Одеській міській раді були надані рекомендації щодо утримання в подальшій діяльності від дій, що можуть призвести до обмеження конкуренції

Опубліковано 06 серпня 2019 року о 16:26

Одеським обласним територіальним відділенням Антимонопольного комітету України (далі - Відділення) проводиться дослідження ринку надання послуг утримання майданчиків для паркування та забезпечення зберігання на них транспортних засобів на території м. Одеси та Одеської області.

Відділенням було встановлено, що рішенням Одеської міської ради від 20.03.2019 року № 4361-VII (далі — Рішення) було схвалено Концепцію з розвитку дорожньо-транспортної інфраструктури та паркувального простору в місті Одесі (далі — Концепція).

Відповідно до Концепції, Автоматизована система управління паркувальним простором – центральна автоматизована система, яка включає апаратно-програмні засоби, призначені для комплексного управління усіма процесами у сфері паркування, та забезпечує, в тому числі, але не виключно: автоматизовану систему контролю оплати паркування; інтеграцію та управління усіма об’єктами паркувальної інфраструктури, такими як паркувальне обладнання, веб-портали, платіжні інструменти тощо; функцію тарифікації та білінгу паркувальних транзакцій; запровадження необхідної статистики та звітності.

За інформацією Департаменту транспорту, зв’язку та організації дорожнього руху Одеської міської ради Концепція схвалена як база для подальшого розвитку паркувального простору міста Одеси та супутньої інфраструктури з подальшим прийняттям відповідної Програми та поточних рішень Одеської міської ради та виконавчого комітету. Положення Концепції мають рекомендаційних характер та відповідають Стратегії економічного та соціального розвитку міста Одеси до 2022 року.

Відповідно до Концепції, використання майданчиків для паркування планується безпосередньо КП “Одестранспарксервіс”, тобто єдиним суб’єктом господарювання на ринку надання послуг утримання майданчиків для паркування та забезпечення зберігання на них транспортних засобів.

Крім того, Концепцією не передбачено визначення на конкурсних засадах інвесторів для реалізації заходів, передбачених Концепцією, яким чином буде визначатися інвестор.

Згідно з ч. 4 ст. 20 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» органи влади, органи місцевого самоврядування, органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов'язані погоджувати з Антимонопольним комітетом України, його територіальними відділеннями проекти нормативно-правових актів та інших рішень, які можуть вплинути на конкуренцію, зокрема щодо створення суб’єктів господарювання.

 

Враховуючи викладене та керуючись ч. 6 ст. 14 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» (далі - Закон), адміністративна колегія Відділення 01 серпня 2019 року надала рекомендації Одеській міській раді в подальшій діяльності щодо розробки заходів (прийняття Рішень, положень, правил тощо), необхідних для впровадження і реалізації Концепції утриматись від дій, що можуть призвести до обмеження конкуренції на ринку та погоджувати з Віділенням проекти нормативно-правових актів та інших рішень, які можуть вплинути на конкуренцію, зокрема в частині реалізації Концепції.

 

 

Більше за темою

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux