Умови проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» – головного спеціаліста з питань персоналу в Миколаївському відділенні АМКУ

Опубліковано 28 серпня 2018 року о 16:06

УМОВИ

проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» – головного спеціаліста з питань персоналу

в Миколаївському обласному територіальному відділенні Антимонопольного комітету України

(м. Миколаїв, вул. Адміральська, 27/1)

Загальні умови

Посадові обов’язки

Головний спеціаліст з питань персоналу:

- забезпечує реалізацію державної політики з питань кадрової роботи та державної служби в територіальному відділенні;

- веде встановлену звітно-облікову документацію, готує державну статистичну звітність з кадрових питань, аналізує якісний склад державних службовців;

- готує матеріали про призначення на посади та звільнення з посад працівників територіального відділення;

- здійснює роботу, пов'язану із заповненням, обліком і зберіганням трудових книжок та особових справ працівників;

- оформляє і видає службові посвідчення та довідки з місця роботи працівника, проводить оформлення листків тимчасової непрацездатності;

- здійснює організаційне забезпечення і бере участь у проведенні щорічної оцінки виконання державними службовцями покладених на них завдань і обов'язків;

- здійснює облік військовозобов’язаних і призовників та бронювання військовозобов’язаних в територіальному відділенні, забезпечує контроль за станом військового обліку військовозобов’язаних і призовників;

- проводить іншу роботу, пов'язану із застосуванням законодавства про працю та державну службу;

- виконує інші доручення голови територіального відділення.

Умови оплати праці

Посадовий оклад – 4800 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія.

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

Призначення строкове (3 роки).

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, подає (особисто або поштою) конкурсній комісії такі документи:

1) копія паспорта громадянина України;

2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби (за формою згідно з додатком 2), до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмова заява, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5) посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;

6) заповнену особову картку встановленого зразка;

7) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2017 рік. (надається у вигляді роздрукованого примірника заповненої декларації на офіційному веб-сайті НАЗК)

Строк подання документів для участі в конкурсі – 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу.

Дата, час і місце проведення конкурсу

Дата проведення конкурсу –  17 вересня о 10.00 годині, за адресою: м. Миколаїв,

вул. Адміральська, 27/1 (5-й поверх).

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Клюцук Наталя Миколаївна

Тел. (0512) 37-05-30.

Адреса електронної пошти: mk@amcu.gov.ua

Кваліфікаційні вимоги

1

Освіта

вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра (правового, бухгалтерського, фінансово – економічного спрямування або соціальна робота)

2

Досвід роботи

Не потребує.

3

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою.

Вимоги до компетентності

 

Вимоги

Компоненти вимоги

1

Якісне виконання поставлених завдань

- вміння працювати з інформацією;

- здатність працювати в декількох проектах одночасно.

2

Командна робота та взаємодія

- вміння працювати в команді.

3

Технічні вміння

уміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку, працювати з програмами Microsoft Office Word, Microsoft Office Excel, “АСОПД - по соціальному захисту”.

4

Особистісні якості

Відповідальність, організованість, системність і самостійність в роботі, уважність до деталей, наполегливість, ініціативність, орієнтація на саморозвиток, ввічливість.

 

Професійні знання

 

Вимоги

Компоненти вимоги

1

Знання законодавства

Конституція України, Закон України «Про державну службу», Закон України «Про запобігання корупції»,  Закон України «Про очищення влади», знання законодавства про працю.

2

Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

Закон України «Про доступ до публічної інформації», Закон України ««Про звернення громадян», «Про захист персональних даних», «Про інформації», нормативно-правові акти з питань запобігання корупції.

 

Більше за темою

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux