Про надання інформації
В И М О Г А
Миколаївським обласним територіальним відділенням Антимонопольного комітету України (надалі - Відділення) здійснюється дослідження на ринку надання послуг з поводження з побутовими відходами у м. Миколаєві.
Пунктом 2 рішення виконавчого комітету Миколаївської міської ради від 13.11.2015 року №1012 "Про затвердження норм надання послуг з вивезення побутових відходів у м. Миколаєві" затверджено перелік підприємств – виконавців послуг із захоронення, перевезення та вивезення твердих побутових відходів у м. Миколаєві: КП ММР "Миколаївкомунтранс", КП "Обрій-ДКП", ТОВ "ВалАн", ТОВ "Стефі", ТОВ "Микспецсервіс", ПП "Евако", ДП "Корунд-Х", ДП КП ММР "Миколаївкомунтранс" АС "Центральний".
Враховуючи вище означене, на підставі статей 7, 17, 22, 22-1 Закону України "Про Антимонопольний комітет України" та пункту 8 Положення про територіальне відділення Антимонопольного комітету України, затвердженого розпорядженням Антимонопольного комітету України від 23.02.01 № 32-р та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30.03.01 за № 291/5482 зі змінами і доповненнями, вимагаю надати до Відділення:
протягом 2-х календарних днів з дня отримання цієї вимоги інформацію на пункт 1 цієї вимоги;
протягом 10-ти календарних днів з дня отримання цієї вимоги наступні матеріали та інформацію (належним чином засвідчені копії документів, пояснення) на пункти 2-9 цієї вимоги:
1. Зазначити дату отримання суб’єктом господарювання (надалі – Підприємство) цієї вимоги.
2. Надати інформацію про обсяги (кількісні та вартісні показники) наданих Підприємством послуг окремо у 2014 та 2015 роках, з розподілом по операціям поводження з побутовими відходами (захоронення, збирання, видалення, перевезення тощо), та розподілом по групах споживачів. За можливості, групу споживачів "населення" конкретизувати по назві об’єктів утворення побутових відходів (житлові будинки індивідуальної забудови та багатоквартирні: упорядковані, неупорядковані).
2.1. У разі надання послуг з вивезення побутових відходів по об’єктах органів місцевого самоврядування, їх структурних підрозділах, надати копії діючих договорів на надання таких послуг у 2014-2016 роках, з відповідними актами виконаних робіт.
3. Надати дислокацію об'єктів, по яких Підприємство надавало у 2015 році та надає у 2016 році послуги з вивезення, захоронення побутових відходів. Інформацію необхідно розподілити за районами обслуговування (Центральний, Ленінський, Заводський, Корабельний), із зазначенням назв суб’єктів господарювання, номерів будинків, назв вулиць.
3.1. Надати інформацію, якою володіє Підприємство щодо того, за якими адресами, із зазначених у пункті 3 цієї вимоги, на яких вулицях, мікрорайонах, Підприємство, при наданні послуг з вивезення побутових відходів, зазнає конкуренцію від інших суб’єктів господарювання, надавачів аналогічних послуг Зазначити щодо таких конкурентів: їх назви, адреси, ідентифікаційний код, код ЄДРПОУ, ПІБ керівників та головного бухгалтера, а також контактні телефони.
4. Зазначити реєстр власних транспортних засобів, якими володіє Підприємство для надання послуг з вивезення (збирання, зберігання та перевезення) побутових відходів.
4.1. Зазначити реєстр орендованих транспортних засобів, які Підприємство залучає для надання послуг з вивезення (збирання, зберігання та перевезення) побутових відходів, із зазначенням орендодавців.
5. Перелік суб’єктів господарювання (з зазначенням назви, адрес, ідентифікаційного коду, ПІБ керівників та контактних телефонів):
5.1 у яких Підприємство та його засновники прямо або опосередковано:
володіють чи управляють (користується) часткою (паєм, акціями) у статутному фонді в розмірі більше ніж 25 відсотків та 50 відсотків;
мають більше ніж 25 відсотків та 50 відсотків голосів у вищих органах управління;
мають повноваження призначати керівника, заступника керівника або більше ніж 25 відсотків членів спостережної ради чи виконавчого, контролюючого органу;
мають право одержувати не менше ніж 25 відсотків та 50 відсотків прибутку, що залишається в розпорядженні суб’єкта господарювання.
5.2 які:
прямо або опосередковано підпорядковані Підприємству в певних питаннях згідно з правами, зафіксованими в установчих документах або угодах (контрактах), зокрема про довірче управління, про спільну діяльність, про оренду, про лізинг, про фінансову підтримку, про створення суб’єкта господарювання;
у своєму складі мають одних і тих самих фізичних осіб, що й Підприємство, які посідають одну з перелічених нижче посад, а саме: керівника, заступника керівника, або більше половини одних і тих самих фізичних осіб – членів спостережної ради чи виконавчого, контролюючого органів.
5.3 які прямо або опосередковано:
володіють чи управляють (користуються) часткою (паєм, акціями) у статутному фонді Підприємства в розмірі більше ніж 25 та 50 відсотків;
мають більше ніж 25 відсотків голосів у вищому органі управління Підприємства;
мають повноваження призначати керівника, заступника керівника Підприємства або більше ніж 25 відсотків та 50 відсотків членів спостережної ради чи виконавчого, контролюючого органу Підприємства;
мають право одержувати не менше 25 відсотків та 50 відсотків прибутку, що залишається в розпорядженні Підприємства;
5.4 яким прямо або опосередковано підпорядковане ваше підприємство в певних питаннях згідно з правами, зафіксованими в установчих документах, угодах (контрактах), зокрема про довірче управління, про спільну діяльність, про оренду, про лізинг, про фінансову підтримку, про створення суб’єкта господарювання.
Інформацію на п. 5 цієї вимоги надати з усіма підтверджуючими доказами по кожному підпункту п. 5 цієї вимоги окремо, за період 2014-2016 роки.
6. Інформацію про займані у 2014, 2015 та/або 2016 році посади та їх суміщення засновниками (учасниками), керівним складом та головним бухгалтером Підприємства (згідно зі ст.1 Закону України «Про захист економічної конкуренції») в інших суб'єктах господарювання, органах влади, тощо. Інформацію надати по кожному року окремо.
7. Надати копії установчих документів Підприємства (статут, свідоцтво про державну реєстрацію суб'єкта господарювання, витяг з ЄДРПОУ, свідоцтво реєстрації в фіскальних органах тощо).
8. Зазначити основні види діяльності Підприємства, які фактично здійснювались у 2014-2016 роках.
9. Зазначити яким чином Підприємство обирає своїх споживачів, хто виступає ініціатором укладених договорів на послуги з вивезення побутових відходів та їх захоронення.
За можливості надайте додаткові відомості, які, на погляд підприємства, сприятимуть всебічному та об’єктивному встановленню обставин предмету вимоги.
Надати відповіді на кожне поставлене питання згідно з нумерацією вимоги.
Інформація з обмеженим доступом позначається відповідним чином або подається в опечатаному конверті окремо із позначкою на конверті та кожній сторінці «інформація з обмеженим доступом». Така інформація буде використана згідно з чинним законодавством.
Відповідно до статей 22, 221 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» вимоги голови територіального відділення Антимонопольного комітету України в межах його компетенції є обов’язковим для виконання у визначені ним строки, якщо інше не передбачено законом.
Невиконання вимог голови територіального відділення Антимонопольного комітету України, а саме: неподання інформації у встановлені строки, подання інформації в неповному обсязі або подання недостовірної інформації тягне за собою відповідальність, передбачену законодавством, у вигляді штрафу.
Зверніть Вашу увагу!
Відповідно до статті 3 Закону України «Про захист економічної конкуренції» законодавство про захист економічної конкуренції ґрунтується на нормах, установлених Конституцією України, і складається із цього Закону, законів України «Про Антимонопольний комітет України» (надалі - Закон), «Про захист від недобросовісної конкуренції», інших нормативно-правових актів, прийнятих відповідно до цих законів.
Відповідно до частини шостої статті 6 згаданого Закону Антимонопольний комітет України, адміністративні колегії Антимонопольного комітету України, державні уповноважені Антимонопольного комітету України, адміністративні колегії територіальних відділень Антимонопольного комітету України є органами Антимонопольного комітету України.
Статтею 14 Закону встановлено, що до повноважень адміністративної колегії територіального відділення Антимонопольного комітету України віднесено, в тому числі: розгляд заяв і справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції, проведення розслідувань або досліджень за цими заявами і справами; прийняття передбачених законодавством про захист економічної конкуренції розпоряджень та рішень, надання висновків щодо кваліфікації дій відповідно до законодавства про захист економічної конкуренції, попередніх висновків стосовно узгоджених дій; проведення дослідження ринку, визначення меж товарного ринку, а також становище, в тому числі монопольне (домінуюче), суб’єктів господарювання на цьому ринку та прийняття відповідних рішень (розпоряджень).
Звертаємо увагу, що відповідно до чинного законодавства України Голова територіального відділення, його заступник та інші працівники Відділення не наділені повноваженнями самостійно (одноосібно) приймати розпорядження про початок розгляду справи, рішення у справах про порушення законодавства про захист економічної конкуренції у тому числі законодавства про захист від недобросовісної конкуренції/, визначати розмір штрафних санкцій, що накладаються на порушників, а також надавати рекомендації стосовно: припинення дій, які містять ознаки порушення, усунення причин виникнення цих порушень і умов, що їм сприяють, та вжиття заходів для усунення наслідків цих порушень, оскільки такі (всі вищезазначені) повноваження належать до виключної компетенції колегіального органу - адміністративної колегії територіального відділення Антимонопольного комітету України, що приймає розпорядження та рішення шляхом голосування більшістю голосів присутніх на їх засіданнях членів адміністративної колегії Відділення. Кожний член адміністративної колегії Відділення є незалежним під час голосування та визначається самостійно щодо рішення та розпорядження.
Голова територіального
відділення В. Харченко
Вик. Білоус Т.А., (0512) 37-08-06