Одеське обласне територіальне відділення Антимонопольного комітету України проводиться дослідження ринку виробництва та реалізації виноградних вин.
Метою вказаного дослідження є з’ясування розміщення суб’єктами господарювання (виробниками) на етикетках продукції інформації, що може вводити в оману споживачів, зокрема, щодо наявності на етикетках позначень щодо інгредієнтів продуктів, що не зазначені в складі продукції та навпаки; розміщення у якості найменувань вин найменувань чи назв які захищені за місцем походження, тощо.
Згідно статті 15-1 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції» поширенням інформації, що вводить в оману, є повідомлення суб'єктом господарювання, безпосередньо або через іншу особу, одній, кільком особам або невизначеному колу осіб, у тому числі в рекламі, неповних, неточних, неправдивих відомостей, зокрема внаслідок обраного способу їх викладення, замовчування окремих фактів чи нечіткості формулювань, що вплинули або можуть вплинути на наміри цих осіб щодо придбання (замовлення) чи реалізації (продажу, поставки, виконання, надання) товарів, робіт, послуг цього суб'єкта господарювання.
За наявності інформації, яка може свідчити про ознаки порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції на вказаному ринку просимо повідомити про це Одеське відділення АМКУ.