Південне МТВ АМКУ постійно здійснює заходи контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції, зокрема, і у сфері доставлення та зберігання тимчасово затриманих транспортних засобів на спеціальні майданчики (стоянки).
Відділення встановило, що доставлення тимчасово затриманого працівниками територіального органу Національної поліції транспортного засобу на спеціальний майданчик чи стоянку здійснюється за допомогою спеціальних автомобілів - евакуаторів, у тому числі тих, що належать підприємствам, установам та організаціям, які провадять діяльність, пов'язану з транспортуванням транспортних засобів, і з якими територіальним органом Національної поліції (у тому числі міжрегіональним) укладені в установленому порядку договори.
Плата за транспортування (доставлення) транспортних засобів, тимчасово затриманих працівниками територіального органу Національної поліції за допомогою евакуатора, розраховується згідно з наказом Міністерства внутрішніх справ України, Міністерства економічного розвитку i торгівлі України, Міністерства фінансів України від 10.10.2013 № 967/1218/869, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 6 листопада 2013 за № 1887/24419, «Про затвердження розмірів плати за транспортування і зберігання тимчасово затриманих транспортних засобів на спеціальних майданчиках» та стягується на підставі рахунку, виставленого надавачем послуг.
Під час розгляду справи Південне МТВ АМКУ виявило, що фізична особа-підприємець, з яким Головне управління Національної поліції в Одеській області уклало договір про надання послуг з транспортування (доставляння) тимчасово затриманих транспортних засобів, встановлював та застосував ціни, до яких були включені додаткові витрати на послуги з транспортування (доставляння) тимчасово затриманих працівниками Головного управління Національної поліції в Одеській області транспортних засобів на спеціальний майданчик (стоянку), що не передбачено чинним законодавством.
Такі дії фізичної особи-підприємця містять ознаки порушення, передбаченого пунктом 1 частини другої статті 13, пунктом 2 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді зловживання монопольним (домінуючим) становищем на ринку шляхом встановлення таких цін реалізації товару, які неможливо було б встановити за умов існування значної конкуренції на ринку.
Тому 28 січня 2025 року адміністративна колегія Південного МТВ АМКУ розпочала розгляд відповідної справи.