ІНФОРМАЦІЯ про стан організації роботи зі зверненнями громадян в Херсонському обласному територіальному відділенні Антимонопольного комітету України за ІІ півріччя 2018 року

Опубліковано 17 грудня 2018 року о 11:07

ІНФОРМАЦІЯ

про стан організації роботи зі зверненнями громадян в Херсонському обласному територіальному відділенні Антимонопольного комітету України

за ІІ півріччя 2018 року

 

 

1. Протягом ІІ півріччя 2018 року до Херсонського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України (далі – Відділення) надійшло 70 звернень громадян, більше ніж за аналогічний період 2017 року на 25 відсотків (за ІІ півріччя 2017 року – 52 звернення). Із загальної кількості звернень, що надійшли до Відділення:

- подано під час особистого прийому громадян 7 звернень, що на 22 відсотки менше, ніж у 2017 році (9 звернень);

- надіслано поштою – 18 звернень, що на 58 відсотків менше ніж у 2017 році (43 звернення).

1.1. Кількість звернень громадян, що надішли безпосередньо від:

а) Кабінету Міністрів України – 0 (2017 року – 0);

б) інших органів державної влади, органів місцевого самоврядування, установ, організацій, підприємств – 40 або 75 % від загальної кількості звернень (2017 року – 16);

в) апарату Антимонопольного комітету України – 1 або 7 % (2017 року – 12);

г) громадян - 65 або 95 %;

д) кількість звернень, які не належать до компетенції органів Антимонопольного комітету України – 56 або 80 % від загальної кількості звернень;

е) колективних звернень – 2.

Загальна кількість громадян, які звернулися до Відділення, з урахуванням колективних звернень, складає 77 осіб.

1.2. Питома вага повторних звернень громадян, які надходять на адресу Відділення склала 0 % від загальної кількості звернень.

2. Протягом звітного періоду до Відділення не надходили звернення від Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв України та інвалідів Великої Вітчизняної війни.

3. В ІІ півріччі 2018 року до Відділення не надходили звернення від ветеранів праці, багатодітних сімей та інших пільгових категорій громадян.

4. За видами звернення розподілилися таким чином:

-       пропозиції (зауваження) – 0, 2017 року – 0 (0 %);

-       заяви (клопотання) – 0 (0 % від загальної кількості);

-       скарги – 70 (100 % від загальної кількості).

5. Аналіз звернень за місцем проживання заявників свідчить проте, що найбільш активними в частині подання звернень на адресу Відділення є мешканці обласного центру, міст обласного значення, районних центрів. Питома вага звернень мешканців обласного центру у другому півріччі 2018 року складає понад 70 %. Серед причин такого розподілу надходжень звернень слід зазначити територіальне розташування Відділення в обласному центрі, рівень правових знань мешканців м. Херсона, доступність засобів масової інформації. Разом з тим, зазначені фактори ніяким чином не впливають на об'єктивність, всебічність та рівень оперативності фахівців Відділення при розгляді відповідних звернень.

6. Відділенням постійно вживаються заходи щодо забезпечення повного, кваліфікованого, неупередженого та своєчасного розгляду звернень громадян, оперативного вирішення порушених у них питань, задоволення законних вимог заявників, реального поновлення порушених конституційних прав та запобігання вчиненню у подальшому таких порушень. Протягом звітного періоду за 7 зверненнями (10% від загальної кількості звернень) надано повну вичерпну інформацію та роз’яснення, 2 порушених питання вирішено позитивно.

Більшість звернень, а саме 80 відсотків, які надійшли до Відділення у звітний період не відносяться до компетенції Відділення та були направлені за належністю, відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» до інших органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування.

7. У Відділенні створені належні умови для прийому громадян. Особистий прийом громадян здійснюється відповідно до графіка, затвердженого наказом голови Відділення від 11 липня 2017 року № 19. Крім того, прийом громадян головою та заступником голови Відділення проводиться у зручний для відвідувачів час. Громадянам надаються вичерпні консультації та роз’яснення.

8. З квітня 2010 року у Відділенні працює постійнодіюча «пряма телефонна лінія», чергування на якій здійснюється керівними працівниками Відділення відповідно до графіка, визначеного наказом голови Відділення від 29 квітня 2016 року № 12.

На виконання доручення Голови Антимонопольного комітету України від 3 липня 2009 року № 13-02/332 у Відділенні також функціонує «гаряча телефонна лінія» щоденно протягом усього робочого часу.

11. Фактів порушення посадовими особами Відділення вимог Закону України «Про звернення громадян» впродовж другого півріччя 2018 року не зафіксовано. Випадків не вирішення порушених у зверненні питань, що належать до компетенції Відділення, не встановлено.

Питання щодо забезпечення якісного та своєчасного розгляду звернень громадян систематично розглядаються на апаратних нарадах у голови Відділення, надаються доручення про вжиття дієвих заходів із забезпечення належного рівня роботи зі зверненнями.

12. За поданням Відділу досліджень і розслідувань звернення громадян розглядаються на засіданні адміністративної колегії Відділення.

13. З метою оперативного вирішення порушених у зверненнях громадян питань на підставі спільних листів Антимонопольного комітету України з іншими центральними органами державної влади та планів - заходів, розроблених Відділенням, налагоджена плідна співпраця з відповідними службами обласного рівня. Так, Відділення співпрацює з Херсонською обласною державною адміністрацією щодо розгляду звернень громадян з питань забезпечення організації пасажирських перевезень на міських, приміських і міжміських автобусних маршрутах загального користування, що не виходять за межі Херсонської області. Керівництво Відділення неодноразово зустрічалося з головою Херсонської обласної державної адміністрації з обговорення цих питань. За підсумками обговорення внесено низку пропозицій щодо вдосконалення діяльності за цим напрямком.

З питань встановлення тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, які постійно порушуються у зверненнях громадян, Відділення тісно співпрацює з Херсонською міською радо. Представники Відділення беруть участь у роботі комісії Херсонської міської ради з перевірки здійснення розрахунків економічно обґрунтованих витрат, які включаються до тарифу.

На виконання доручень Голови Антимонопольного комітету України від 13.10.2016 № 13-01/394 та від 24.05.2017 № 13-01/158 щодо забезпечення виконання умов Меморандуму про посилення співпраці на ринках електричної енергії, природного газу, теплопостачання, водопостачання та водовідведення між Антимонопольним комітетом України та Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг у ІІ півріччі 2018 року 8 зверненнь громадян направлено за належністю до Сектору Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг в Херсонській області про що повідомлено заявників належним чином.

14. Інформація про роботу Відділення зі зверненнями громадян періодично оприлюднюється шляхом розміщення на суб-сайті Відділення офіційного веб-порталу Антимонопольного комітету України у розділі: Звернутися/Інформація про звернення громадян.

На виконання актів Президента України та Кабінету Міністрів України щодо забезпечення відкритості та прозорості роботи органів виконавчої влади Відділенням проводяться зустрічі з представниками засобів масової інформації, виступи на радіо та міському телебаченні, «круглі столи» за участю керівників управлінь і служб обласного рівня.

Інформаційні повідомлення щодо розгляду звернень громадян у запропонованому Антимонопольним комітетом України форматі направляються на електронні адреси місцевих засобів масової інформації. Зокрема, налагоджено тісну співпрацю з низкою провідних засобів масової інформації Херсонщини, наприклад, Херсонське представництво Всеукраїнського інформаційного агентства «Контекст-медіа», газета «Гривна», інтернет-видання «Херсон online», «Новини Херсона», «Мост», «Набережная», «0552», «Херсонские вести» тощо.

15. Відділенням постійно аналізується стан розгляду звернень громадян з метою виявлення причин цих звернень. За підсумками аналізу надаються упереджувальні роз’яснення, рекомендації щодо запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.

16. За результатами аналізу звернень громадян, Відділенням визначаються найбільш актуальні та соціально важливі питання, на розгляд яких, в першу чергу, спрямовується увага Відділення. Серед основних питань, що порушували громадяни протягом другого півріччя 2018 року, слід зазначити такі:

- реформування економіки, приватизації, підприємництва – 0 або 0 %;

- діяльності місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування – 0 або 0 %;

- житлові – 1 або 7 %;

- комунального господарства – 21 або 30 %;

- транспорту і зв’язку – 40 або 57 %;

- інші – 5 або 6%.

 

 

Більше за темою

Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux