Відповідно до пункту 26 Правил розгляду заяв і справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції (Правила розгляду справ), затверджених розпорядженням Антимонопольного комітету України від 19 квітня 1994 року № 5, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 6 травня 1994 року за № 90/299 (у редакції розпорядження Антимонопольного комітету України від 29 червня 1998 року № 169-р) (із змінами) Південне міжобласне територіальне відділення Антимонопольного комітету України повідомляє.
За результатами розслідування у справі № 58-03/2021 складено подання від 09.10.2024 № 65-03/196-П з попередніми висновками у справі № 58-03/2021.
Відповідно до подання від 09.10.2024 № 65-03/196-П з попередніми висновками у справі № 58-03/2021 пропонується:
визнати, що комунальне підприємство «Миколаївкомунтранс» («інформація, доступ до якої обмежено») протягом 2019 - 2023 років та січня - червня 2024 року займало монопольне (домінуюче) становище на ринку послуг із захоронення побутових відходів в межах Миколаївського району Миколаївської області в зоні охоплення з радіусом 35 км навколо міського полігону твердих побутових відходів, розташованого за адресою: Миколаївська область, Миколаївський район, село Весняне, вул. Нова, 16, який перебуває у постійному користуванні комунального підприємства «Миколаївкомунтранс», з часткою 100 %, оскільки на цьому ринку не мало жодного конкурента;
визнати дії комунального підприємства «Миколаївкомунтранс» («інформація, доступ до якої обмежено»), які полягали у затриманні без об'єктивних причин укладення договору з товариством з обмеженою відповідальністю «Нік - Спецсервіс» на період 2021 року про надання послуг із захоронення побутових відходів на території міського полігону твердих побутових відходів, розташованому за адресою: Миколаївська область, Миколаївський район, село Весняне, вул. Нова, 16, внаслідок чого дане товариство не змогло вчасно на первинно встановлену кінцеву дату подати тендерну пропозицію для участі у процедурі публічних закупівель послуг із збирання та вивезення твердих побутових відходів з мікрорайону Велика Корениха та берегової зони мікрорайону Намив в Заводському районі м. Миколаєва за ідентифікатором UA-2020-11-06-001845-c, порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченим пунктом 2 статті 50, частиною першою статті 13 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді зловживання монопольним (домінуючим) становищем на ринку послуг із захоронення побутових відходів, що могло призвести до ущемлення інтересів суб'єкта господарювання, які були б неможливими за умов існування значної конкуренції на ринку;
визнати дії комунального підприємства «Миколаївкомунтранс» («інформація, доступ до якої обмежено»), які полягали у безпідставному встановленні різних умов в договорах про надання послуг із захоронення побутових відходів, порушенням законодавства про захист економічної конкуренції, передбаченим пунктом 2 статті 50 та пунктом 2 частини другої статті 13 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді зловживання монопольним (домінуючим) становищем на ринку послуг із захоронення побутових відходів шляхом застосування різних умов до рівнозначних угод з суб’єктами господарювання без об’єктивно виправданих на те причин;
за порушення законодавства про захист економічної конкуренції, вказане у пункті 2 резолютивної частини цього подання, накласти на комунальне підприємство «Миколаївкомунтранс» («інформація, доступ до якої обмежено») штраф відповідно до абзацу 2 частини другої статті 52 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у розмірі до десяти відсотків доходу (виручки) суб'єкта господарювання від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за останній звітній рік, що передував року, в якому накладається штраф.
за порушення законодавства про захист економічної конкуренції, вказане у пункті 3 резолютивної частини цього подання, накласти на комунальне підприємство «Миколаївкомунтранс» («інформація, доступ до якої обмежено») штраф відповідно до абзацу 2 частини другої статті 52 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у розмірі до десяти відсотків доходу (виручки) суб'єкта господарювання від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) за останній звітній рік, що передував року, в якому накладається штраф;
зобов’язати комунальне підприємство «Миколаївкомунтранс» («інформація, доступ до якої обмежено») припинити порушення, вказане у пункті 3 резолютивної частини цього подання.
Комунальне підприємство «Миколаївкомунтранс» або уповноважені особи мають змогу отримати або ознайомитись зі змістом зазначеного подання та матеріалами справи у приміщенні Південного міжобласного територіального відділення Антимонопольного комітету України за адресою: вул. Канатна 83, м. Одеса, 65012, 8 поверх, кімн. 802.
Комунальне підприємство «Миколаївкомунтранс» має право надати свої міркування, пропозиції або заперечення щодо висновків та пропозицій, викладених у поданні, із необхідними доказами, які їх підтверджують.
Одночасно повідомляємо, що розгляд адміністративною колегію Південного міжобласного територіального відділення Антимонопольного комітету України справи № 58-03/2021 відбудеться 28 жовтня 2024 року об 11:00 годин.
Місце розгляду справи: Південне міжобласне територіальне відділення Антимонопольного комітету України, м. Одеса, вул. Канатна,83, 8 поверх, каб. 802.
Керівник комунального підприємства «Миколаївкомунтранс» або його представник, повноваження яких мають бути оформлені належним чином, можуть взяти участь у засіданні адміністративної колегії Південного міжобласного територіального відділення Антимонопольного комітету України.
У разі зміни дати проведення розгляду справи буде повідомлено про це додатково.