Конкурс 19.09.2018

Опубліковано 19 вересня 2018 року о 17:07

 

АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ

ХЕРСОНСЬКЕ ОБЛАСНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ ВІДДІЛЕННЯ

 

НАКАЗ

 

19.09.2018 Херсон № 29-кп

 

 

Про конкурс на зайняття

вакантної посади державної

служби в Херсонському

обласному територіальному

відділенні Антимонопольного

комітету України

 

З метою добору осіб, здатних професійно виконувати посадові обов’язки, відповідно до Закону України «Про державну службу», Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246 (зі змінами), керуючись пунктом 7 Положення про територіальне відділення Антимонопольного комітету України, затвердженого розпорядженням Антимонопольного комітету України від 23 лютого 2001 року № 32-р, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 30 березня 2001 року за № 291/5482,

 

НАКАЗУЮ:

 

1. Оголосити конкурс на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» – головного спеціаліста з питань персоналу Херсонського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України (далі-Відділення).

2. Затвердити умови проведення конкурсу на зайняття вакантної посади головного спеціаліста з питань персоналу Відділення (додаються).

3. Визначити Чорну Тетяну Віталіївну, головного спеціаліста – головного бухгалтера адміністратором під час проведення конкурсного відбору на зайняття вищезазначеної вакантної посади.

  1. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

 

 

Голова Відділення В.П.Василенко

 

 

Додаток до наказу

Херсонського обласного територіального відділення

Антимонопольного комітету України

Від 19 вересня 2018 року №29-кп

 

 

УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» – головного спеціаліста з питань персоналу Херсонського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

 

Основні посадові обов’ язки:

- організовує роботу щодо розробки структури державного органу;

- розробляє і бере участь у розробленні проектів нормативно-правових актів, що стосуються питань управління персоналом, трудових відносин та державної служби;

- вносить пропозиції голові Відділення з питань удосконалення управління персоналом та кадрового менеджменту;

- здійснює аналітично-консультативне забезпечення роботи голови Відділення з питань управління персоналом;

- контролює розроблення посадових інструкцій державних службовців державного органу, які затверджує голова Відділення, а також переглядає їх на відповідність встановленим законодавством вимогам;

- проводить роботу щодо створення сприятливого організаційного та психологічного клімату, формування корпоративної культури у колективі, розв’язання конфліктних ситуацій;

- вивчає потребу в персоналі на вакантні посади у Відділенні та вносить відповідні пропозиції голові Відділення;

- приймає документи від кандидатів на зайняття вакантних посад державної служби категорій «Б» та «В», проводить перевірку документів, поданих кандидатами, на відповідність встановленим законом вимогам, повідомляє кандидатів про результати такої перевірки та подає їх на розгляд конкурсної комісії, здійснює інші заходи щодо організації конкурсного відбору;

- розробляє спеціальні вимоги до осіб, які претендують на зайняття посад державної служби категорій «Б» і «В»;

- надсилає кандидатам на зайняття вакантних посад державної служби категорій «Б» та «В» письмові повідомлення про результати конкурсу;

- за дорученням голови Відділення перевіряє дотримання вимог законодавства про працю та державну службу, правил внутрішнього службового розпорядку у Відділенні;

- разом з іншими структурними підрозділами Відділення:

організовує роботу щодо розробки положень про структурні підрозділи;

опрацьовує штатний розпис державного органу;

спільно з бухгалтерською службою організовує роботу щодо мотивації персоналу державного органу;

забезпечує планування службової кар’єри, планомірне заміщення посад державної служби підготовленими фахівцями згідно з вимогами до професійної компетентності та стимулює просування по службі з урахуванням професійної компетентності та сумлінного виконання своїх посадових обов’язків;

організовує роботу щодо стажування державних службовців та молоді;

- організовує проведення внутрішніх навчань державних службовців Відділення;

- здійснює планування професійного навчання державних службовців Відділення;

- узагальнює потреби державних службовців у підготовці, спеціалізації та підвищенні кваліфікації і вносить відповідні пропозиції голові Відділення;

- разом із державним службовцем складає індивідуальну програму підвищення рівня професійної компетентності за результатами оцінювання його службової діяльності;

- веде встановлену звітно-облікову документацію, готує державну статистичну звітність з кадрових питань;

 

- аналізує кількісний та якісний склад державних службовців;

- надає консультативну допомогу з питань управління персоналом керівникам структурних підрозділів Відділення;

- обчислює стаж роботи та державної служби;

- розглядає пропозиції та готує документи щодо заохочення та нагородження персоналу державними нагородами, відомчими заохочувальними відзнаками, веде відповідний облік;

- організовує складення Присяги державного службовця особою, яка вперше вступає на державну службу, оформляє документи про присвоєння відповідних рангів державним службовцям;

- ознайомлює державних службовців з правилами внутрішнього службового розпорядку Відділення, посадовими інструкціями та іншими документами з проставленням ними підписів та дати ознайомлення;

- оформляє і видає державному службовцю службове посвідчення;

- забезпечує підготовку матеріалів щодо призначення на посади та звільнення персоналу Відділення;

- здійснює контроль за встановленням надбавок за вислугу років;

- формує графік відпусток персоналу Відділення, готує проекти актів щодо надання відпусток персоналу, контролює їх подання та веде облік;

- здійснює роботу, пов’язану із заповненням, обліком і зберіганням трудових книжок та особових справ (особових карток) працівників Відділення;

- оформляє і видає довідки з місця роботи працівника;

- опрацьовує листки тимчасової непрацездатності;

- у межах компетенції готує розпорядчі документи про відрядження персоналу Відділення;

- готує у межах компетенції документи щодо призначення пенсій персоналу Відділення;

- забезпечує видачу у встановленому порядку звільненій особі копії акта про звільнення, належно оформленої трудової книжки;

- здійснює організаційні заходи щодо своєчасного подання державними службовцями відомостей про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік до служби управління персоналу;

- забезпечує організацію проведення спеціальної перевірки щодо осіб, які претендують на зайняття посад в державному органі;

- забезпечує організацію проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частинами третьою і четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», готує довідку про її результати;

- здійснює облік військовозобов’язаних і призовників та бронювання військовозобов’язаних у Відділенні:

- розглядає звернення громадян, підприємств, установ та організацій, посадових осіб, запити та звернення народних депутатів, запити на інформацію з питань управління персоналом;

- підписує акт передачі справ і майна, у разі звільнення державного службовця з посади чи переведення на іншу посаду, разом з уповноваженою особою та державним службовцем, який звільняється;

- здійснення документообігу в системі «АСКОД»

- виконує інші доручення голови Відділення;

- проводить іншу роботу, пов’язану із застосуванням законодавства про працю та державну службу.

 

 

Умови оплати праці

Посадовий оклад – 4800,00 грн., надбавка за вислугу років, надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія відповідно до Закону України «Про державну службу» та постанови Кабінету Міністрів України від 25 січня 2018 року № 24 «Про впорядкування структури заробітної плати працівників державних органів, судів, органів та установ системи правосуддя у 2018 році»

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

безстроково

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

1) Копія паспорта громадянина України.

2) Письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі.

3) Письмова заява, в якій повідомляється, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.

4) Копія (копії) документа (документів) про освіту.

5) Оригінал посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою.

6) Заповнена особова картка встановленого зразка.

7) Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2017 рік (надається у вигляді роздрукованого примірника заповненої декларації на офіційному веб-сайті НАЗК).

Документи приймаються до 1700 05 жовтня 2018 року

Дата, час і місце проведення конкурсу

11 жовтня 2018 року о 09.00 годині

за адресою: м. Херсон, проспект Ушакова, 47

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Чорна Тетяна Віталіївна

тел. (0552) 31- 60- 30

khs@amcu.gov.ua

Кваліфікаційні вимоги

1

Освіта

Вища, не нижче ступеня бакалавра або молодшого бакалавра

2

Досвід роботи

Не потребує

3

Володіння державною мовою

Вільне

4

Володіння іноземною мовою

Не потребує

Професійна компетентність

 

Вимоги

Компоненти вимоги

1

Командна робота і взаємодія

- вміння працювати в команді;

- вміння ефективної координації з іншими;

- вміння надавати зворотний зв'язок

 

2

Технічні вміння

Впевнений користувач ПК. Досконале володіння офісним пакетом Microsoft Office, Microsoft Outlook.

 

3

Особистісні якості

- відповідальність;

- системність і самостійність в роботі;

- аналітичні здібності;

- уважність до деталей;

- орієнтація на обслуговування;

- вміння працювати в стресових ситуаціях

 

Професійні знання

1

Знання законодавства

- Конституція України;

- Закон України «Про державну службу»;

- Закон України «Про запобігання корупції»

 

2

Знання спеціального законодавства, що пов'язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

- Закон України «Про Антимонопольний

комітет України»;

- Закон України «Про захист економічної

конкуренції»;

- Закон України «Про захист від

недобросовісної конкуренції»;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Більше за темою

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux