УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» – головного спеціаліста з питань персоналу
в Миколаївському обласному територіальному відділенні Антимонопольного комітету України
(м. Миколаїв, вул. Адміральська, 27/1)
Загальні умови |
||
Посадові обов’язки |
Головний спеціаліст з питань персоналу: - забезпечує реалізацію державної політики з питань кадрової роботи та державної служби в територіальному відділенні; - веде встановлену звітно-облікову документацію, готує державну статистичну звітність з кадрових питань, аналізує якісний склад державних службовців; - готує матеріали про призначення на посади та звільнення з посад працівників територіального відділення; - здійснює роботу, пов'язану із заповненням, обліком і зберіганням трудових книжок та особових справ працівників; - оформляє і видає службові посвідчення та довідки з місця роботи працівника, проводить оформлення листків тимчасової непрацездатності; - здійснює організаційне забезпечення і бере участь у проведенні щорічної оцінки виконання державними службовцями покладених на них завдань і обов'язків; - здійснює облік військовозобов’язаних і призовників та бронювання військовозобов’язаних в територіальному відділенні, забезпечує контроль за станом військового обліку військовозобов’язаних і призовників; - проводить іншу роботу, пов'язану із застосуванням законодавства про працю та державну службу; - виконує інші доручення голови територіального відділення. |
|
Умови оплати праці |
Посадовий оклад – 4800 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія. |
|
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
Призначення строкове (3 роки). |
|
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання |
Особа, яка виявила бажання взяти участь у конкурсі, подає (особисто або поштою) конкурсній комісії такі документи: 1) копія паспорта громадянина України; 2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби (за формою згідно з додатком 2), до якої додається резюме у довільній формі; 3) письмова заява, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону; 4) копію (копії) документа (документів) про освіту; 5) посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою; 6) заповнену особову картку встановленого зразка; 7) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2017 рік. (надається у вигляді роздрукованого примірника заповненої декларації на офіційному веб-сайті НАЗК) Строк подання документів для участі в конкурсі – 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу. |
|
Дата, час і місце проведення конкурсу |
Дата проведення конкурсу – 17 вересня о 10.00 годині, за адресою: м. Миколаїв, вул. Адміральська, 27/1 (5-й поверх). |
|
Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Клюцук Наталя Миколаївна Тел. (0512) 37-05-30. Адреса електронної пошти: mk@amcu.gov.ua |
|
Кваліфікаційні вимоги |
||
1 |
Освіта |
вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра (правового, бухгалтерського, фінансово – економічного спрямування або соціальна робота) |
2 |
Досвід роботи |
Не потребує. |
3 |
Володіння державною мовою |
Вільне володіння державною мовою. |
Вимоги до компетентності |
||
|
Вимоги |
Компоненти вимоги |
1 |
Якісне виконання поставлених завдань |
- вміння працювати з інформацією; - здатність працювати в декількох проектах одночасно. |
2 |
Командна робота та взаємодія |
- вміння працювати в команді. |
3 |
Технічні вміння |
уміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку, працювати з програмами Microsoft Office Word, Microsoft Office Excel, “АСОПД - по соціальному захисту”. |
4 |
Особистісні якості |
Відповідальність, організованість, системність і самостійність в роботі, уважність до деталей, наполегливість, ініціативність, орієнтація на саморозвиток, ввічливість. |
|
Професійні знання |
|
|
Вимоги |
Компоненти вимоги |
1 |
Знання законодавства |
Конституція України, Закон України «Про державну службу», Закон України «Про запобігання корупції», Закон України «Про очищення влади», знання законодавства про працю. |
2 |
Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) |
Закон України «Про доступ до публічної інформації», Закон України ««Про звернення громадян», «Про захист персональних даних», «Про інформації», нормативно-правові акти з питань запобігання корупції. |