Вимога про надання інформації від 06.01.2016 року № 2-292/80-16 ФОП Лаптеву М.Ю. м. Миколаїв, вул. Бузький бульвар, 15, кв. 33, 54028.

Опубліковано 29 лютого 2016 року о 15:13

В И М О Г А

Про надання інформації

 

Миколаївським обласним територіальним відділенням Антимонопольного комітету України (надалі – відділення) здійснюється розгляд справи №2-26.206/64-2015, розпочатої у зв’язку з наявністю в діях ФОП Лаптєв М.Ю. та ФОП Старцева О.В. ознак порушення законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченого пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини другої статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, а саме: узгоджені дії, які стосуються спотворення результатів конкурсів, під час участі у конкурсі з відбору виконавців робіт із землеустрою та з оцінки земель на земельні ділянки, а саме:

1. Земельна ділянка площею 82,5 кв. м по Будівельників ріг пр. Жовтневого у Ленінському районі м. Миколаєва, код КВЦПЗ 03.03.07 – для будівництва та обслуговування будівель торгівлі;

2. Земельна ділянка площею 26 кв. м по вул. Червоних Майовщиків, 2/2 у Заводському районі м. Миколаєва, код КВЦПЗ 03.03.07 – для будівництва та обслуговування будівель торгівлі;

3. Земельна ділянка площею 111 кв. м по вул. Дунаєва, біля будинку №2/1 у Заводському районі м. Миколаєва для благоустрою території;

4. Земельна ділянка площею 934 кв. м по вул. 8 Поздовжній, 33 у Ленінському районі м. Миколаєва, код КВЦПЗ 11.11.02 – розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості;

5. Земельна ділянка площею 83 кв. м по вул. Космонавтів, 64/1 у Ленінському району м. Миколаєва, код КВЦПЗ 03.03.07 – для будівництва та обслуговування будівель торгівлі;

6. Земельна ділянка площею 100 кв. м для будівництва та обслуговування станції технічного обслуговування автомобілів по вул. Доктора Самойловича, 35-е.

який 03.08.2015 проводився Управлінням земельних ресурсів Миколаївської міської ради (м. Миколаїв, вул. Адміральська, 20).

 

Враховуючи наведене, керуючись статтями 17, 22 та 221 Закону України "Про Антимонопольний комітет України" та пунктом 8 Положення про територіальне відділення Антимонопольного комітету України, затвердженого розпорядженням Антимонопольного комітету України від 21.02.2001 за №32-р, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30.03.2001 за №291/5482, (зі змінами та доповненнями), вимагаю надати до територіального відділення у 20-денний термін з дня отримання цієї вимоги наступну інформацію та копії документів :

1. Копію чинного свідоцтва про державну реєстрацію ФОП Лаптєв М.Ю.

2. Документи, що містять дані щодо доходу (виручки) ФОП Лаптєв М.Ю. від реазації продукції (товарів, робіт, послуг) за 2015 рік (копії податкової декларації про майновий стан і доходи тощо).

3. Відомості про посадових осіб ФОП Лаптєв М.Ю., які залучались до підготовки та/або збору документів, що були подані у складі конкурсної пропозиції для участі в зазначеному конкурсу.

Якщо ФОП Лаптєв М.Ю. були прийняті накази, розпорядження тощо щодо залучення зазначених посадових осіб до підготовки вищевказаних документів, то надати такі документи.

Інформацію навести у табличній формі з зазначенням переліку документів, які посадовою особою безпосередньо готувались

П.І.Б.

посада

Функціональні обов’язки

Контактні телефони, факси, e-mail тощо

Перелік документів, які безпосередньо готувались посадовою особою

Реквізити наказів, розпоряджень тощо щодо залучення зазначеної посадової особи до підготовки документів

Примітки

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Чи надсилались ФОП Лаптєв М.Ю. під час підготовки конкурсної пропозиції на конкурс до органів державної влади листи (заявки, звернення тощо), з метою одержання відповідних документів (довідок, свідоцтв, сертифікатів тощо), що вимагались конкурсною документацією? Якщо так, надати підтверджуючі докази, зокрема відповідні листи (заявки звернення, тощо).

5. Чи проводилися Замовником конкурсу наради, консультації, збори, розмови тощо з представниками або працівниками ФОП Лаптєв М.Ю. під час підготовки та проведення конкурсу? Якщо так, то надати підтверджуючі докази, зокрема:

5.1. відповідні документи (протоколи, реєстри, листи-роз’яснення тощо) та вказати, що саме стало причиною проведення таких нарад, консультацій, зборів, розмов тощо, а також які саме питання обговорювалися та які рішення приймалися;

5.2. відомості про посадових осіб Замовника, що організовували та проводили зазначені заходи надати відповідно до наступної таблиці:

П.І.Б.

Посада

Контактні телефони тощо

Вид заходу (нарада, консультація, тощо), дата заходу

Зміст заходу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.4. відомості про представників інших суб’єктів господарювання, що брали участь в зазначених заходах надати відповідно до наступної таблиці.

П.І.Б., контактні телефони тощо

Посада

Суб'єкт господарювання

Вид заходу (нарада, консультація, тощо), дата заходу

Зміст заходу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Інформацію щодо джерела, з якого ФОП Лаптєв М.Ю. дізнався про інших учасників конкурсу.

 

7. Чи надавав Замовник у період підготовки та проведення конкурсу ФОП Лаптєв М.Ю., представнику або працівнику ФОП Лаптєв М.Ю. шаблони документів, таблиць, форми документів тощо у тому числі і в електронному вигляді, крім тих таблиць, форм документів, зразків документів, які вказувались Замовником та встановлені Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 25.09.2012 №579, якими затверджено Порядок закупівлі послуги з виконання робіт із землеустрою, оцінки земель та визначення виконавця земельних торгів на конкурентних засадах, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 26.09.2012 №1555/21967 (надалі – Порядок).

Якщо так, надати підтверджуючі докази, зокрема шаблони документів, форми документів, зразки документів тощо у тому числі і в електронному вигляді. Документи, що надаються в електронному вигляді, мають бути записані на оптичному носії інформації типу CD-Recordable або DVD-Recordable (без можливості перезапису інформації). Характеристики оптичного носія інформації (марка, серійний номер, колір тощо) мають бути зазначені в листі-відповіді на цю Вимогу. Серійний номер є індивідуальним для кожного оптичного носія.

Неподання інформації в електронному вигляді та не зазначення або невірне зазначення реквізитів цифрового носія буде вважатись як неподання такої інформації.

 

8. Чи використовувались ФОП Лаптєв М.Ю., у тому числі представниками або працівниками ФОП Лаптєв М.Ю. для підготовки документів, що подавались на конкурс та будь-які інші конкурси (процедури закупівель), у складі конкурсних пропозицій ФОП Лаптєв М.Ю. шаблони (форми документв), зразки документів тощо, в тому числі й в електронному вигляді, крім тих шаблонів документв, таблиць, форм документів, зразків документів, що вказувались Замовником на вказаному конкурсі.

Якщо так, то надати підтверджуючі докази, у тому числі в електронному вигляді, зокрема відповідні шаблони документів, таблиці. форми документів зразки документів, тощо. Документи, що надаються в електронному вигляді, мають бути записані на оптичному носії інформації типу CD-Recordable або DVD-Recordable (без можливості перезапису інформації). Характеристики оптичного носія інформації (марка, серійний номер, колір тощо) мають бути зазначені в листі-відповіді на цю Вимогу. Серійний номер є індивідуальним для кожного оптичного носія.

Неподання інформації в електронному вигляді та незазначення або невірне зазначення реквізитів цифрового носія буде вважатись як неподання такої інформації.

8.1 Якщо ні, чітко зазначити про це. Крім того, повідомити чи завдяки індивідуальному, творчому підходу та з урахуванням ринкової ситуації на ринку товару (послуги, роботи) ФОП Лаптєв М.Ю. готувалась конкурсна пропозиція на відповідний конкурс.

 

9. Перелік всіх банківських установ в яких ФОП Лаптєв М.Ю. мав або має банківські рахунки. Інформацію із зазначенням всіх банківських рахунків ФОП Лаптєв М.Ю. (за період 2014-2015 роки) надати відповідно до наступної таблиці:

Повне найменування банківської установи

Юридична адреса

Контактні телефони, факси банківської установи

Реквізити банківських рахунків Вашого підприємства

Рік

 

 

 

 

 

 

10. Чи брав ФОП Лаптєв М.Ю. у 2014 та 2015 роках участь в інших конкурсах (процедурах закупівель) за таким або аналогічним предметом закупівлі. Якщо так, надати інформацію по кожній процедурі закупівлі окремо відповідно до наступної таблиці:

Замовник

юридична адреса, контактні телефони, факси, e-mail тощо

фактична адреса,

Предмет закупівлі

Вид процедури закупівлі

Очікувана вартість закупівлі

Вартість закупівлі

Учасники

Цінові пропозиції Учасників

Переможець

юридична адреса, контактні телефони, факси, e-mail тощо

фактична адреса

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

11. Копію документу (наказу тощо), яким затверджено склад (штат) ФОП Лаптєв М.Ю. діючий у 2014 та 2015 роках (зі всіма змінами і доповненнями), та інформацію за табличною формою про колишніх та діючих працівників.

Інформацію надати по кожному працівнику окремо з підтверджуючими доказами (копії наказів), які, зокрема засвідчують, що відповідний працівник працював (працює) певний період часу у ФОП Лаптєв М.Ю., у таблиці наведеній нижче

П.І.Б (повінстю).

посада

Місце проживання, контактні телефони, факси, e-mail тощо

Занятість (повна. часткова, тимчасова, за сумісництвом)

Дата (число, місяць, рік працевлаштування)

Дата (число, місяць, рік звільнення)

 

 

 

 

 

 

 

12. Надати копії цивільно-правових (трудових договорів), згідно яких залучалися працівники для забезпечення виконання послуг (робіт) за вказаним конкурсом, діючих у 2014-2015 роках.

 

13. Чи мав ФОП Лаптєв М.Ю., на момент прийняття рішення щодо участі у зазначеному конкурсі, у власному розпорядженні ресурси (фінансові, матеріальні, майнові, людські, інтелектуальні, технічні тощо), наявність яких дозволяло б забезпечити виконання обов’язків, які покладаються на Учасника за договором на виконання послуг з виконання робіт із землеустрою у разі перемоги у вказаному конкурсі.

Якщо так, надати деталізовану інформацію щодо таких ресурсів та відповідні документи, що підтверджують наявність таких ресурсів.

Якщо ні, надати інформацію щодо всіх заходів, які здійснювало ваше підприємство задля залучення або гарантування залучення додаткових невласних ресурсів. Інформацію щодо вжитих заходів підтвердити документально (угоди, листи, протоколи тощо).

14. Копію договору (угода, контракт тощо) щодо предмета закупівлі (з усіма додатками, та змінами тощо), укладений між Замовником та Учасником, акти про виконання робіт (у разі, якщо зобов'язання по договору виконано), угоди із субпідрядними організаціями, додаткові угоди, в тому числі щодо коригування ціни договору, якщо таке коригування відбувалось.

15. У разі залучення ФОП Лаптєв М.Ю. субпідрядників для виконання умов угоди (договору, контракту тощо), яка була укладена ФОП Лаптєв М.Ю. з Замовником в рамках проведеного конкурсу, надати пояснення щодо критеріїв (оцінок тощо) відбору цих суб’єктів господарювання.

16. Чи виникали у період 2014-2015 років цивільно-правові відносини між ФОП Лаптєв М.Ю. та іншим учасником зазначеного конкурсу - ФОП Старцева О.В., зокрема, шляхом укладення договорів (угод, контрактів тощо). Якщо так, надати відповідні договори (угоди, контракти тощо) акти про виконання робіт (у разі, якщо зобов’язання по договору виконано.

 

17. Умовами конкурсу визначено перелік підтверджуючих документів, що подаються на конкурс з відбору виконавців.

17.1. ФОП Лаптєв М.Ю. надано такий документ як «Опис підтвердних документів, що подаються на конкурс з відбору виконавця послуг з виконання робіт із землеустрою». Замовником не було встановлено певної форми, в якій повинен подаватись зазначений документ.

У зв’язку з цим, надайте пояснення, чому Вами інформація у вказаному документі подана саме у табличній формі та у такому вигляді (з використанням певної кількості колонок та їх назв; виділення (не виділення) тексту жирним шрифтом, певним розміщенням тексту у колонках таблиці).

17.2. Умовами конкурсу передбачено подання учасниками такого документу як «Проект завдання на виконання робіт». Замовником не було встановлено певної форми, в якій повинен подаватись зазначений документ.

ФОП Лаптєв М.Ю. подано документ під назвою «Завдання на виконання робіт».

У зв’язку з цим надайте пояснення, чому вказаний документ поданий саме під такою назвою; із чого Ви виходили формуючи текст та форму викладення та розміщення тексту вказаного документу ( зокрема, виділення тексту жирним шрифтом та його підкреслення, а також використання шрифту різного розміру та виду).

 

17.3 Умовами конкурсу передбачено, що конкурсна пропозиція має містити пропозицію про строк виконання робіт (у календарних днях), якщо він не визначений в інформації про проведення конкурсу. Згідно умов конкурсу замовником не передбачалось надання вказаної інформації у певній формі.

ФОП Лаптєв М.Ю. подано документ під назвою «ПРОПОЗИЦІЯ про строки виконання робіт із землеустрою».

У зв’язку з цим надайте пояснення, із чого Ви виходили формуючи текст та форму викладення та розміщення тексту вказаного документу.

 

17.4 Умовами конкурсу передбачено, що конкурсна пропозиція має містити пропозицію про вартість виконання робіт з урахуванням податку на додану вартість.

Згідно умов конкурсу замовником не передбачалось надання вказаної інформації у певній формі.

У зв’язку з цим, надайте пояснення, чому Вами інформація у вказаному документі подана саме у табличній формі, та у такому вигляді (з використанням певної кількості колонок та їх назв; виділення (не виділення) тексту жирним шрифтом, певним розміщенням тексту у колонках таблиці).

 

17.5. Чи є складання (виготовлення) вказаних вище документів власною ініціативою ФОП Лаптєв М.Ю., чи складались ці документи безпосередньо ФОП Лаптєв М.Ю..

Якщо, ні надайте відомості про особу (ПІБ, посада, контактні телефони тощо), яка готувала (складала) вказані документи або надала ФОП Лаптєв М.Ю. форми, шаблони тощо вказаних документів; надайте зразки, чернетки цих форм та шаблонів тощо.

 

18. Інформацію про всі номери телефонів, в т.ч. мобільних, факсів та e-mail, що належать та використовуються ФОП Лаптєв М.Ю. при здійсненні господарської діяльності.

 

20. Перелік суб’єктів господарювання (з зазначенням назви, адрес, ідентифікаційного коду, ПІБ керівників та контактних телефонів):

20.1 у яких ФОП Лаптєв М.Ю. прямо або опосередковано:

-володіє чи управляє (користується) часткою (паєм, акціями) у статутному фонді в розмірі більше ніж 25 відсотків;

- має більше ніж 25 відсотків голосів у вищих органах управління;

- має повноваження призначати керівника, заступника керівника або більше ніж 25 відсотків членів спостережної ради чи виконавчого, контролюючого органу;

- має право одержувати не менше ніж 25 відсотків прибутку, що залишається в розпорядженні суб’єкта господарювання.

20.2. які:

- прямо або опосередковано підпорядковані ФОП Лаптєв М.Ю. в певних питаннях згідно з правами, зафіксованими в установчих документах або угодах (контрактах), зокрема про довірче управління, про спільну діяльність, про оренду, про лізинг, про фінансову підтримку, про створення суб’єкта господарювання;

- у своєму складі мають одних і тих самих фізичних осіб, що й ФОП Лаптєв М.Ю., які посідають одну з перелічених нижче посад, а саме: керівника, заступника керівника, або більше половини одних і тих самих фізичних осіб – членів спостережної ради чи виконавчого, контролюючого органів.

20.3. яким прямо або опосередковано підпорядкована ФОП Лаптєв М.Ю. в певних питаннях згідно з правами, зафіксованими в установчих документах, угодах (контрактах), зокрема про довірче управління, про спільну діяльність, про оренду, про лізинг, про фінансову підтримку, про створення суб’єкта господарювання.

 

21. У 2-денний термін з дня отримання цієї вимоги надати інформацію щодо дати отримання цієї вимоги.

Просимо надати відповіді на кожне поставлене питання згідно із нумерацією.

Відповідь на вимогу має бути підписана керівником Замовника або уповноваженою особою та завірена власною печаткою.

За наявності інформації з обмеженим доступом прошу позначити її відповідним чином або подати в опечатаному конверті окремо із позначкою на конверті та кожній сторінці "інформація з обмеженим доступом". Така інформація буде використана згідно з чинним законодавством.

 

 

Відповідно до статті 22 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» вимоги голови територіального відділення Антимонопольного комітету України в межах його компетенції є обов’язковими для виконання у визначені ним строки.

Відповідно до статті 221 цього ж Закону суб’єкти господарювання зобов’язані на вимогу голови територіального відділення Антимонопольного комітету України подавати документи, предмети чи інші носії інформації, пояснення, іншу інформацію, в тому числі з обмеженим доступом, необхідну для виконання територіальним відділенням Антимонопольного комітету України завдань, передбачених законодавством про захист економічної конкуренції.

Невиконання вимог голови територіального відділення Антимонопольного комітету України тягне за собою передбачену законом відповідальність.

Відповідно до пунктів 13, 14, 15 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції» дії з неподання інформації у встановлені головою територіального відділення строки, подання інформації в неповному обсязі у встановлені строки, подання недостовірної інформації визнаються порушенням законодавства про захист економічної конкуренції і тягнуть за собою відповідальність, встановлену статтею 52 цього Закону.

 

Зверніть Вашу увагу!

Відповідно до статті 3 Закону України «Про захист економічної конкуренції» законодавство про захист економічної конкуренції ґрунтується на нормах, установлених Конституцією України, і складається із цього Закону, законів України «Про Антимонопольний комітет України» (надалі - Закон), «Про захист від недобросовісної конкуренції», інших нормативно-правових актів, прийнятих відповідно до цих законів.

Відповідно до частини шостої статті 6 згаданого Закону Антимонопольний комітет України, адміністративні колегії Антимонопольного комітету України, державні уповноважені Антимонопольного комітету України, адміністративні колегії територіальних відділень Антимонопольного комітету України є органами Антимонопольного комітету України.

Статтею 14 Закону встановлено, що до повноважень адміністративної колегії територіального відділення Антимонопольного комітету України віднесено, в тому числі: розгляд заяв і справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції, проведення розслідувань або досліджень за цими заявами і справами; прийняття передбачених законодавством про захист економічної конкуренції розпоряджень та рішень, надання висновків щодо кваліфікації дій відповідно до законодавства про захист економічної конкуренції, попередніх висновків стосовно узгоджених дій; проведення дослідження ринку, визначення меж товарного ринку, а також становище, в тому числі монопольне (домінуюче), суб’єктів господарювання на цьому ринку та прийняття відповідних рішень (розпоряджень).

Звертаємо увагу, що відповідно до чинного законодавства України Голова територіального відділення, його заступник та інші працівники Відділення не наділені повноваженнями самостійно (одноосібно) приймати розпорядження про початок розгляду справи, рішення у справах про порушення законодавства про захист економічної конкуренції /у тому числі законодавства про захист від недобросовісної конкуренції/, визначати розмір штрафних санкцій, що накладаються на порушників, а також надавати рекомендації стосовно: припинення дій, які містять ознаки порушення, усунення причин виникнення цих порушень і умов, що їм сприяють, та вжиття заходів для усунення наслідків цих порушень, оскільки такі (всі вищезазначені) повноваження належать до виключної компетенції колегіального органу - адміністративної колегії територіального відділення Антимонопольного комітету України, що приймає розпорядження та рішення шляхом голосування більшістю голосів присутніх на їх засіданнях членів адміністративної колегії Відділення. Кожний член адміністративної колегії Відділення є незалежним під час голосування та визначається самостійно щодо рішення та розпорядження.

 

 

 

 

 

Голова територіального

відділення В. Харченко

 

 

 

 

 

 

 

 

Кравченко Світлана Вікторівна

(0512) 37 08 06

 

Більше за темою

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux