КП «Добробут» привело у відповідність договори зі споживачами

Опубліковано 19 серпня 2025 року о 13:39

Комунальне підприємство «Добробут» виконало рекомендації Південного міжобласного територіального відділення Антимонопольного комітету України та привело у відповідність до законодавства умови договорів зі споживачами.

В результаті здійснення Південним МТВ у період 2023-2024 років та у 2025 році заходів контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції встановлено, що КП «Добробут» не привело діючі договори про надання послуги з централізованого водопостачання, укладені до лютого 2022 року зі споживачами, до чинної редакції Типового договору з власником (користувачем) будівлі (приміщення у будівлі) про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 05.07.2019 № 690 «Про затвердження Правил надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення і типових договорів про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення» (зі змінами), та уклало після лютого 2022 року зі споживачами договори про надання послуги з централізованого водопостачання, що є діючими, які не відповідають умовам Типового договору з власником (користувачем) будівлі (приміщення у будівлі) про надання послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення, затвердженого зазначеною постановою Кабінету Міністрів України, яка діяла на момент укладення договорів.

В укладених зі споживачами договорах підприємство звузили права споживачів та зменшили коло власної відповідальності як виконавця послуг з централізованого водопостачання. Зокрема, в укладених ним договорах були відсутні положення щодо: строків проведення виконавцем аварійно-відновних робіт на інженерних мережах, якими забезпечується надання послуг; порядку визначення періодів виходу з ладу вузла комерційного обліку; порядку розрахунків у разі відсутності вузла комерційного обліку у зв’язку з його ремонтом, повіркою та недопущенням споживачем виконавця до вузла (вузлів) комерційного обліку для зняття показань для визначення обсягу послуги, спожитої у будинку; визначеного законодавством розміру неустойки (штрафу), яка сплачується виконавцем послуг споживачам у разі ненадання послуг, надання їх не в повному обсязі або неналежної якості; споживачів неправомірно позбавлено права отримання компенсаційної плати у вигляді неустойки (штрафу) з боку виконавця послуг за перевищення встановлених строків проведення аварійно-відновних робіт на об’єктах, що забезпечують надання послуг та перебувають у його власності (користуванні), у розмірі, визначеному договором.

Тому Південне МТВ 19.05.2025 рекомендувало КП «Добробут» припинити дії/бездіяльність, які містили ознаки порушення, передбаченого пунктом 2 статті 50 та частиною першою статті 13 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді зловживання монопольним (домінуючим) становищем на регіональному ринку послуг з централізованого водопостачання.

На виконання рекомендацій Південного МТВ КП «Добробут» припинило порушення, а саме: у відповідності до вимог законодавства розмістило на офіційному сайті Кривоозерської селищної ради тексти типових договорів про надання послуг з централізованого водопостачання, про що повідомило Південне МТВ власним листом з наданням підтверджуючих документів.

Більше за темою

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux