АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ
МИКОЛАЇВСЬКЕ ОБЛАСНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ ВІДДІЛЕННЯ
вул. Потьомкінська,
E-mail: mk@amcu.gov.ua Web: http://www.amc.gov.ua/amku/control/myk/uk/index
Код ЄДРПОУ 22440366
_16.11.2016 №1-292/80-1664 На №__________________ від________________
| | Орендне ремонтно – будівельне управління №4 54034, Миколаївська область, м. Миколаїв, пр. Богоявленський, 12-б. |
Про надання інформації
В И М О Г А
Миколаївським обласним територіальним відділенням Антимонопольного комітету України (далі - Відділення) на підставі матеріалів, наданих Адміністрацією Інгульського району Миколаївської міської ради, здійснюється дослідження щодо дотримання законодавства про захист економічної конкуренції в сфері здійснення державних закупівель, а також проводиться дослідження ринку надання послуг зі збирання безпечних відходів, непридатних для вторинного використовування та послуг щодо очищування (ручного прибирання вулиць, тротуарів від бруду, листя, снігу та ожеледиці, посипання піском).
За наявною у Відділення інформацією, Орендне ремонтно-будівельне управління №4 (ідентифікаційний код 19296813) (далі – ОРБУ№4) брало участь, зокрема, у наступних відкритих торгах:
1) код за ДК 016-2010 – 81.29.1 – послуги щодо очищування, інші (ручне прибирання вулиць, тротуарів від бруду, листя, снігу та ожеледиці, посипання піском). Оголошення про проведення процедури закупівлі, опубліковано в державному офіційному друкованому видані з питань державних закупівель за № 190623 від 11.11.2013.
2) код за ДК 016-2010 – 38.11.2 – Збирання безпечних відходів, непридатних для вторинного використовування (ліквідація несанкціонованих звалищ, міського сміття). Оголошення про проведення процедури закупівлі, опубліковано в державному офіційному друкованому видані з питань державних закупівель за № 190597 від 11.11.2013.
3) код за ДК 016-2010 – 38.11.2 – Збирання безпечних відходів, непридатних для вторинного використовування (ліквідація несанкціонованих звалищ, міського сміття) . Оголошення про проведення процедури закупівлі, опубліковано в державному офіційному друкованому видані з питань державних закупівель за № 030071 від 31.01.2015..
4) код за ДК 016-2010 – 81.29.1 – послуги щодо очищування, інші (ручне прибирання вулиць, тротуарів від бруду, листя, снігу та ожеледиці, посипання піском). Оголошення про проведення процедури закупівлі, опубліковано в державному офіційному друкованому видані з питань державних закупівель за № 030121 від 31.01.2015.
5) код за ДК 016-2010 – 38.11.2 – Збирання безпечних відходів, непридатних для вторинного використовування (ліквідація несанкціонованих звалищ, міського сміття). Оголошення про проведення процедури закупівлі, опубліковано в державному офіційному друкованому видані з питань державних закупівель за № 188128 від 31.08.2015.
6) код за ДК 016-2010 – 38.11.2 – Збирання безпечних відходів, непридатних для вторинного використовування (ліквідація несанкціонованих звалищ, міського сміття). 5) код за ДК 016-2010 – 38.11.2 – Збирання безпечних відходів, непридатних для вторинного використовування (ліквідація несанкціонованих звалищ, міського сміття). Оголошення про проведення процедури закупівлі, опубліковано в державному офіційному друкованому видані з питань державних закупівель за № 232505 від 23.11.2015.
7) код за ДК 016-2010 – 81.29.1 – послуги щодо очищування, інші (ручне прибирання вулиць, тротуарів від бруду, листя, снігу та ожеледиці, посипання піском). Оголошення про проведення процедури закупівлі, опубліковано в державному офіційному друкованому видані з питань державних закупівель за № 232491 від 23.11.2015.
У зв’язку з викладеним та на підставі статей 3, 17, 22, 22-1 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», пунктом 8 Положення про територіальне відділення Антимонопольного комітету України, затвердженого розпорядженням Антимонопольного комітету України від 23.02.2001р. № 32-р та зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 30.03.2001р. за № 291/5482, (із змінами та доповненнями), просимо у нижче наведені строки надати до Відділення наступну інформацію та завірені належним чином копії документів:
Протягом п’яти календарних днів з дня отримання цієї вимоги надати:
1.Копії чинних установчих документів (установчий договір, статут) ОРБУ№4, код ЄДРПОУ 19296813 з усіма змінами та доповненнями, чинні станом на теперішній час 2016 року.
2.Копію чинного свідоцтва про державну реєстрацію ОРБУ№4 та довідки з ЄДРПОУ.
3.Копію балансу (форма № 1 бухгалтерської звітності) та Звіту про фінансові результати (форма № 2 бухгалтерської звітності) за 2013 -2015рр (окремо на кожний рік).
4.Копії всіх документів, в яких міститься інформація, що підтверджує право власності на майно та/або майнові права, які належали та/або належать ОРБУ№4 у період протягом 2013-2015 та по теперішній час 2016 року.
5.Копії додатків 5 до Порядку заповнення та подання податкової декларації з податку на додану вартість (місячні, квартальні та річну), в тому числі уточнюючі, які подаються до державної податкової інспекції за місцем реєстрації, за 2013-2015 роки.
6.Копію документу (наказу тощо), яким затверджений склад (штат) працівників ОРБУ№4 (з усіма змінами та доповненнями), та інформацію за табличною формою про колишніх та діючих працівників ОРБУ№4 за період часу з 01.01.2013 по теперішній час 2016 року. Інформацію надати по кожному працівнику окремо з підтверджуючими доказами (копії наказів), які, зокрема засвідчують, що відповідний працівник працював (працює) певний період часу в ОРБУ№4.
| П.І.Б (Прізвище, ім'я, по-батькові вказати повністю) | Посада | Місце проживання, контактні телефони, факси, e-mail тощо | Дата (число, місяць, рік) працевлаштування | Дата (число, місяць, рік) звільнення |
| | | | | |
| | ||||
7.Чи готувались ОРБУ№4 документи (конкурсні) пропозиції, листи, довідки, тощо, що були подані ОРБУ№4 у складі конкурсних пропозицій для участі у вищевказаних Торгах? Якщо так, надати:
7.1. всі документи, які готувались ОРБУ№4 у електронному вигляді, для участі у Торгах. Документи, що надаються в електронному вигляді, мають бути записані на оптичному носії інформації типу CD-Recordable або DVD-Recordable (без можливості перезапису інформації). Характеристики оптичного носія інформації (марка, серійний номер, колір тощо) мають бути зазначені в листі-відповіді на цю Вимогу. Серійний номер є індивідуальним для кожного оптичного носія.
Неподання інформації в електронному вигляді та не зазначення або невірне зазначення реквізитів цифрового носія буде вважатись як неподання такої інформації.
7.2. всі проекти документів (чернетки тощо) у паперовому та електронному вигляді, які пов’язані з підготовкою конкурсних пропозицій та передували остаточним документам, що були подані ОРБУ№4 у складі конкурсних пропозицій для участі у Торгах.
8.Чи надсилались ОРБУ№4 під час підготовки конкурсних пропозицій на Торги до органів державної влади листи (заявки, звернення тощо), з метою одержання відповідних документів (довідок, свідоцтв, сертифікатів тощо), що вимагались конкурсною документацією? Якщо так, надати підтверджуючі докази, зокрема відповідні листи (заявки звернення, тощо).
9.Надати відомості про посадових осіб ОРБУ№4, які будь-яким чином залучались до підготовки та/або збору документів (конкурсних пропозиції, довідок та інших документів, що були отримані від органів державної влади, інших суб’єктів господарювання тощо), які були подані у складі конкурсної пропозиції ОРБУ№4 для участі у Торгах. Надати підтверджуючі докази, зокрема накази, розпорядження тощо стосовно залучення зазначених посадових осіб до підготовки та збору вищевказаних документів.
Інформацію також навести у табличній формі з зазначенням переліку документів, які посадовою(ми) особою(ми) ОРБУ№4 безпосередньо готувались або були отримані від третіх осіб (органів державної влади, суб’єктів господарювання тощо).
| П.І.Б., контактні телефони, факси, e-mail тощо. | Посада | Перелік документів, які безпосередньо готувались посадовою особою | Перелік документів, які посадова особа отримувала від третіх осіб | Реквізити наказів, розпоряджень тощо щодо залучення зазначеної посадової особи до підготовки документів |
| | | | | |
10.Чи проводилися Замовником наради, консультації, збори, розмови тощо з представниками або працівниками ОРБУ№4 під час підготовки та проведення Торгів? Якщо так, то надати підтверджуючі докази, зокрема:
10.1. відповідні документи (протоколи, реєстри, листи-роз’яснення тощо) та вказати, що саме стало причиною проведення таких нарад, консультацій, зборів, розмов тощо, а також які саме питання обговорювалися та які рішення приймалися;
10.2. відомості про посадових осіб Замовника, що організовували та проводили зазначені заходи надати відповідно до наступної таблиці:
| П.І.Б. | посада | контактні телефони тощо | Вид заходу (нарада, консультація, тощо), дата заходу | Зміст заходу |
| | | | | |
| | | | | |
10.3. відомості про представників інших суб’єктів господарювання, що брали участь в зазначених заходах надати відповідно до наступної таблиці.
| П.І.Б., контактні телефони тощо | посада | суб'єкт господарювання | Вид заходу (нарада, консультація, тощо), дата заходу | Зміст заходу |
| | | | | |
| | | | | |
11.Інформацію щодо джерела, з якого ОРБУ№4 дізналось про інших учасників Торгів.
12.Чи мало ОРБУ№4 на момент подачі конкурсних пропозицій на участь у Торгах у власному розпорядженні ресурси (фінансові, матеріальні, майнові, людські, інтелектуальні, технічні тощо), наявність яких дозволяла б забезпечити виконання обов’язків, які мали бути покладені на ОРБУ№4 за договором у разі його перемоги на торгах?
12.1. Якщо так, то надати деталізовану інформацію щодо таких ресурсів та відповідні документи (угоди, листи тощо), що підтверджують наявність таких ресурсів.
12.2. Якщо ні, то надати інформацію щодо всіх заходів, які здійснювало ОРБУ№4 задля залучення або гарантування залучення додаткових невласних ресурсів. Інформацію щодо вжитих заходів підтвердити документально (угоди, листи, протоколи тощо).
13.Інформацію щодо джерела, з якого ОРБУ№4 дізналось про очікувану вартість предмета закупівлі у Торгах.
14.Чи надавав Замовник у період підготовки та проведення Торгів ОРБУ№4, представнику або працівнику ОРБУ№4 шаблони документів, таблиці форми документів тощо у тому числі і в електронному вигляді, крім тих таблиць, форм документів, зразків документів, що містились в конкурсній документації цих Торгів? Якщо так, надати підтверджуючі докази, зокрема шаблони документів, форми документів, зразки документів тощо у тому числі і в електронному вигляді. Документи, що надаються в електронному вигляді, мають бути записані на оптичному носії інформації типу CD-Recordable або DVD-Recordable (без можливості перезапису інформації).
Характеристики оптичного носія інформації (марка, серійний номер, колір тощо) мають бути зазначені в листі-відповіді на цю Вимогу. Серійний номер є індивідуальним для кожного оптичного носія.
Неподання інформації в електронному вигляді та не зазначення або невірне зазначення реквізитів цифрового носія буде вважатись як неподання такої інформації.
15.Чи використовувались ОРБУ№4, у тому числі представниками або працівниками ОРБУ№4, для підготовки документів, що подавались на Торги та будь-які інші процедури закупівель у складі конкурсних пропозицій та/або пропозицій конкурсних торгів ОРБУ№4, шаблони документів, таблиці, форми документів, зразки документів тощо, у тому числі й в електронному вигляді, крім тих шаблонів документів, таблиць, форм документів, зразків документів тощо, що містились у документації конкурсних торгів на вказаних Торгах?
15.1 Якщо так, то надати підтверджуючі докази, у тому числі в електронному вигляді, зокрема відповідні шаблони документів, таблиці. форми документів зразки документів, тощо. Документи, що надаються в електронному вигляді, мають бути записані на оптичному носії інформації типу CD-Recordable або DVD-Recordable (без можливості перезапису інформації).
Характеристики оптичного носія інформації (марка, серійний номер, колір тощо) мають бути зазначені в листі-відповіді на цю Вимогу. Серійний номер є індивідуальним для кожного оптичного носія.
Неподання інформації в електронному вигляді та не зазначення або невірне зазначення реквізитів цифрового носія буде вважатись як неподання такої інформації.
15.2 Якщо ні, то просимо чітко зазначити про це. Крім того, повідомити чи завдяки індивідуальному, творчому підходу та з урахуванням ринкової ситуації на ринку товару (послуги, роботи) ОРБУ№4 готувались пропозиції конкурсних торгів на відповідні Торги.
16.Перелік всіх банківських установ в яких ОРБУ№4 мало або має банківські рахунки. Інформацію із зазначенням всіх банківських рахунків ОРБУ№4 (за період з 2013 року та до на теперішнього час 2016 року) надати відповідно до наступної таблиці:
| Повне найменування банківської установи | Юридична адреса | Контактні телефони, факси банківської установи | Реквізити банківських рахунків Вашого Товариства | Рік |
| | | | | |
Протягом семи календарних днів з дня отримання цієї вимоги надати:
17.Відомості про всіх замовників (фізичних осіб, суб’єктів господарювання, бюджетних установ) яким протягом 2013–2015рр та на теперішній час 2016 року ОРБУ№4 надавало послуги щодо очищування (ручне прибирання вулиць, тротуарів від бруду, листя, снігу та ожеледиці, посипання піском) або збирання безпечних відходів, непридатних для вторинного використовування Відомості надати відповідно до таблиці:
| Найменування замовника | Адреса місцезнаходження об’єкта, контактні телефони, факси, Е-mail тощо | Керівник (ПІБ, контактний телефон, Е-mail тощо) | Реквізити договору (дата, номер) | Предмет договору | Ціна договору (грн.) |
| | | | | | |
18.Чи залучало ОРБУ№4 до підготовки або збору документів (конкурсних пропозицій, довідок та інших документів, що були отримані від органів державної влади, інших суб’єктів господарювання тощо) для участі у Торгах, а також в інших торгах, в яких ОРБУ№4 брало участь, третіх осіб (суб’єктів господарювання, фізичних осіб, що не є працівниками ОРБУ№4, тощо). Якщо так, надати копії відповідних документів (договори, листування, доручення, акти виконання робіт тощо). Відомості про третіх осіб надати відповідно до наступної таблиці (по кожним торгам окремо):
| ПІБ фіз. особи або назва суб'єкта господарювання | Адреса місцезнаходження, контактні телефони, факси, Е-mail тощо | Назва, дата та номер цивільно-правової угоди, на підставі якої третя особа була залучена до підготовки або збору документів | Предмет цивільно-правової угоди | Ціна угоди |
| | | | | |
19.Чи брало ОРБУ№4 у період 2013–2015рр та станом на теперішній час 2016 року участь в інших процедурах закупівель з такими або аналогічним предметом закупівель. Якщо так, надати інформацію по кожній процедурі закупівлі окремо відповідно до наступної таблиці:
| Замовник, юридична адреса, контактні телефони, факси, e-mail тощо | Предмет закупівлі та очікувана вартість закупівлі | Вартість закупівлі | Учасники (назви суб’єктів господарювання) | Переможець, його юридична та фактична адреси переможця, контактні телефони, факси, e-mail тощо |
| | | | | |
20.Чи укладались ОРБУ№4 з іншими учасниками Торгів у 2013-2015 роках субпідрядні дилерські, дистриб’юторські тощо угоди? Якщо так, то надати:
повну назву та адресу контрагентів;
копії зазначених угод з усіма доповненнями, що є невід’ємною частиною цих угод;
копії листів, факсів тощо, що надсилались з боку ОРБУ№4;
копії листів, факсів тощо, що надходили з боку контрагентів.
21.Чи здійснювалось у будь-якому вигляді надання інформації, зокрема документів, шаблонів документів, таблиць, форм документів, зразків документів, у тому числі і в електронному вигляді, а також листування, як в паперовому, так і в електронному вигляді, тощо між ОРБУ№4, представниками або працівниками ОРБУ№4 з учасниками Торгів з їх представниками або працівниками? Якщо так, надати відповідні документи, у тому числі і в електронному вигляді, а також інформацію відповідно до наступної таблиці:
| ПІБ особи, що надавала інформацію, вказати суб’єкта господарювання, де працює особа, контактні телефони, факса, ел. пошти | ПІБ особи, якій надавалась інформація, вказати суб’єкта господарювання, де працює особа, контактні телефони, факса, ел. пошти | Мета надання інформації | Вичерпний перелік інформації, що надавалась | Дата (число, місяць, рік), коли надавалась інформація | Спосіб надання інформації (пошта, факс, ел. пошта) | Період, протягом якого використовувалась інформація |
| | | | | | | |
Документи, що надаються в електронному вигляді, мають бути записані на оптичному носії інформації типу CD-Recordable або DVD-Recordable (без можливості перезапису інформації).
Характеристики оптичного носія інформації (марка, серійний номер, колір тощо) мають бути зазначені в листі-відповіді на цю Вимогу. Серійний номер є індивідуальним для кожного оптичного носія.
Неподання інформації в електронному вигляді та не зазначення або невірне зазначення реквізитів цифрового носія буде вважатись як неподання такої інформації.
22.Чи виникали у період 2013-2016 рр. цивільно-правові відносини між ОРБУ№4 та Замовником, зокрема шляхом укладання договорів (угод, контрактів тощо). Якщо так, надати відповідні договори (угоди, контракти тощо), акти про виконання робіт (у разі, якщо зобов'язання по договору виконано), угоди із субпідрядними організаціями, додаткові угоди, в тому числі щодо коригування ціни договору, якщо таке коригування відбувалось.
23.Склад керівних та контролюючих органів ОРБУ№4, а саме голів і членів правління (засновників чи співзасновників), спостережної ради, ревізійної комісії, головного бухгалтера підприємства, а також заступників голови правління, спостережної ради. Якщо ці особи обіймають зазначені посади (є засновниками чи співзасновниками) також і в інших суб’єктах господарювання, вказати відсоток акцій (паїв, часток) статутного фонду підприємства та інших суб’єктів господарювання, якими зазначені особи володіють*, користуються* (чи управляють)* станом на 31.12.2015р.,згідно з наведеною формою**:
| № п\п | Прізвище, ім’я та по –батькові, номер сл. телефону | Посада, яку займає особа в підприємстві | Частка від статутного фонду підприємства, якою особа володіє, користується (управляє)* | В інших суб’єктах господарювання | |
| Посада, яку особа займає, вказати назву суб’єктах господарюван-ня | Частка від статутного фонду, якою особа володіє, користується (чи управляє), вказати назву суб’єктах господарювання* | ||||
| 1. | 2. | 3. | 4. | 5. | 6. |
*- якщо пакет (частка статутного фонду), яким особа володіє (управляє) складає не менше 25%;
** надання повної інформації, в тому числі за графами 5 і 6 є обов’язковим. Не допускається ненадання інформації за графами 5 і 6 на тій підставі, що підприємство такою інформацією не володіє.
30.Відомості про відносини контролю ОРБУ№4 станом на 31.12.2015р., відповідно до статті 1 Закону України "Про захист економічної конкуренції", зокрема вказати назву, юридичну та поштову адресу і номери телефонів усіх суб’єктів господарювання, пов’язаних прямо або опосередковано з ОРБУ№4 відносинами контролю господарської діяльності, які виникли, зокрема, внаслідок того, що прямо або опосередковано ОРБУ№4 відносно суб’єкта господарювання або суб’єкт господарювання відносно ОРБУ№4:
- володіє чи управляє (користується) 50% відсотками статутного фонду (або його значною частиною);
- має 50% голосів (або їх значну частину) у вищих органах управління;
- має повноваження призначати керівника, заступника керівника, головного бухгалтера або більше ніж 50% відсотків членів спостережної ради чи виконавчого, контролюючого органу;
- має право одержувати не менше 50 відсотків прибутку, що залишається в розпорядженні суб’єкта господарювання.
У відповіді на це питання, необхідно чітко вказати, яка саме із перелічених форм контролю має місце у відносинах ОРБУ№4 з кожним із суб'єктів господарювання.
Всі надані документи (копії документів) повинні бути належним чином завірені печаткою ОРБУ№4 та підписом уповноваженої особи.
Інформацію надати відповідно до пунктів вимоги.
Звертаємо Вашу увагу!
Відповідно до статті 22 Закону України "Про Антимонопольний комітет України" вимоги голови територіального відділення Антимонопольного комітету України в межах його компетенції є обов’язковими для виконання у визначені ним строки.
Відповідно до статті 221 цього ж Закону суб’єкти господарювання зобов’язані на вимогу голови територіального відділення Антимонопольного комітету України подавати документи, предмети чи інші носії інформації, пояснення, іншу інформацію, в тому числі з обмеженим доступом, необхідну для виконання територіальним відділенням Антимонопольного комітету України завдань, передбачених законодавством про захист економічної конкуренції.
Невиконання вимог голови територіального відділення Антимонопольного комітету України тягне за собою передбачену законом відповідальність.
Відповідно до пунктів 13, 14, 15 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції" дії з неподання інформації у встановлені головою територіального відділення строки, подання інформації в неповному обсязі у встановлені строки, подання недостовірної інформації визнаються порушенням законодавства про захист економічної конкуренції і тягнуть за собою відповідальність, встановлену статтею 52 цього Закону.
Конфіденційна інформація має бути відповідним чином позначена. Інформація з обмеженим доступом буде використана згідно з чинним законодавством.
Відповідно до статті 3 Закону України «Про захист економічної конкуренції» законодавство про захист економічної конкуренції ґрунтується на нормах, установлених Конституцією України, і складається із цього Закону, законів України «Про Антимонопольний комітет України» (надалі - Закон), «Про захист від недобросовісної конкуренції», інших нормативно-правових актів, прийнятих відповідно до цих законів.
Відповідно до частини шостої статті 6 згаданого Закону Антимонопольний комітет України, адміністративні колегії Антимонопольного комітету України, державні уповноважені Антимонопольного комітету України, адміністративні колегії територіальних відділень Антимонопольного комітету України є органами Антимонопольного комітету України.
Статтею 14 Закону встановлено, що до повноважень адміністративної колегії територіального відділення Антимонопольного комітету України віднесено, в тому числі: розгляд заяв і справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції, проведення розслідувань або досліджень за цими заявами і справами; прийняття передбачених законодавством про захист економічної конкуренції розпоряджень та рішень, надання висновків щодо кваліфікації дій відповідно до законодавства про захист економічної конкуренції, попередніх висновків стосовно узгоджених дій; проведення дослідження ринку, визначення меж товарного ринку, а також становище, в тому числі монопольне (домінуюче), суб’єктів господарювання на цьому ринку та прийняття відповідних рішень (розпоряджень).
Відповідно до чинного законодавства України Голова територіального відділення, його заступник та інші працівники Відділення не наділені повноваженнями самостійно (одноосібно) приймати розпорядження про початок розгляду справи, рішення у справах про порушення законодавства про захист економічної конкуренції /у тому числі законодавства про захист від недобросовісної конкуренції/, визначати розмір штрафних санкцій, що накладаються на порушників, а також надавати рекомендації стосовно: припинення дій, які містять ознаки порушення, усунення причин виникнення цих порушень і умов, що їм сприяють, та вжиття заходів для усунення наслідків цих порушень, оскільки такі (всі вищезазначені) повноваження належать до виключної компетенції колегіального органу - адміністративної колегії територіального відділення Антимонопольного комітету України, що приймає розпорядження та рішення шляхом голосування більшістю голосів присутніх на їх засіданнях членів адміністративної колегії Відділення. Кожний член адміністративної колегії Відділення є незалежним під час голосування та визначається самостійно щодо рішення та розпорядження.
Голова територіального В. Харченко
відділення
Шпак А.В. (0512) 37-08-06