Використовуючи суб’єктом господарювання позначення “Turkiye”, “Turkish Delight” та PASHALUKUM на упаковках Продукції під торговою маркою “Pashа” без зазначення загальної назви продукту українською мовою, “Produced by the best Turkish Masters”, у той час як виробництво східних солодощів здійснюється у місті Одесі без використання сировини турецького походження, за відсутністю у штаті товариства на посаді кондитера громадянства Туреччини та відсутністю підтверджуючих документів щодо кваліфікації кондитера/ів як “the best” (найкращих), це може скласти у споживача уявлення про те, що зазначена кондитерська продукція має відношення до Турецької Республіки, та вплинути на їх наміри щодо придбання продукції, як такої, що виготовлена у Турецькій Республіці.
17 листопада 2020 року адміністративною колегією Південного міжобласного територіального відділення АМКУ надані суб’єкту господарювання обов’язкові для розгляду рекомендації припинити дії, які містять ознаки порушення законодавства про захист від недобросовісної конкуренції, передбаченого статтею 151 Закону України “Про захист від недобросовісної конкуренції”.
Недобросовісна реклама - реклама, яка вводить або може ввести в оману споживачів реклами, завдати шкоди особам, державі чи суспільству внаслідок неточності, недостовірності, двозначності, перебільшення, замовчування, порушення вимог щодо часу, місця і способу розповсюдження.
Згідно зі статтею 26 Закону України “Про рекламу” контроль за дотриманням законодавства України про рекламу здійснюють у межах своїх повноважень: Антимонопольний комітет України - щодо дотримання законодавства про захист економічної конкуренції.