
АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ
МИКОЛАЇВСЬКЕ ОБЛАСНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ ВІДДІЛЕННЯ
вул. Адміральська, 27/1, м. Миколаїв, 54001, тел. (0512) 37-05-30, факс (0512) 37-05-30
E-mail: mk@amcu.gov.ua Web: http://www.amc.gov.ua/amku/control/myk/uk/index
Код ЄДРПОУ 22440366
28.09.2017 № 1-292/80-1326
| | ТОВ „Інститут новітніх технологій в освіті” 04136, м. Київ, вул. Північно-Сирецька, 1-3 |
Про надання інформації
ВИМОГА
Миколаївським обласним територіальним відділенням Антимонопольного комітету України (надалі – Відділення) здійснюється розгляд справи №1-26.206/50-2017, порушеної відносно ТОВ «ЮА.РПА» та ТОВ «ІНТО» за ознаками вчинення порушення, передбаченого пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини другої статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів) учасниками.
Згідно даних сайту електронних закупівель „ProZorro”, ТОВ «Інститут новітніх технологій в освіті» брало участь в наступних електронних торгах за ідентифікатором UA-2017-06-26-002415-b (Замовник – Військова частина А3163, процедура – відкриті торги, предмет закупівлі – Інтерактивний тир, ДК 021:2015:35740000-3 – Симулятори бойових дій (надалі - предмет закупівлі)).
Враховуючи наведене, керуючись статтями 3, 17, 22, 221 Закону України "Про Антимонопольний комітет України", пунктами 3, 8 Положення про територіальне відділення Антимонопольного комітету України, затвердженого розпорядженням Антимонопольного комітету України від 23.02.2001 №32-р та зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 30.03.2001 №291/5482, зі змінами та доповненнями, вимагаю протягом 7-ми календарних днів з моменту отримання цієї вимоги надати до територіального відділення:
1. Вкажіть, чи готувались ТОВ «ІНТО» документи (пропозиції, листи, довідки, тощо), що були подані ТОВ «ІНТО» у складі пропозицій для участі у вищевказаній процедурі закупівлі? Якщо так, надати:
1.1. всі документи, які готувались ТОВ «ІНТО» у електронному вигляді, для участі у вказаній процедурі закупівлі. Документи, що надаються в електронному вигляді, мають бути записані на оптичному носії інформації типу CD-Recordable або DVD-Recordable (без можливості перезапису інформації). Характеристики оптичного носія інформації (марка, серійний номер, колір тощо) мають бути зазначені в листі-відповіді на цю Вимогу. Серійний номер є індивідуальним для кожного оптичного носія.
Неподання інформації в електронному вигляді та не зазначення або невірне зазначення реквізитів цифрового носія буде вважатись як неподання такої інформації.
1.2. всі проекти документів (чернетки тощо) у паперовому та електронному вигляді, які пов’язані з підготовкою конкурсної пропозиції та передували остаточним документам, що були подані ТОВ «ІНТО» у складі пропозиції для участі у процедурі закупівлі.
2.Чи надсилались ТОВ «ІНТО» під час підготовки пропозиції на процедуру закупівлі до органів державної влади листи (заявки, звернення тощо), з метою одержання відповідних документів (довідок, свідоцтв, сертифікатів тощо), що вимагались тендерною документацією?
Якщо так - надати підтверджуючі докази, зокрема відповідні листи (заявки звернення, тощо).
3.Надати відомості про посадових осіб ТОВ «ІНТО», які будь-яким чином залучались до підготовки та/або збору документів (конкурсних пропозиції, довідок та інших документів, що були отримані від органів державної влади, інших суб’єктів господарювання тощо), які були подані у складі пропозиції ТОВ «ІНТО» для участі у процедурі закупівлі. Надати підтверджуючі докази, зокрема накази, розпорядження тощо стосовно залучення зазначених посадових осіб до підготовки та збору вищевказаних документів.
Інформацію також навести у табличній формі з зазначенням переліку документів, які посадовою(ми) особою(ми) ТОВ «ІНТО» безпосередньо готувались або були отримані від третіх осіб (органів влади, суб’єктів господарювання тощо).
| П.І.Б., контактні телефони, факси, e-mail тощо. | Посада | Перелік документів, які безпосередньо готувались посадовою особою | Перелік документів, які посадова особа отримувала від третіх осіб | Реквізити наказів, розпоряджень тощо щодо залучення зазначеної посадової особи до підготовки документів |
| | | | | |
4. Інформацію щодо джерела, з якого ТОВ «ІНТО» дізналось про інших учасників процедури закупівлі.
5. Чи мало ТОВ «ІНТО» на момент подачі пропозицій до участі у процедурі закупівлі у власному розпорядженні ресурси (фінансові, матеріальні, майнові, людські, інтелектуальні, технічні тощо), наявність яких дозволяла б забезпечити виконання обов’язків, які мали бути покладені на ТОВ «ІНТО» за договором у разі його перемоги у процедурі закупівлі?
5.1. Якщо так, то надати деталізовану інформацію щодо таких ресурсів та відповідні документи (угоди, листи тощо), що підтверджують наявність таких ресурсів.
5.2. Якщо ні, то надати інформацію щодо всіх заходів, які здійснювало ТОВ «ІНТО» задля залучення або гарантування залучення додаткових невласних ресурсів. Інформацію щодо вжитих заходів підтвердити документально (угоди, листи, протоколи тощо).
6.Інформацію щодо джерела, з якого ТОВ «ІНТО» дізналось про очікувану вартість предмету закупівлі у процедурі закупівлі.
7. Вкажіть, чи використовувались ТОВ «ІНТО», у тому числі представниками або працівниками ТОВ «ІНТО», для підготовки документів, що подавались для участі у процедурі закупівлі у складі конкурсної пропозиції та/або пропозиції конкурсних торгів ТОВ «ІНТО», шаблони документів, таблиці, форми документів, зразки документів тощо, у тому числі й в електронному вигляді, крім тих шаблонів документів, таблиць, форм документів, зразків документів тощо, що містились у тендерній документації процедур закупівель?
7.1. Якщо так, то надати підтверджуючі докази, у тому числі в електронному вигляді, зокрема відповідні шаблони документів, таблиці, форми документів зразки документів, тощо. Документи, що надаються в електронному вигляді, мають бути записані на оптичному носії інформації типу CD-Recordable або DVD-Recordable (без можливості перезапису інформації).
Характеристики оптичного носія інформації (марка, серійний номер, колір тощо) мають бути зазначені в листі-відповіді на цю Вимогу. Серійний номер є індивідуальним для кожного оптичного носія. Неподання інформації в електронному вигляді та незазначення або невірне зазначення реквізитів цифрового носія буде вважатись як неподання такої інформації.
7.2. Якщо ні, то просимо чітко зазначити про це. Крім того, повідомити чи завдяки індивідуальному, творчому підходу та з урахуванням ринкової ситуації на ринку товару (послуги, роботи) ТОВ «ІНТО» готувалась пропозиція на відповідну процедуру закупівлі.
8. Копії документів, які містять дані щодо якісних та кількісних, характеристик предмету закупівлі по наведеній вище процедурі закупівлі. Надані документи мають бути чинні на момент проведення конкурсних торгів та станом на теперішній час, завірені належним чином уповноваженими особами (органами), якими ці документи були видані.
9.Чи залучало ТОВ «ІНТО» до підготовки або збору документів (пропозицій, довідок та інших документів, що були отримані від органів державної влади, інших суб’єктів господарювання тощо) для участі у Процедурах закупівель третіх осіб (суб’єктів господарювання, фізичних осіб, що не є працівниками ТОВ «ІНТО», тощо). Якщо так, надати копії відповідних документів (договори, листування, доручення, акти виконання робіт тощо). Відомості про третіх осіб надати відповідно до наступної таблиці (по кожним торгам окремо):
| ПІБ фіз. особи або назва суб'єкта господарювання | Адреса місцезнаходження, контактні телефони, факси, Е-mail тощо | Назва, дата та номер цивільно-правової угоди, на підставі якої третя особа була залучена до підготовки або збору документів | Предмет цивільно-правової угоди | Ціна угоди |
| | | | | |
10.Чи укладались ТОВ «ІНТО» (або підприємством, правонаступником якого є товариство) з іншими учасником процедури закупівлі (ТОВ «ЮА.РПА»), у 2015,2016 та поточний період 2017 роках субпідрядні дилерські, дистриб’юторські тощо угоди? Якщо так, то надати:
повну назву та адресу контрагентів;
копії зазначених угод з усіма доповненнями, що є невід’ємною частиною цих угод;
копії листів, факсів тощо, що надсилались з боку Вашого товариства;
копії листів, факсів тощо, що надходили з боку контрагентів.
11.Чи здійснювалось у будь-якому вигляді надання інформації, зокрема документів, шаблонів документів, таблиць, форм документів, зразків документів, у тому числі і в електронному вигляді, а також листування, як в паперовому, так і в електронному вигляді, тощо між ТОВ «ІНТО», представниками або працівниками ТОВ «ІНТО» з учасником вищевказаної процедури закупівлі з їх представниками або працівниками? Якщо так, надати відповідні документи, у тому числі і в електронному вигляді, а також інформацію відповідно до наступної таблиці:
| ПІБ особи, що надавала інформацію, вказати суб’єкта господарювання, де працює особа, контактні телефони, факса, ел. пошти | ПІБ особи, якій надавалась інформація, вказати суб’єкта господарювання, де працює особа, контактні телефони, факса, ел. пошти | Мета надання інформації | Вичерпний перелік інформації, що надавалась | Дата (число, місяць, рік), коли надавалась інформація | Спосіб надання інформації (пошта, факс, ел. пошта) | Період, протягом якого використовувалась інформація |
Документи, що надаються в електронному вигляді, мають бути записані на оптичному носії інформації типу CD-Recordable або DVD-Recordable (без можливості перезапису інформації). Характеристики оптичного носія інформації (марка, серійний номер, колір тощо) мають бути зазначені в листі-відповіді на цю Вимогу. Серійний номер є індивідуальним для кожного оптичного носія.
Неподання інформації в електронному вигляді та не зазначення або невірне зазначення реквізитів цифрового носія буде вважатись як неподання такої інформації.
12. Надати вичерпну розгорнуту розшифровку кожної статті витрат та інших складових, які включені до калькуляції (розрахунку) цінової пропозиції ТОВ «ІНТО» у процедурі закупівлі за ідентифікатором UA-2017-06-26-002415-b, та у свої сукупності сформували вказану цінову пропозицію у розмірі 379 800,00 грн.
13. Вказати вартість товару, що був предметом закупівлі, у випадку його реалізації поза процедурою закупівель. Надати належним чином завірені підтверджуючі документи, зокрема вичерпну розгорнуту розшифровку кожної статті витрат та інших складових, які включені до калькуляції (розрахунку) вартості предмету закупівлі, у разі його реалізації поза процедурою закупівлі.
Крім того, пропонуємо протягом трьох календарних днів з дня отримання цієї вимоги надати інформацію щодо дати отримання Товариством цієї вимоги.
Відповідь необхідно надати на кожне поставлене питання згідно з нумерацією вимоги з зазначенням, які саме додатки додаються до кожного конкретного пункту цієї вимоги.
Зверніть Вашу увагу!
Документи, які надаються на вимогу Відділення, мають бути зброшуровані із зазначенням кількості сторінок, мати нумерацію сторінок та реєстр наданих документів відповідно до нумерації сторінок. При цьому, копії документів мають бути належним чином засвідчені. У разі наявності великої кількості документів, матеріали необхідно розбити на томи, кількість аркушів в одному томі не повинна перевищувати 250 сторінок.
З метою зменшення витрат, замість паперових копій запитуваних документів, підприємство має право надати їх фото або скановані копії належної якості у електронному вигляді чи оригінали.
Інформація може бути надана та записана в електронному вигляді на оптичному носії інформації типу CD-Recordable або DVD-Recordable (без можливості перезапису інформації). Характеристика оптичного носія інформації (марка, серійний номер, колір, тощо) мають бути зазначені в листі-відповіді на цей лист. Серійний номер індивідуальний для кожного оптичного носія.
Інформація з обмеженим доступом позначається відповідним чином або подається в опечатаному конверті окремо із позначкою на конверті та кожній сторінці «інформація з обмеженим доступом». Така інформація буде використана згідно з чинним законодавством.
Відповідно до статті 22 Закону України "Про Антимонопольний комітет України" вимоги голови територіального відділення Антимонопольного комітету України в межах його компетенції є обов’язковими для виконання у визначені ним строки.
Відповідно до статті 221 цього ж Закону суб’єкти господарювання зобов’язані на вимогу голови територіального відділення Антимонопольного комітету України подавати документи, предмети чи інші носії інформації, пояснення, іншу інформацію, в тому числі з обмеженим доступом, необхідну для виконання територіальним відділенням Антимонопольного комітету України завдань, передбачених законодавством про захист економічної конкуренції.
Невиконання вимог голови територіального відділення Антимонопольного комітету України тягне за собою передбачену законом відповідальність. Відповідно до пунктів 13, 14, 15 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції" дії з неподання інформації у встановлені головою територіального відділення строки, подання інформації в неповному обсязі у встановлені строки, подання недостовірної інформації визнаються порушенням законодавства про захист економічної конкуренції і тягнуть за собою відповідальність, встановлену статтею 52 цього Закону, у вигляді штрафу!
Відповідно до статті 3 Закону України «Про захист економічної конкуренції» законодавство про захист економічної конкуренції ґрунтується на нормах, установлених Конституцією України, і складається із цього Закону, законів України «Про Антимонопольний комітет України» (надалі - Закон), «Про захист від недобросовісної конкуренції», інших нормативно-правових актів, прийнятих відповідно до цих законів.
Відповідно до частини шостої статті 6 згаданого Закону Антимонопольний комітет України, адміністративні колегії Антимонопольного комітету України, державні уповноважені Антимонопольного комітету України, адміністративні колегії територіальних відділень Антимонопольного комітету України є органами Антимонопольного комітету України.
Статтею 14 Закону встановлено, що до повноважень адміністративної колегії територіального відділення Антимонопольного комітету України віднесено, в тому числі: розгляд заяв і справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції, проведення розслідувань або досліджень за цими заявами і справами; прийняття передбачених законодавством про захист економічної конкуренції розпоряджень та рішень, надання висновків щодо кваліфікації дій відповідно до законодавства про захист економічної конкуренції, попередніх висновків стосовно узгоджених дій; проведення дослідження ринку, визначення меж товарного ринку, а також становище, в тому числі монопольне (домінуюче), суб’єктів господарювання на цьому ринку та прийняття відповідних рішень (розпоряджень).
Звертаємо увагу, що відповідно до чинного законодавства України Голова територіального відділення, його заступник та інші працівники Відділення не наділені повноваженнями самостійно (одноосібно) приймати розпорядження про початок розгляду справи, рішення у справах про порушення законодавства про захист економічної конкуренції/у тому числі законодавства про захист від недобросовісної конкуренції/, визначати розмір штрафних санкцій, що накладаються на порушників, а також надавати рекомендації стосовно: припинення дій, які містять ознаки порушення, усунення причин виникнення цих порушень і умов, що їм сприяють, та вжиття заходів для усунення наслідків цих порушень, оскільки такі (всі вищезазначені) повноваження належать до виключної компетенції колегіального органу - адміністративної колегії територіального відділення Антимонопольного комітету України, що приймає розпорядження та рішення шляхом голосування більшістю голосів присутніх на їх засіданнях членів адміністративної колегії Відділення. Кожний член адміністративної колегії Відділення є незалежним під час голосування та визначається самостійно щодо рішення та розпорядження.
З метою проведення Відділенням комплексного та всебічного дослідження визначеного ринку, за можливості, Товариство може надати додаткові відомості та інформацію, які на його погляд, сприятимуть всебічному та об’єктивному встановленню обставин вимоги.
Голова територіального відділення В.Г. Харченко
Шпак А.В. (0512) 37-08-06