Як встановило Відділення, деякі відділи освіти районних державних адміністрацій Миколаївської області під час проведення у 2012-2013 роках процедур конкурсних торгів на закупівлі товарів, робіт та послуг за державні кошти приймали рішення щодо допущення до участі у торгах учасників, пропозиції конкурсних торгів яких не відповідали умовам документації конкурсних торгів та відповідно до вимог законодавства підлягали відхиленню.
Також відділи освіти райдержадміністрацій встановлювали у документації конкурсних торгів на закупівлю вугілля кам'яного умови, що відповідно до вимог законодавства про здійснення державних закупівель не є критерієм оцінки пропозиції конкурсних торгів, чим створювали обмеження доступу до участі у процедурі закупівлі вугілля кам'яного можливих учасників цієї процедури закупівлі, внаслідок чого конкуренція при здійсненні закупівлі вугілля кам'яного може була обмежена.
Враховуючи, що відділи освіти, як структурні підрозділи районних державних адміністрацій, підзвітні та підконтрольні головам відповідних державних адміністрацій, що водночас покладає на державні адміністрації здійснення функцій контролю за діяльністю її структурних підрозділів, Відділенням були надані Кривоозерській райдержадміністрації пропозиції щодо проведення заходів, спрямованих на запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції під час проведення процедур конкурсних торгів.