ПЕРЕД ТИМ ЯК ДОВІРИТИСЯ РЕКЛАМІ - ВПЕВНІТЬСЯ, ЩО ВОНА ПРАВДИВА, - ЗАКЛИКАЄ АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ

Опубліковано 03 грудня 2012 року о 11:41

Антимонопольний комітет України припинив оманливу рекламу фізичної особи підприємця Прудської Л.А. (м. Херсон).

Як встановило Відділення підприємцем на фасаді власного весільного салону було розміщено зовнішню рекламу з неправдивою інформацією щодо цінової політики та асортименту весільного вбрання та послуг.

Розміщені підприємцем рекламні щити «ВСЕ, ВСЕ, ВСЕ для СВАДЬБЫ» та «САМЫЕ НИЗКИЕ ЦЕНЫ» (мовою оригіналу) формували у споживача враження про наявність у весільному салоні повного асортименту товару та послуг за цінами, що є найнижчими у місті Херсоні. При цьому, сама підприємець, не змогла довести відділенню правдивість розміщеної нею інформації.

Така практика суперечить чесним звичаям у підприємницькій діяльності та є недобросовісною. При цьому збитки через інформацію, що вводить в оману, завдаються не тільки конкурентам, які чесно доводять інформацію про свій товар, але й споживачам, які покладаються на цю інформацію.

Присутній на засіданні Адміністративної колегії представник ФОП Прудської Л.А. визнав порушення та повідомив про його припинення. Це було враховано при визначенні розміру штрафних санкцій. На підприємця накладено штраф 0,5 тис. грн.

 

Більше за темою

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux