Оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади начальника відділу організаційної роботи та управління персоналом

Опубліковано 16 серпня 2017 року о 17:14

Додаток 1 до наказу

Голови Одеського ОТВ АМКУ

від «15» серпня 2017р. №30-ВК

 

 

ОГОЛОШЕННЯ

про проведення конкурсу на вакантну посаду категорії «Б»

начальника відділу організаційної роботи та управління персоналом

Одеського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України

 

1.    Найменування і місцезнаходження державного органу:

Одеське обласне територіальне відділення Антимонопольного комітету України,

м.Одеса, вул.Канатна, 83

2. Назва посади:

начальник відділу організаційної роботи та управління персоналом

Одеського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України

3.Посадові обов`язки:

- керівництво діяльністю відділу;

- організація документообігу у відділенні, відповідно до Інструкції з діловодства;

- організація контролю термінів виконання доручень, розпорядчих документів Комітету, місцевих органів державної влади, голови відділення;

- формування звітності з питань діяльності відділення;

- забезпечення режиму таємності робіт, що його потребують, у відділенні, розробку та здійснення заходів по збереженню службової таємниці;

- забезпечення роботи архіву відділення, збереження документів;

- організація технічного обслуговування і ремонту обладнання та майна відділення ;

- ведення кадрового діловодства, обліку і зберігання особових справ, трудових книжок працівників відділення

4. Умови оплати праці:

посадовий оклад 4500 грн., надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів», надбавки та доплати (відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»)

5. Вимоги до професійної компетентності кандидата на посаду:

Вільне володіння державною мовою, ступінь вищої освіти «магістр», досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років

6. Безстроковий трудовий договір

7. Документи, необхідні для участі в конкурсі:

Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, подає в установленому порядку до конкурсної комісії такі документи:

1) копію паспорта громадянина України;

2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

3) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону;

4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

5) посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;

6) заповнену особову картку встановленого зразка (Форма №П-2Д);

7) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік (подається в порядку, передбаченому Законом України «Про запобігання корупції»)

Кінцева дата прийому документів 05 вересня 2017 року до 17.30

Прийом документів здійснюється з понеділка по четвер з 8.30 до 17.30, в п’ятницю - з 8.30 до 16.15 за адресою: м.Одеса, вул.Канатна, 83, каб.№805

8. Дата і місце проведення конкурсу:

Конкурс буде проведений 11 вересня 2017 року о 10 годині за адресою: м.Одеса, вул.Канатна, 83, каб.№805

9. Додаткову інформацію з питань проведення конкурсу надає головний спеціаліст відділу організаційної роботи та управління персоналом Дротенко Н.П. за телефоном 048-724-63-61 або адресою електронної пошти od@amcu.gov.ua

 

 

 Додаток 3 до наказу

Голови Одеського ОТВ АМКУ

від 15.08.2017 30-ВК

 

 

УМОВИ

проведення конкурсу на вакантну посаду категорії «Б»

начальника відділу організаційної роботи та управління персоналом Одеського обласного територіального відділення

Антимонопольного комітету України

ЗАГАЛЬНІ УМОВИ

Посадові обов’язки

- керівництво діяльністю відділу;

-організація документообігу у відділенні, відповідно до Інструкції з діловодства;

-організація контролю термінів виконання доручень, розпорядчих документів Комітету, місцевих органів державної влади, голови відділення;

-формування звітності з питань діяльності відділення;

-забезпечення режиму таємності робіт, що його потребують, у відділенні, розробку та здійснення заходів по збереженню службової таємниці;

-забезпечення роботи архіву відділення, збереження документів;

- організація технічного обслуговування і ремонту обладнання та майна відділення ;

-ведення кадрового діловодства, обліку і зберігання особових справ, трудових книжок працівників відділення

Умови оплати праці

посадовий оклад 4500 грн., надбавка до посадового окладу за ранг відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.01.2017 № 15 «Питання оплати праці працівників державних органів», надбавки та доплати (відповідно до статті 52 Закону України «Про державну службу»)

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

безстрокове призначення на посаду

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

- копія паспорта громадянина України;

- письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби (за формою що додається), до якої додається резюме у довільній формі;

- письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

- копія (копії) документа (документів) про освіту;

- посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;

- заповнена особова картка встановленого зразка;

- декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік (подається в порядку, передбаченому Законом України «Про запобігання корупції»)

Кінцева дата прийому документів 05 вересня 2017 року до 17.30

Прийом документів здійснюється з понеділка по четвер з 8.30 до 17.30, в п’ятницю - з 8.30 до 16.15 за адресою: м.Одеса, вул.Канатна, 83, каб.№805

 

Дата, час і місце проведення конкурсу

Конкурс буде проведено з 11.09.2017 о 10 годині.

Місце проведення конкурсу - м.Одеса, вул.Канатна, 83, каб.№805

Прізвище, імя та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Головний спеціаліст відділу організаційної роботи та управління персоналом Дротенко Н.П. за телефоном 048-724-63-61 або адресою електронної пошти od@amcu.gov.ua

 

 

Вимоги до професійної компетентності

 

І

 

ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ

1

Освіта

вища

Ступінь вищої освіти

магістр

2

Досвід роботи

досвід роботи на посадах державної служби категорій "Б" чи "В" або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років

3

Володіння мовами

вільне володіння державною мовою

 

ІІ

 

СПЕЦІАЛЬНІ ВИМОГИ

1

Освіта

вища економічна або юридична освіта за освітнім ступенем магістра


2

Знання законодавства

- Конституція України;

- Закон України «Про державну службу»;

- Закон України «Про запобігання корупції»;

- Закон України «Про доступ до публічної інформації»;

- Закон України « Про звернення громадян»;

- Закон України «Про центральні органи виконавчої влади»;

- Закон України «Про Кабінет Міністрів України»

- Закон України «Про захист економічної конкуренції»;

- Закон України «Про захист від недобросовісної конкуренції»;

- Закон України «Про Антимонопольний комітет України»;

- Положення про територіальне відділення АМКУ;

- нормативно-правові акти, які стосуються ведення кадрової роботи

- нормативно-правові акти, що стосуються діловодства та архівної справи

3

Професійні чи технічні знання

- здійснення керівництва діяльністю та організації роботи відділу;

- забезпечення виконання завдань, покладених на відділ;

- здатність приймати рішення і здійснювати дії відповідно до норм законодавства;

- правила ділового етикету та ділової мови;

- вміння працювати з великим обсягом інформації;

- аналітичне мислення;

- оцінювання та адаптація передового досвіду;

- вміння вирішувати комплексні завдання;

- комп’ютерна грамотність.

4

Спеціальний досвід роботи

досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В» або досвід служби в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років

5

Знання сучасних інформаційних технологій

впевнений користувач ПК (MS Office, Excel, Outlook Express, Internet), вільне використання законодавчих та інших баз, необхідних для роботи

6

Особисті якості

аналітичні здібності;

- дисципліна і системність;

- інноваційність та креативність;

- самоорганізація та орієнтація на розвиток;

- дипломатичність та гнучкість;

- вміння працювати в стресових ситуаціях;

- організація та контроль роботи

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Більше за темою

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux