ВИМОГА від 24.12.2014р. №2-292/80-2092 про надання інформації ТОВ ЖКП"Добробут Сервіс" 54028, Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Космонавтів, буд. 100, кв. 231

Опубліковано 19 березня 2015 року о 10:45

 

ВИМОГА

Про надання інформації

Миколаївським обласним територіальним відділенням Антимонопольного комітету України (надалі - Відділення), проводиться дослідження товарних ринків, в тому числі, ринків надання житлово-комунальних послуг, послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, тощо, а також здійснюється державний контроль за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції, зокрема, про захист від недобросовісної конкуренції з боку суб'єктів господарювання, що здійснюють діяльність на цих ринках.

Враховуючи викладене, керуючись статтями 12, 17, 22 та 22і, Закону України «Про Антимонопольний комітет України», статтями 4 та 63 Закону України «Про захист економічної конкуренції», пунктів 3, 8, 9 Положення про територіальне відділення Антимонопольного комітету України, затвердженого розпорядженням Антимонопольного комітету України від 23.02.2001 № 32-р та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30.03.2001 за №291/5482 зі змінами та доповненнями, пропонуємо надати Відділенню:

протягом 10 календарних днів з дня отримання цієї вимоги інформацію та копії документів на пункти 1-2, 8, 25 та 32;

протягом 45 календарних днів з дня отримання цієї вимоги інформацію та копії документів на пункти 4-7, 9-15, 17, 20-23, 26, 28-31, 33-38;

протягом 55 календарних днів з дня отримання цієї вимоги інформацію та копії документів на пункти 3, 16, 18, 19, 24, 27, а саме:

1. Копії чинних установчих документів (установчого договору та статуту) Товариства з обмеженою відповідальністю житлово-експлуатаційного підприємства «Добробут Сервіс» (надалі - Товариство) з усіма змінами та доповненнями, з дотриманням хронології змін та доповнень.

2. Копії свідоцтва про державну реєстрацію Товариства та довідки з ЄДРПОУ.

3. Копії балансів (форма № 1 бухгалтерської звітності) та звітів про фінансові результати (форма № 2 бухгалтерської звітності) за 2014 рік та 9 місяців 2014 року.

4. Чи є Товариство власником будинку, споруди, житлового комплексу або комплексу будинків і споруд? Якщо так, то надати підтверджуючі докази по кожному такому будинку, споруді, житловому комплексу або комплексу будинків і споруд окремо, з зазначенням відповідної адреси місцезнаходження.

5. Чи укладало Товариство з суб'єктом господарювання, зокрема з власником будинку, споруди, житлового комплексу або комплексу будинків і споруд (надалі - Об'єкт), договір (угоду, контракт, тощо) відповідно до якого Товариство утримувало/утримує у 2013 році та/або у 2014 році на балансі відповідне майно? Якщо так, то надати копії всіх відповідних договорів (з усіма додатками, що є невід'ємними частинами цих договорів, додатковими угодами, специфікаціями, змінами та доповненнями, протоколами розбіжностями, тощо) та копії всіх документів (копії актів приймання-передачі, тощо), що складались на виконання умов та положень вказаних договорів.

6. Чи укладало Товариство з власником чи балансоутримувачем Об'єкта (визначення див. у статті 1 Закону України «Про житлово-комунальні послуги») договір (угоду, контракт, тощо) відповідно до якого Товариство здійснювало/здійснює у 2013 році та/або у 2014 році управління Об'єктом та/або забезпечувало/забезпечує його експлуатацію та/або комплексне обслуговування, тощо? Якщо так, то надати копії всіх відповідних договорів (з усіма додатками, що є невід'ємними частинами цих договорів, додатковими угодами, специфікаціями, змінами та доповненнями, протоколами розбіжностями, тощо) та копії всіх документів (копії актів приймання-передачі, тощо), що складались на виконання умов та положень вказаних договорів.

7. Вичерпний перелік Об'єктів, які зазначені у п.п. 4-6 цієї вимоги, та іншу інформацію відповідно до нижченаведеної Таблиці № 1

Таблиця № 1

 

Повна назва та адреса об'єкта

Статуси Товариства щодо

Об'єкта

(власник,

балансоутримувач,

управитель Об'єкта,

тощо)

Дата (число,

місяць, рік), коли

Товариство

набуло

відповідний

статус щодо

Об'єкта з

зазначенням

назви та

реквізитів

документів, що

підтверджують

зазначення

Характеристика

Об'єкта (наприклад:

житловий,

нежитловий будинок,

готель, тощо) 3

зазначенням розмірів

загальної та жилої

площі Об'єкта

Відомості про

суб'єктів

господарювання

(назва,

ідентифікаційний

код), якому належать

системи

життєзабезпечення

Об'єкта

(технологічні мережі,

тощо), з зазначенням

що саме належить

відповідному суб'єкту господарювання

 

 

 

 

 

 

Інформацію на п. 7 цієї вимоги підтвердити відповідними доказами.

8. Інформацію щодо дати отримання Товариством цієї вимоги.

9. Чи надавало Товариство у 2013 та/або у 2014 роках платні послуги (товари, роботи), у тому числі житлово-комунальні послуги (визначення див. у статті 1 Закону України «Про житлово-комунальні послуги»), (надалі - Послуги), власникам жилих та/або нежилих приміщень, квартир, апартаментів, тощо (надалі - Власники) в Об'єктах? Якщо так, то надати відповідні докази по кожному року та Об'єкту окремо, а також інформацію по кожному року та Об'єкту окремо за формою Таблиці № 2

Таблиця № 2

Рік

Повна

назва

та

адреса

Об'єкта

Статуси

Товариства під час

надання послуг

(товарів, робіт), у

тому числі

житлово-

комунальних

послуг,

(власник,

балансоутримувач,

управитель

Об'єкта,

виконавець

послуги, тощо)

Вичерпний

перелік

платних послуг

(товарів, робіт), у

тому числі

житлово-

комунальних

послуг, що

надавались

Товариством в

Об'єкті

Власникам

(з зазначенням

конкретного календарного періоду протягом якого надавалась кожна послуга /товар, робота/)

Кількість

Власників в

Об'єкті, яким на

підставі

відповідних

договорів

надавались

Товариством

платні послуги

(товари,

роботи), у тому

числі житлово-

комунальні

послуги.

Кількість

Власників в

Об'єкті, яким

Товариство не

надавало

платні

послуги

(товари,

роботи), у

тому числі

житлово-

комунальні

послуги,

зокрема через не укладання

між відповідними Власниками та

Товариством відповідного договору.

Характеристика

Об'єкта

(наприклад:

житловий,

нежитловий

будинок,

готель, тощо)

1

2

3

4

5

6

7

 

Інформацію на п. 9 цієї вимоги підтвердити відповідними доказами, а інформацію в колонках 5 та 6 Таблиці № 2 навести по кожній платній послузі окремо.

10. Копії п'яти договорів (угод, контрактів, тощо) щодо надання житлово- комунальних послуг (з усіма протоколами розбіжностей, додатками, що є невід'ємними частинами цих договорів, змінами та доповненнями, тощо), які були чинні у 2013 році та/або 2014 році та укладені Товариством з Власниками в Об'єктах, що зазначені у п. 7 цієї вимоги. Копії п'яти договорів надати по кожному Об'єкту окремо.

11. Копії всіх листів (звернень, скарг, пропозицій, тощо) /з усіма додатками/, проектів договорів та інших документів, які Товариство у 2013-2014 роках надсилало (надавало, направляло, тощо) до Власників в Об'єктах житлового комплексу «Северная Звезда» (рос. мова), місцезнаходження яких м. Миколаїв, вул. Архітектора Старова, буд. 2/5 (надалі - Об'єкти № 1), або до осіб (фізичні або юридичні особи), які представляли інтереси Власників в Об'єктах № 1, у тому числі задля надання Власникам в Об'єктах №1 Послуг. Факт надсилання (надавання, направлення, тощо) та отримання Власниками в Об'єктах № 1 відповідних листів, проектів договорів та інших документів підтвердити відповідними доказами.

12. Копії всіх листів (звернень, скарг, пропозицій, тощо), проектів договорів, тощо, у тому числі відповідей на документи (листи, тощо) Товариства, що зазначені у п. 11 цієї вимоги, та інші документи (акти-претензії, тощо), які Власники в Об'єктах № 1 або особи (фізичні або юридичні особи), які представляли інтереси Власників в Об'єктах № 1, у 2013 та/або 2014 роках надсилали (надавали, направляли, тощо) до Товариство.

13. Копії всіх документів та іншу інформацію, на підставі яких та з урахуванням яких Товариство визначило (схвалило, затвердило, тощо) ціни (тарифи) на Послуги, що надавались Власникам в Об'єктах № 1. Інформацію надати по кожній послузі (товару, роботі), по кожній ціні (тарифу) (зазначити період протягом якого діяла відповідна ціна /наприклад: з 01.02.2013 до 04.03.2014/), що була діючою у 2013 та/або 2014 роках, та по кожному будинку, споруді, житловому комплексу або комплексу будинків і споруд окремо.

Крім того, якщо Товариство здійснювало розрахунки економічно обґрунтованих витрат на виробництво та/або надання вказаних Послуг та подавало їх органам, уповноваженим здійснювати встановлення тарифів, зокрема органам місцевого самоврядування, (надалі - Органи) то просимо також по кожній послузі окремо надати:

13.1. всі відповідні копії документів, у тому числі листування /з усіма додатками/ з відповідними Органами;

13.2. копії відповідних рішень Органів, зокрема щодо встановлення відповідних тарифів, з зазначенням засобів друкованої інформації (назва, реквізити /номер і дата/), де опубліковані вказані рішення.

13.3. вичерпний перелік заходів (з підтверджуючими доказами), які вжило Товариство задля встановлення Органами відповідних тарифів.

13.4. чи інформувало Товариство Власників в Об'єктах № 1 про намір здійснити зміну тарифів? Якщо так, то з усіма підтверджуючими доказами надати вичерпний перелік способів (методів, шляхів, тощо) доведення Товариством до Власників в Об'єктах № 1 відповідної інформації та саму інформацію, що доводилась до Власників в Об'єктах № 1.

14. Динаміку зміни вартості Послуг, що зазначені у п. 9 цієї вимоги та надавались Власникам в Об'єктах № 1. Інформацію надати за 2012, 2013 та 2014 роки окремо відповідно до нижченаведеної Таблиці № 3

Таблиця № 3

Найменування послуги

Ціна (тариф) у році

Дата встановлення вартості (ціни)

Вартість реалізації у грн.

(без ПДВ)

Дата встановлення вартості (ціни)

Вартість реалізації у грн. (без ПДВ)

Дата встановлення вартості (ціни)

Вартість реалізації у грн. (без ПДВ)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Інформацію, надану у Таблиці № 3, підтвердити відповідними доказами (зокрема, копіями відповідних договорів, фінансово-бухгалтерських документів, тощо) по кожній вартості (ціні) та найменуванню послуги окремо.

15. Яким чином були розраховані ціни (тарифи), що вказані у п. 13 цієї вимоги, надати калькуляцію (розрахунок) кожної ціни, зазначеної у п. 13 цієї вимоги, (з визначенням розміру витрат у грошовій формі за всіма статтями калькуляції) на Послуги, що надавались Товариством Власникам в Об'єктах № 1. Калькуляцію (розрахунок) ціни товару (послуги, роботи) надати з усіма підтверджуючими доказами, зокрема з документами, що підтверджують та обґрунтовують всі витрати за всіма статтями калькуляції (розрахунку). До кожної витратної статті калькуляції (розрахунку) також надати вичерпне обґрунтування.

16. Вичерпну інформацію з наданням ґрунтовних пояснень та з усіма підтверджуючими доказами щодо собівартості Послуг, що надавались Товариством у 2013 та 2014 роках Власникам в Об'єктах № 1. Інформацію надати по кожному року, по кожній послузі (товару, роботі) та по кожному будинку, споруди, житлового комплексу або комплексу будинків і споруд окремо.

17. Копії всіх документів (наказів, розпоряджень, протоколів, доручень тощо) з усіма додатками, змінами, доповненнями та іншими документами, що є їх невід'ємною частиною, якими Товариство затверджувало (схвалювало, впроваджувало, тощо) ціни (тарифи) на Послуги, що надавались Товариством у 2013 та/або 2014 роках Власникам в Об'єктах № 1.

18. Зазначити чи є для Товариства прибутковими/збитковими ціни (тарифи) на Послуги за якими останній раз Товариство їх надавало Власникам в Об'єктах № 1? Надати підтверджуючі докази по кожній ціні та послузі окремо.

19. Яким чином Товариство розраховує беззбитковість надання Послуг та визначає мінімальну рентабельність надання Послуг Власникам в Об'єктах № 1? Надати підтверджуючі докази.

20. Копії всіх документів та іншу інформацію, на підставі яких та з урахуванням яких Товариство визначило (схвалило, затвердило тощо) ціни (тарифи), які є діючими на .момент надання відповіді на п. 20 цієї вимоги, на Послуги, що надаються Власникам в Об'єктах

№ 1. Інформацію надати по кожній ціні (тарифу) та по кожній послузі (товару, роботі) окремо.

21. Яким чином були розраховані ціни (тарифи), що вказані у п. 20 цієї вимоги, надати калькуляцію (розрахунок) кожної ціни, зазначеної у п. 20 цієї вимоги, (з визначенням розміру витрат у грошовій формі за всіма статтями калькуляції) на Послуги, що надаються Товариством Власникам в Об'єктах № 1. Калькуляцію (розрахунок) ціни товару (послуги, роботи) надати з усіма підтверджуючими доказами, зокрема з документами, що підтверджують та обґрунтовують всі витрати за всіма статтями калькуляції (розрахунку). До кожної витратної статті калькуляції (розрахунку)' також надати вичерпне обґрунтування.

22. Вичерпну інформацію з наданням ґрунтовних пояснень та з усіма підтверджуючими доказами щодо собівартості Послуг, що надаються Товариством на .момент надання відповіді на п. 22 цієї вимоги Власникам в Об'єктах № 1. Інформацію надати по кожній ціні та послузі (товару, роботі) окремо.

23 .Копії всіх документів (наказів, розпоряджень, протоколів, доручень тощо) з усіма додатками, змінами, доповненнями та іншими документами, що є їх невід'ємною частиною, якими Товариство затверджувало (схвалювало, впроваджувало тощо) ціни (тарифи), які є діючими на момент надання відповіді на п. 23 цієї вимоги, на Послуги, що надаються Власникам в Об'єктах № 1.

24. Вичерпний перелік всіх суб'єктів господарювання (назва, ідентифікаційний код, адреса, телефон), які у 2013-2014 роках надавали Власникам в Об'єктах № 1 Послуги, що зазначені у п. 9 цієї вимоги. Інформацію надати окремо по кожному року та послузі з підтверджуючими доказами.

25. Копії додатків 5 до Порядку заповнення та подання податкової декларації з податку на додану вартість (місячні, квартальні та річну), в тому числі уточнюючі, які подаються до державної податкової інспекції за місцем реєстрації, за 2013 та 2014 роки.

26. Чи доводило (надавало, тощо) Товариство до Власників в Об'єктах № 1 інформацію про перелік житлово-комунальних послуг, що надає Товариство, їх вартість, загальну вартість місячного платежу, структуру цін/тарифів, норми споживання, режим надання послуг, їх споживчі властивості, тощо? Якщо так, то з усіма підтверджуючими доказами надати вичерпний перелік способів (методів, шляхів, тощо) доведення Товариством до Власників в Об'єктах № 1 відповідної інформації та саму інформацію, що доводилась до Власників в Об'єктах № 1.

27. Копію Колективного договору Товариства.

28. Копії договорів (угод, контрактів, тощо) (з усіма додатками, що є невід'ємними частинами цих договорів, додатковими угодами, специфікаціями, змінами та доповненнями, протоколами розбіжностями, тощо), що були укладені Товариством з операторами телекомунікаційних послуг (операторами телекомунікацій) та чинні у 2013 та/або у 2014 роках, та копії платіжних доручень, рахунків-фактур, авіз, банківських виписів, інших документів, що свідчать про розрахунки у червні - грудні 2014 року між операторами телекомунікаційних послуг (операторами телекомунікацій) та Товариством за зазначеними договорами.

29. Чи проводило (виконувало, тощо) Товариство у 2013 та/або у 2014 роках ремонти в Об'єктах № 1? Якщо так, то просимо по кожному ремонту окремо надати наступну інформацію:

29.1. чітко ідентифікувати відповідний будинок, споруду, житловий комплекс або комплекс будинків і споруд із зазначенням адреси, де проводився ремонт, виду ремонту та надати копії підтверджуючих документів /зокрема, актів виконання робіт (послуг), актів прийому виконаних робіт (послуг), платіжних доручень, рахунків-фактур, авіз, банківських виписів, інших документів/.

29.2. за чий рахунок придбавалися матеріали для ремонту? Надати підтвердні докази.

30. Чи здійснювали у 2013 та 2014 роках всі Власники в Об'єктах № 1 розрахунки за електроенергію за показниками поквартирних приладів обліку? Якщо так, то просимо чітко зазначити про це та по кожному Об'єкту окремо надати підтвердні докази, зокрема копії п'яти відповідних платіжних доручень. Якщо ні, то просимо чітко зазначити про це та зазначити по кожному Об'єкту окремо яким чином здійснювалась/здійснюється оплата в Об'єктах № 1 за спожиту електроенергію у 2013 та 2014 роках та надати підтвердні докази, зокрема копії п'яти відповідних платіжних доручень.

Інформацію на п. 30 цієї вимоги надати по кожному року та будинку, споруді, житловому комплексу або комплексу будинків і споруд окремо з чіткою ідентифікацією будинку, споруди, житлового комплексу або комплексу будинків і споруд.

31. Чи здійснювало (проводило, тощо) Товариство у 2013 та/або 2014 роках перерахунки, зокрема щодо ненадання та/або неякісне надання послуг Власникам в Об'єктах № 1, у зв'язку з неправомірним нарахуванням оплати Власникам в Об'єктах № 1 за певні послуги, тощо? Якщо ні, то просимо чітко зазначити про це. Якщо так, то по кожному факту такого перерахунку надати всі підтверджуючі докази.

32. Копії всіх сторінок журналів та іншого, в яких міститься інформація щодо вхідної та вихідної документації та які стосується періоду 2013 -2014 років. У разі, якщо відповідна інформація ведеться в електронному вигляді, то просимо її записати на оптичному носії інформації типу СD-Recordable або DVD- Recordable (без можливості перезапису інформації). Характеристики оптичного носія інформації (марка, серійний номер, колір, тощо) мають бути зазначені в листі-відповіді на цю вимогу. Серійний номер є індивідуальним для кожного оптичного носія.

Неподання інформації в електронному вигляді та не зазначення або невірне зазначення реквізитів цифрового носія буде вважатися Відділенням як неподання такої інформації.

33. Копії договорів (угод, контрактів, тощо) (з усіма додатками, що є невід'ємними частинами цих договорів, додатковими угодами, специфікаціями, змінами та доповненнями, протоколами розбіжностями, тощо), що були укладені Товариством з виробниками житлово-комунальних послуг (визначення див. у статті 1 Закону України «Про житлово-комунальні послуги») /зокрема, послуг з водопостачання, водовідведення, електропостачання, газопостачання, тощо/, та копії платіжних доручень, рахунків-фактур, авіз, банківських виписів, інших документів, що свідчать про розрахунки у січні-травні 2013 року та у червні - грудні 2014 року між Товариством та виробниками житлово-комунальних послуг за зазначеними договорами.

34. Чи звертались у 2012-2014 роках Власники в Об'єктах до органів державної влади, у тому числі до органів місцевого самоврядування та судових інстанцій, щодо дій та/або бездіяльності Товариства, які, на їхню думку, порушують їх права та/або інтереси? Якщо так, то надати копії всіх відповідних доказів, зокрема копії відповідних листів /звернень, скарг, тощо/ (з усіма додатками), позовних заяв /з усіма додатками/ та відзивів /з усіма додатками/, рішень, тощо.

35. Копії всіх документів (листів (з усіма додатками), приписів, актів перевірок, тощо) та іншої інформації, що надсилались (надавались, вручались, тощо) у 2013-2014 роках органами державної влади до Товариства та які будь-яким чином пов'язані з Об'єктами.

36. Перелік суб'єктів господарювання (з зазначенням назви, адрес, ідентифікаційного коду, ПІБ керівників та головного бухгалтера, а також контактних телефонів):

36.1. У яких Товариство прямо або опосередковано у 2013 році та/або у 2014 році:

володіє чи управляє (користується) часткою (паєм, акціями) у статутному фонді в розмірі більше ніж 25 відсотків;

має більше ніж 25 відсотків голосів у вищих органах управління;

має повноваження призначати керівника, заступника керівника або більше ніж 25 відсотків членів спостережної ради чи виконавчого, контролюючого органу;

має право одержувати не менше ніж 25 відсотків прибутку, що залишається в розпорядженні суб'єкта господарювання.

36.2. Які у 2013 році та/або у 2014 році:

прямо або опосередковано підпорядковані Товариству в певних питаннях згідно з правами, зафіксованими в установчих документах або угодах (контрактах), зокрема про довірче управління, про спільну діяльність, про оренду, про лізинг, про фінансову підтримку, про створення суб'єкта господарювання;

у своєму складі мають одних і тих самих фізичних осіб, що й Товариство, які посідають одну з перелічених нижче посад, а саме: керівника, заступника керівника, або більше половини одних і тих самих фізичних осіб - членів спостережної ради чи виконавчого, контролюючого органів.

36.3. Які у 2013 році та/або у 2014 році прямо або опосередковано:

володіють чи управляють (користуються) часткою (паєм, акціями) у статутному фонді Товариства в розмірі більше ніж 25 відсотків;

мають більше ніж 25 відсотків голосів у вищому органі управління Товариства;

мають повноваження призначати керівника, заступника керівника Товариства або більше ніж 25 відсотків членів спостережної ради чи виконавчого, контролюючого органу Товариства;

мають право одержувати не менше 25 відсотків прибутку, що залишається в розпорядженні Товариства.

36.4. Яким у 2013 році та/або у 2014 році прямо або опосередковано підпорядковане Товариство в певних питаннях згідно з правами, зафіксованими в установчих документах, угодах (контрактах), зокрема про довірче управління, про спільну діяльність, про оренду, про лізинг, про фінансову підтримку, про створення суб'єкта господарювання.

Інформацію на п. 36 цієї вимоги надати з підтверджуючими доказами по кожному року, по кожному підпункту цієї вимоги окремо.

37. Перелік суб'єктів господарювання - юридичних та фізичних осіб (назва, адреса, ідентифікаційний код), у яких Товариство у 2013 році та/або у 2014 році володіло/володіє чи управляло/управляє (користувалось/користується) часткою (паєм, акціями) у розмірі 10 відсотків і більше (зазначити конкретний відсоток). Інформацію надати по кожному року окремо.


38. Інформацію про займані у 2013 році та/або у 2014 році посади та їх суміщення засновниками (учасниками), керівним складом та головним бухгалтером Товариства (згідно зі ст.1 Закону України «Про захист економічної конкуренції») в інших суб'єктах господарювання, органах влади, тощо. Інформацію надати по кожному року окремо.

За можливості ви можете надати додаткові відомості, які, на ваш погляд, сприятимуть всебічному та об'єктивному встановленню обставин предмету вимоги.

Відповідь необхідно надати на кожне поставлене питання згідно з нумерацією вимоги.

Документи, які надаються на вимогу Відділення, мають бути зброшуровані із зазначенням кількості сторінок та скріплені печаткою, мати нумерацію сторінок та реєстр наданих документів відповідно до нумерації сторінок. При цьому, копії документів мають бути належним чином засвідчені (підписом керівника, скріплені печаткою із зазначенням дати, посади особи, що засвідчила копії документів).

У разі наявності великої кількості документів, матеріали розбити на томи, кількість аркушів в одному томі не повинна перевищувати 250 сторінок.

Інформація, що надається в електронному вигляді, має бути записана на оптичному носії інформації типу СD-Recordable або DVD- Recordable (без можливості перезапису інформації). Характеристики оптичного носія інформації (марка, серійний номер, колір тощо) мають бути зазначені в листі-відповіді на цю Вимогу. Серійний номер є індивідуальним для кожного оптичного носія.

Неподання інформації в електронному вигляді та не зазначення або невірне зазначення реквізитів цифрового носія буде вважатися Відділенням як неподання такої інформації.

Інформація з обмеженим доступом позначається відповідним чином або подається в опечатаному конверті окремо із позначкою на конверті та кожній сторінці «інформація з обмеженим доступом». Така інформація буде використана згідно з чинним законодавством.

Відповідно до статей 22, 22і Закону України «Про Антимонопольний комітет України» вимоги голови територіального відділення Антимонопольного комітету України в межах його компетенції є обов'язковим для виконання у визначені ним строки, якщо інше не передбачено законом.

Згідно з статтею 63 Закону України «Про захист економічної конкуренції» суб'єкти господарювання, пов'язані відносинами контролю відповідно до статті 1 цього Закону, зобов'язані забезпечувати обмін інформацією між собою, в тому числі стосовно випадків, передбачених частиною другою статті 22 цього Закону, та вживати інших заходів у такий спосіб та у такому обсязі, які б забезпечували запобігання вчиненню порушень законодавства про захист економічної конкуренції.

Зверніть Вашу увагу! Невиконання вимог голови територіального відділення Антимонопольного комітету України, а саме: неподання інформації у встановлені строки, подання інформації в неповному обсязі або подання недостовірної інформації тягне за собою відповідальність, передбачену законодавством, у вигляді штрафу!

Голова територіального відділення В. Харченко

Вик. Іванковська Ю.В. (0512) 47-91-38

 

Більше за темою

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux