Одним з пріоритетних завдань територіального відділення з самого початку діяльності в області є робота зі зверненнями громадян. У 2013 році надійшло на розгляд до територіального відділення 312 заяв від фізичних осіб та суб’єктів господарювання Херсонської області, що на 41 відсотків більше в порівнянні з 2012 роком. Всього розглянуто 258 заяв, скарг, інших звернень щодо порушень законодавства про захист економічної конкуренції, з яких - 216 звернень від громадян (фізичних осіб), 42 заяви від юридичних осіб.
У своїх скаргах та зверненнях громадяни в переважній більшості піднімають питання неякісного надання житлово-комунальних послуг, зокрема, централізованого постачання теплової енергії, централізованого водопостачання та водовідведення, укладання зі споживачами договорів про надання житлово-комунальних послуг, які не відповідають чинному законодавству тощо.
За результатами розгляду звернень припинено 41 порушення законодавства про захист економічної конкуренції.