Під час прес-конференції, яка відбулась 28 серпня 2015 р., голова Одеського обласного територіального відділення АМКУ Юрій Кравець повідомив, що У 2015 році Одеське відділення АМКУ розпочало дослідження ринку розміщення зовнішньої реклами у населених пунктах Одеської області.
Дослідження здійснюється на предмет дотримання органами місцевого самоврядування вимог Закону України «Про рекламу» та норм Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29.12.2003 р. № 2 067 (зі змінами).
Одеське відділення АМКУ виявило ознаки антиконкурентних дій з боку органів місцевого самоврядування у вигляді нав'язування пайової участі у розвитку інфраструктури міста як обов'язкової умови отримання дозволу на розміщення зовнішньої реклами; невидачі оформлених відповідним чином дозволів на розміщення зовнішньої реклами; обмеження терміну дії дозволу до 2-х років замість 5-ти.
Дослідження ринку триває. Якщо суб'єкти господарювання стикаються з порушеннями вимог чинного законодавства на ринку розміщення зовнішньої реклами, просимо про такі факти повідомляти в Одеське відділення АМКУ.
Запис прес-конференції можна подивитися за посиланням - https://www.youtube.com/watch?v=5953ox6Cd5g&list=PL-2hlnF8pJHrHmy0O-udU2ZxGPVJf_SKJ .