Одеське обласне територіальне відділення АМКУ надало рекомендації виконавчому комітету Одеської міської ради щодо припинення дій, що можуть призвести до недопущення конкуренції на ринку послуг з утримання майданчиків для паркування та забезпечення зберігання на них транспортних засобів.

Опубліковано 26 квітня 2019 року о 14:51

 

Одеське обласне територіальне відділення Антимонопольного комітету України (далі – Відділення) проводить дослідження регіонального ринку надання послуг з тимчасового зберігання транспортних засобів на автомобільних стоянках та майданчиках для паркування.

Рішеннями виконавчого комітету Одеської міської ради від 28.07.2016 №245 “Про організацію дорожнього руху при в’їзді на спеціально відведену стоянку на 13-й станції Великого Фонтану” та зі змінами від 30.03.2017 №103 комунальному підприємству «Спеціалізований монтажно-експлуатаційний підрозділ» доручено розробити схему організації дорожнього руху в районі 13-ої станції Великого Фонтану, а також забезпечити встановлення механічних засобів обмеження паркування транспорту – в’їзного/виїзного терміналу, обладнаного шлагбаумом, та диспетчерського пункту, при з’їзді з Фонтанської дороги перед спуском до спеціально відведеної автостоянки на 13-й станції Великого Фонтану відповідно до узгодженої схеми організації дорожнього руху.

Рішенням Одеської міської ради від 27.08.2014 №5286-VI земельна ділянка площею 440 кв.м. за адресою: 13 станція Великого Фонтану» включена до Переліку спеціальних земельних ділянок, відведених для організації та провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів на території м. Одеси, у новій редакції.

На зазначеній спеціально відведеній автостоянці, відповідно до схеми облаштовано 45 місць для зберігання транспортних засобів, загальна площа складає 440,00 м2, тариф становить 50 грн на добу, автостоянка знаходиться в прибережній частини 13 станції Великого Фонтану, добратися до неї можливо лише з’їжджаючи з Фонтанської дороги вниз.

КП «Одестранспарксервіс», як уповноважений орган, уклало договір балансоутримання місць для паркування з ФОП “..”.

Рішенням Одеської міської ради від 27.08.2014 №5286-VI до Переліку спеціальних земельних ділянок, відведених для організації та провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів на території м. Одеси також була включена земельна ділянка площею 1765,00 кв.м. під 141 машино-місце за адресою: «13 станція Великого Фонтану».

Отже, якщо у будь-яких операторів з’явиться бажання здійснювати свою господарську діяльність на земельній ділянці площею 1765,00 кв.м. під 141 машино-місце за адресою: «13 станція Великого Фонтану» та укласти договір балансоутримання місць для паркування з КП «Одестранспарксервіс», то вони фактично не зможуть цього зробити, бо автоматичний в'їзний та виїзний термінал (шлагбаум) та диспетчерський пункт ФОП “...” фактично знаходиться на з’їзді до моря з Фонтанської дороги та не дасть можливості іншому суб’єкту господарювання (оператору) організовувати та провадити діяльність із забезпечення паркування транспортних засобів.

При такому розташуванні автоматичного в'їзного та виїзного терміналу (шлагбауму) та диспетчерського пункту, при з’їзді з Фонтанської дороги перед спуском до спеціально відведеної автостоянки на 13-й станції Великого Фонтану ФОП “...”, користувачі спеціально відведеної автостоянки за адресою: «13 станція Великого Фонтану» площею 440 м2 мають змогу користуватися і земельною ділянкою площею 1765,00 кв.м. під 141 машино-місце за адресою: «13 станція Великого Фонтану», так як вона знаходиться поруч.

Враховуючи те, що ставки збору за місця для паркування транспортних засобів у місті Одесі  встановлюються за кожний день провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів у гривнях за 1 квадратний метр площі земельної ділянки, відведеної для організації та провадження такої діяльності згідно із затвердженими територіальними зонами знаходження земельних ділянок, ФОП “...” сплачуючи збір за місця для паркування транспортних засобів лише за 440 м2, отримує певні переваги в конкуренції порівняно з іншими суб’єктами господарювання та що призводить до того, що бюджет міста Одеси не отримує значні кошти.

Пунктом 3 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції» визначено, що порушенням законодавства про захист економічної конкуренції є, зокрема антиконкурентні дії органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю.

З метою адвокатування конкуренції та запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, керуючись ч. 6 ст. 14 Закону України «Про Антимонопольний комітет України», 25 квітня 2019 року адміністративна колегія Відділення надала рекомендації виконавчому комітету Одеської міської ради припинити дії, що можуть призвести до недопущення конкуренції на ринку послуг з утримання майданчиків для паркування та забезпечення зберігання на них транспортних засобів.

 

 

 

 

 

 

 

 

Більше за темою

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux