12 серпня 2025 року адміністративна колегія Південного міжобласного територіального відділення Антимонопольного комітету України прийняла рішення, яким визнала дії Відповідача, які полягають у встановленні та застосовуванні цін на послуги з транспортування (доставлення) тимчасово затриманих працівниками Головного управління Національної поліції в Одеській області транспортних засобів на спеціальний майданчик (стоянку), до яких включені додаткові витрати, не передбачені чинним законодавством, порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченим пунктом 2 статті 50 та пунктом 1 частини другої статті 13 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді зловживання монопольним (домінуючим) становищем на ринку послуг з транспортування (доставлення) тимчасово затриманих працівниками Головного управління Національної поліції в Одеській області транспортних засобів на спеціальний майданчик (стоянку), шляхом встановлення таких цін реалізації товару, які неможливо було б встановити за умов існування значної конкуренції на ринку.
Як встановило Відділення, Відповідач включає у розрахунок ціни на послуги з транспортування (доставлення) тимчасово затриманих працівниками ГУ Нацполіції в Одеській області транспортних засобів на спеціальний майданчик, додаткові витрати, які не передбачені Розмірами плат за транспортування i зберігання тимчасово затриманих транспортних засобів на спеціальних майданчиках (стоянках), затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України, Міністерства економічного розвитку i торгівлі України, Міністерства фінансів України від 10.10.2013 № 967/1218/869, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 06.11.2013 за № 1887/24419.
Дії Відповідача призвели до сплати споживачами його послуг більшої суми, ніж передбачено законодавством, чим порушуються їх права.
Враховуючи відсутність конкуренції на зазначеному ринку, у споживачів були відсутні альтернативні джерела отримання послуги з транспортування (доставлення) тимчасово затриманих працівниками ГУ Нацполіції в Одеській області транспортних засобів на спеціальний майданчик (стоянку), тому Відповідач мав можливість зловживати своїм монопольним (домінуючим) становищем шляхом встановлення таких цін, які неможливо було б встановити за умов існування значної конкуренції на ринку.
За вчинення порушення на Відповідача накладено штраф у розмірі 12 433 грн.
Крім того, Відповідача зобов’язано припинити протягом 2-х місячного строку з дня одержання рішення припинити порушення законодавства про захист економічної конкуренції.