступом>> | <<інформація з обмеженим доступом>> |
25.09.2017 09:26 | 31 | <<інформація з обмеженим доступом>> | <<інформація з обмеженим доступом>> |
25.09.2017 10:23 | 58 | <<інформація з обмеженим доступом>> | <<інформація з обмеженим доступом>> |
25.09.2017 10:51 | 48 | <<інформація з обмеженим доступом>> | <<інформація з обмеженим доступом>> |
25.09.2017 11:04 | 50 | <<інформація з обмеженим доступом>> | <<інформація з обмеженим доступом>> |
26.09.2017 08:56 | 25 | <<інформація з обмеженим доступом>> | <<інформація з обмеженим доступом>> |
26.09.2017 14:04 | 38 | <<інформація з обмеженим доступом>> | <<інформація з обмеженим доступом>> |
28.09.2017 09:35 | 11 | <<інформація з обмеженим доступом>> | <<інформація з обмеженим доступом>> |
02.10.2017 11:32 | 72 | <<інформація з обмеженим доступом>> | <<інформація з обмеженим доступом>> |
03.10.2017 08:31 | 63 | <<інформація з обмеженим доступом>> | <<інформація з обмеженим доступом>> |
04.10.2017 10:33 | 18 | <<інформація з обмеженим доступом>> | <<інформація з обмеженим доступом>> |
04.10.2017 18:06 | 433 | <<інформація з обмеженим доступом>> | <<інформація з обмеженим доступом>> |
06.10.2017 13:18 | 12 | <<інформація з обмеженим доступом>> | <<інформація з обмеженим доступом>> |
09.10.2017 08:12 | 20 | <<інформація з обмеженим доступом>> | <<інформація з обмеженим доступом>> |
09.10.2017 13:20 | 21 | <<інформація з обмеженим доступом>> | <<інформація з обмеженим доступом>> |
09.10.2017 13:21 | 38 | <<інформація з обмеженим доступом>> | <<інформація з обмеженим доступом>> |
09.10.2017 13:37 | 135 | <<інформація з обмеженим доступом>> | <<інформація з обмеженим доступом>> |
09.10.2017 13:44 | 20 | <<інформація з обмеженим доступом>> | <<інформація з обмеженим доступом>> |
09.10.2017 14:06 | 20 | <<інформація з обмеженим доступом>> | <<інформація з обмеженим доступом>> |
09.10.2017 14:13 | 17 | <<інформація з обмеженим доступом>> | <<інформація з обмеженим доступом>> |
13.10.2017 14:42 | 1 | <<інформація з обмеженим доступом>> | <<інформація з обмеженим доступом>> |
13.10.2017 14:43 | 138 | <<інформація з обмеженим доступом>> | <<інформація з обмеженим доступом>> |
17.10.2017 12:10 | 22 | <<інформація з обмеженим доступом>> | <<інформація з обмеженим доступом>> |
(69) Зокрема, дзвінки відбувалися 26.09.2017 та 21.09.2017 – у дні подання Учасниками 1 та 2 власних тендерних пропозицій для участі у Процедурах закупівель 1 та 2, відповідно, та 28.09.2017 і 25.09.2017 – у дні проведення аукціонів по Процедурах закупівель 1 та 2, відповідно.
(70) Кількість, систематичність та тривалість дзвінків між посадовими особами Учасника 1 (директором Нестеренко Н.А.) та Учасника 2 (директором Литвиненко Ю.А.), які безпосередньо були задіяні у підготовці ТП для участі у Процедурах закупівель 1 та 2, свідчить про їх постійне спілкування, що є сприятливою умовою для обміну інформацією, зокрема, щодо Процедур закупівель 1 та 2.
5.8. Щодо схожості в оформленні окремих документів, наданих Учасниками 1 та 2 у складі власних тендерних пропозицій
По Процедурі закупівлі 1
(71) ТД Замовника 1 передбачає низку документів, які мають бути подані учасником торгів у складі тендерних пропозицій.
(72) При дослідженні документів Учасників 1 та 2, наданих у складі тендерних пропозицій для участі у Процедурі закупівлі 1, встановлено істотну схожість в оформленні окремих документів обох учасників, що свідчить про обмін інформацією між Учасниками 1 та 2 при підготовці власних тендерних пропозицій. Так, Відділенням встановлено наступне.
(73) Замовником передбачено надання учасниками форми «Тендерна пропозиція» за встановленим у Додатку 5 зразком.
(74) Проаналізувавши надані ПП «ТК Енерготранс» та ТОВ «Облтопвугілля» відповідні документи встановлено, що вцілому відповідають зразку Замовника, проте мають спільну особливість, а саме, п. 6 «Тендерної пропозиції» має містити наступну інформацію:
(75) «6.Поставка товару відбувається згідно заявок протягом ____ (зазначається учасником) з дня отримання заявки від Замовника.». (76) При цьому, обидва учасники вказали
По Процедурі закупівлі 2 | |
|
(79) ТД Замовника 2 передбачає низку документів, які мають бути подані учасником торгів у складі тендерних пропозицій.
(80) При дослідженні документів Учасників 1 та 2, наданих у складі тендерних пропозицій для участі у Процедурі закупівлі 2, встановлено істотну схожість в оформленні окремих документів обох учасників, що свідчить про обмін інформацією між Учасниками 1 та 2 при підготовці власних тендерних пропозицій. Так, Відділенням встановлено наступне.
(81) Замовником 2 передбачено надання учасниками форми «Тендерна пропозиція» за встановленим у Додатку 5 зразком.
(82) Проаналізувавши надані ПП «ТК Енерготранс» та ТОВ «Облтопвугілля» відповідні документи встановлено, що вцілому відповідають зразку Замовника, проте мають спільну особливість, а саме, після таблиці «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» Учасниками 1 та 2 при зазначенні загальної вартості пропозиції допущено спільну помилку у вигляді зайвого пробілу після розділового знаку «(» перед словом «двісті», де, відповідно до правил правопису, його бути не повинно, та не проставленні пробілу після розділового знаку «)» перед «грн», де, відповідно до правил правопису, він повинен бути.
(83) Окрім цього, ТОВ «Облтопвугілля» у загальній вартості пропозиції зазначено «…двісті сорок тисячи…» (як у ПП «ТК Енерготранс», де це є правильним), хоча за змістом мало бути «…двісті сорок тисяч…».
(84) Допущення ПП «ТК Енерготранс» та ТОВ «Облтопвугілля» спільних помилок та встановлені особливості в оформленні «Тендерних пропозицій» по Процедурах закупівель 1 та 2 свідчить про те, що вказані документи готувалися спільно (однією особою або один документ створювався шляхом внесення змін до іншого (редагування).
(85) Оскільки форма «Тендерна пропозиція» містить відомості про ціну товару, зазначене вище свідчить, що Учасники 1 та 2 були обізнані щодо їх цінових пропозицій як по Процедурі закупівлі 1, так і по Процедурі закупівлі 2.
5.9. Щодо недостатньої кількості трудових ресурсів
(86) Відповідно до інформації, наданої відділенню ГУ ПФУ у Херсонській області листом від 28.09.2018 № 10115/06 ПП «ТК Енерготранс» з 01.05.2017 по 31.08.2018 (зокрема, у період проведення Процедур закупівель 1 та 2) звітувало про єдиного працюючого на підприємстві - директора Литвиненка Ю.А.
(87) В свою чергу, ТОВ «Облтопвугілля» за аналогічний період звітувало щонайменше про 20 працівників, серед яких були сторож, водій, зав. складу, економіст, комірник, інженер тощо.
(88) Таким чином, ПП «ТК Енерготранс» не мало навіть відповідних трудових ресурсів для виконання умов договору, оскільки, торгівля твердим паливом ніяк не може здійснюватися однією особою.
(89) Зазначене ще раз підтверджує, що ПП «ТК Енерготранс» не мало на меті здобуття перемоги у Процедурах закупівель 1 та 2, а виконувало функцію «технічного» партнера задля забезперення перемоги іншого учасника – ТОВ «Облтопвугілля».
(90) Оскільки в Процедурах закупівель 1 та 2 участь приймали лише
ТОВ «Облтопвугілля» та ТОВ «ТК Енерготранс» (інших учасників не було), то без участі «технічного» кандидата відповідні процедури закупівель не відбулися би взагалі.
(91) Таким чином, установлені Відділенням факти у своїй сукупності, зокрема, щодо:
- схожостей в оформленні окремих документів, наданих Учасниками 1 та 2 у складі власних тендерних пропозицій;
- наявності спільного працівника;
- наявності господарських відносин;
- спільниї ІР-адрес, з якої учасники вчиняли дії;
- однакової поведінки під час участі в аукціонах;
- недостатньої кількості трудових ресурсів;
- наявності телефонних розмов між учасниками у періоди, близькі до проведення Процедур закупівель 1 та 2;
- спільних властивостей завантажених файлів та незавантаження усіх файлів,
не можуть бути результатом випадкового збігу обставин чи наслідком дії об’єктивних чинників, а свідчать про узгодження (координацію) учасниками торгів своєї поведінки при підготовці до участі та участі у Процедурах закупівель 1 та 2.
(92) Узгодивши свою поведінку та свої тендерні пропозиції, учасники торгів тим самим усунули конкуренцію та змагальність між собою, а отже спотворили результат проведених Процедур закупівель 1 та 2, порушивши право Замовників 1 та 2 на отримання найбільш ефективних для них результатів, а відтак, вчинили антиконкурентні узгоджені дії, заборонені Законом України «Про захист економічної конкуренції».
(93) Наведене вище свідчить про єдність інтересів Відповідачів та відсутність між ними конкуренції під час участі у Процедурах закупівель 1 та 2.
6. КВАЛІФІКАЦІЯ ПОРУШЕНЬ ВІДПОВІДАЧАМИ КОНКУРЕНТНОГО ЗАКОНОДАВСТВА
(94) Наведені в розділі 5 цього рішення обставини свідчать про обізнаність
ТОВ «Облтопвугілля» та ТОВ «ТК Енерготранс» про участь кожного з них у Процедурах закупівель 1 та 2 та узгодження ними спільної поведінки.
(95) Таким чином, установлені факти у своїй сукупності не можуть бути результатом випадкового збігу обставин чи наслідком дії об’єктивних чинників, а свідчать про узгодження (координацію) учасниками торгів своєї поведінки при підготовці до участі та участі у Процедурах закупівель 1 та 2..
(96) Частиною другою статті 4 Закону України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що суб’єкти господарювання зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
(97) Згідно з пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції» порушенням законодавства про захист економічної конкуренції є антиконкурентні узгоджені дії.
(98) Частиною першою статті 5 Закону України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що узгодженими діями є, зокрема, укладення суб’єктами господарювання угод у будь-якій формі, а також будь-яка інша погоджена конкурентна поведінка (діяльність, бездіяльність) суб’єктів господарювання; частиною другою цієї статті встановлено, що особи, які чинять або мають намір чинити узгоджені дії, є учасниками узгоджених дій.
(99) Відповідно до частини першої статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» антиконкурентними узгодженими діями є узгоджені дії, які призвели чи можуть призвести до недопущення, усунення чи обмеження конкуренції.
(100) Згідно з пунктом 4 частини другої статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» антиконкурентними узгодженими діями, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів.
(101) Частиною четвертою статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що вчинення антиконкурентних узгоджених дій забороняється і тягне за собою відповідальність згідно з законом.
(102) Така поведінка учасників торгів становить порушення законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів тендерів (торгів), заборонених відповідно до пункту 1 статті 50 та пункту 4 частини другої статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
(103) Таким чином, поведінка ТОВ «Облтопвугілля» та ТОВ «ТК Енерготранс» становить порушення законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів тендерів (торгів), заборонених відповідно до пункту 1 статті 50 та пункту 4 частини другої статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
(104) Враховуючи зазначене, дії ТОВ «Облтопвугілля» та ТОВ «ТК Енерготранс», які полягають у погодженні тендерних пропозицій під час їх участі у наступних торгах:
- проведених Нижньосірогозькою центральною районною лікарнею із закупівлі вугілля кам’яного марки ТОМСШ (0-50) (оголошення про проведення процедури закупівлі, опубліковане на сайті prozorro.gov.ua, ідентифікатор закупівлі UA-2017-09-07-001356-a);
- проведених Відділом освіти Каховської міської ради із закупівлі вугілля кам’яного марки ТОМСШ (0-50) 35 тонн, вугілля кам’яного марки ДГ (13-100) 10 тонн (оголошення про проведення процедури закупівлі, опубліковане на сайті prozorro.gov.ua, ідентифікатор закупівлі UA-2017-09-01-000236-b),
є порушеннями законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченими пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.
(105) Доказами, які підтверджують вчинення ТОВ «Облтопвугілля» та ТОВ «ТК Енерготранс» порушень законодавства про захист економічної конкуренції, є документи, що містяться у матеріалах Справи.
7. ЗАПЕРЕЧЕННЯ ВІДПОВІДАЧІВ ТА ЇХ СПРОСТУВАННЯ
(106) Зауважень та/або заперечень до змісту Подання ТОВ «Облтопвугілля» та ТОВ «ТК Енерготранс» не надали.
8. ОСТАТОЧНІ ВИСНОВКИ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ ВІДДІЛЕННЯ
(107) Таким чином, доказами, зібраними у Справі, доводиться, а дослідженням усієї сукупності факторів, що об’єктивно могли вплинути на поведінку Відповідачів, не спростовується висновок адміністративної колегії Відділення про те, що дії Відповідачів, які полягали у узгодженні ними своєї поведінки під час участі у Процедурах закупівель 1 та 2, що підтверджується:
- схожостями в оформленні окремих документів, наданих Учасниками 1 та 2 у складі власних тендерних пропозицій;
- наявністю спільного працівника;
- наявністю господарських відносин;
- спільними ІР-адресами, з яких учасники вчиняли дії;
- однаковою поведінкою під час участі в аукціонах;
- недостатньою кількістю трудових ресурсів;
- наявністю телефонних розмов між учасниками у періоди, близькі до проведення Процедур закупівель 1 та 2;
- спільними властивостями завантажених файлів та незавантаженням усіх файлів,
є узгодженою поведінкою, що стосується спотворення результатів Процедур закупівель 1 та 2.
(108) Така поведінка Відповідачів становить порушення законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів, заборонених відповідно до пункту 1 статті 50 та пункту 4 частини другої статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
9. ВИЗНАЧЕННЯ РОЗМІРІВ ШТРАФІВ
(109) Відповідно до абзацу другого частини другої статті 52 Закону України «Про захист економічної конкуренції» за порушення, передбачене пунктом 1 статті 50 цього Закону, накладаються штрафи у розмірі до десяти відсотків доходу (виручки) суб’єкта господарювання від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за останній звітний рік, що передував року, в якому накладається штраф.
(110) Згідно з частиною п’ятою статті 52 Закону України «Про захист економічної конкуренції», якщо доходу (виручки) немає або відповідач на вимогу органів Антимонопольного комітету України, голови його територіального відділення не надав розмір доходу (виручки), штраф, передбачений абзацом другим частини другої цієї статті, накладається у розмірі до двадцяти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
(111) Листом від 07.05.2020 № 3672/9/21-22-04-05-10 ГУ ДПС у Херсонській області повідомило, що ТОВ «Облтопвугілля» згідно з податковою декларацією з податку на прибуток за 2019 рік фінансово-господарську діяльність не здійснювало, а по ПП «ТК Енерготранс» сума доходу склала <<інформація з обмеженим доступом>> грн.
Враховуючи викладене, керуючись статтями 7, 121 та 14 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», статтями 48 та 52 Закону України «Про захист економічної конкуренції» та пунктом 32 Правил розгляду заяв і справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції, затверджених розпорядженням Антимонопольного комітету України від 19 квітня 1994 року № 5, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 6 травня 1994 року за № 90/299 (у редакції розпорядження Антимонопольного комітету України від 29 червня 1998 року № 169-р) (із змінами і доповненнями), адміністративна колегія Херсонського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України
ПОСТАНОВИЛА:
1. Визнати, що приватне підприємство «ТК Енерготранс» (ідентифікаційний код юридичної особи 41170804, місцезнаходження: 73032, Херсонська обл., м. Херсон, вул. Дровніка, будинок 126) та товариство з обмеженою відповідальністю «Облтопвугілля» (ідентифікаційний код юридичної особи 39534015, місцезнаходження: 73000, Херсонська обл., м. Херсон, вул. Нафтовиків, будинок 15А, офіс 208) вчинили порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів, проведених Нижньосірогозькою центральною районною лікарнею із закупівлі вугілля кам’яного марки ТОМСШ (0-50) (оголошення про проведення процедури закупівлі, опубліковане на сайті prozorro.gov.ua, ідентифікатор закупівлі UA-2017-09-07-001356-a).
2. За порушення, зазначене у пункті 1 резолютивної частини рішення, накласти на приватне підприємство «ТК Енерготранс» (ідентифікаційний код юридичної особи 41170804) штраф у розмірі 56800 грн (п’ятдесят шість тисяч вісімсот гривень);
3. За порушення, зазначене у пункті 1 резолютивної частини рішення, накласти на товариство з обмеженою відповідальністю «Облтопвугілля» (ідентифікаційний код юридичної особи 39534015) штраф у розмірі 68000 грн (шістдесят вісім тисяч гривень);
4. Визнати, що приватне підприємство «ТК Енерготранс» (ідентифікаційний код юридичної особи 41170804, місцезнаходження: 73032, Херсонська обл., місто Херсон, вул. Дровніка, будинок 126) та товариство з обмеженою відповідальністю «Облтопвугілля» (ідентифікаційний код юридичної особи 39534015, місцезнаходження: 73000, Херсонська обл., місто Херсон, вул. Нафтовиків, будинок 15А, офіс 208) вчинили порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів, проведених Відділом освіти Каховської міської ради із закупівлі вугілля кам’яного марки ТОМСШ (0-50) 35 тонн, вугілля кам’яного марки ДГ (13-100) 10 тонн (оголошення про проведення процедури закупівлі, опубліковане на сайті prozorro.gov.ua, ідентифікатор закупівлі UA-2017-09-01-000236-b).
5. За порушення, зазначене у пункті 4 резолютивної частини рішення, накласти на приватне підприємство «ТК Енерготранс» (ідентифікаційний код юридичної особи 41170804) штраф у розмірі 56800 грн (п’ятдесят шість тисяч вісімсот гривень);
6. За порушення, зазначене у пункті 4 резолютивної частини цього подання, накласти на товариство з обмеженою відповідальністю «Облтопвугілля» (ідентифікаційний код юридичної особи 39534015) штраф у розмірі 68000 грн (шістдесят вісім тисяч гривень).
Штраф підлягає сплаті у двомісячний строк з дня одержання рішення.
Відповідно до частини восьмої статті 56 Закону України «Про захист економічної конкуренції» протягом п’яти днів з дня сплати штрафу суб’єкт господарювання зобов’язаний надіслати до Антимонопольного комітету України документи, що підтверджують сплату штрафу.
Рішення органів Антимонопольного комітету України може бути оскаржене до господарського суду у двомісячний строк з дня його одержання.
Голова адміністративної колегії -
В.о. голови територіального відділення В.В. Андрюк